Så funkar obegränsad surf hos operatörerna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Via mobilt bredband med router: 50 GB utomlands.
Via mobilabonnemanget med mkbil: 100 GB utomlands.

100 GB utomlands via extrakort till ett mobilabonnemang.
Men den maximala surfmängden slås samman över samtliga SIM-kort som ingår i abonnemanget (ett i mobilen och ett eller flera extrakort; jag har flera extrakort).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Hej.

Har du någon aning om vad det är för skillnad på 329 kr/mån mobilt bredband abonnemanget OCH det mobila bredband som jag har tecknat á 349 kr/mån?

Förutom den skillnaden att abonnemanget för 329:- går upp i pris till 499:- efter bindningstidens slut och mitt abonnemang som "bara" kommer att kosta 399:- efter bindningstidens slut...

I am confused... xD

<Uppladdad bildlänk>

Undrar vad de menar med: "Ny ordinarie surf kommer 30 Apr 2025" med tanke på att det är ett Unlimited abonnemang...? 🤔

Din utlandssurf återställa då vid det datumet ☺️

Permalänk
Skrivet av Radovic:

Hej.

Har du någon aning om vad det är för skillnad på 329 kr/mån mobilt bredband abonnemanget OCH det mobila bredband som jag har tecknat á 349 kr/mån?

Förutom den skillnaden att abonnemanget för 329:- går upp i pris till 499:- efter bindningstidens slut och mitt abonnemang som "bara" kommer att kosta 399:- efter bindningstidens slut...

I am confused... xD

<Uppladdad bildlänk>

Undrar vad de menar med: "Ny ordinarie surf kommer 30 Apr 2025" med tanke på att det är ett Unlimited abonnemang...? 🤔

Vart hittade du den för 349 kr/mån? Jag hittar bara den för 329 kr/mån på telenors hemsida. Jag vet inte vad skillnaden är, men den du valde har ju billigare månadskostnad efter 24 månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Vart hittade du den för 349 kr/mån? Jag hittar bara den för 329 kr/mån på telenors hemsida. Jag vet inte vad skillnaden är, men den du valde har ju billigare månadskostnad efter 24 månader.

Jo det var därför jag tänkte behålla mitt abonnemang för att få/ha det billigare priset efter 24 månader.

Detta eftersom man aldrig kan vara garanterad att operatören väljer att förlänga avtalet med 24 månader till. XD

Så jag kommer nog fortsätta med det abonnemang jag har för tillfället... ^^

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Hon vet säkert mäst vad som kan va' bäst, o hon talar som en läsarpräst. 😊 Absolutely Vodka. 😊 Chili 🌶 Mobil = Nyskapande på GHz... ✅

Permalänk
Medlem

There you go.

Detta är vad jag fick när jag sökte på min adress...

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Hon vet säkert mäst vad som kan va' bäst, o hon talar som en läsarpräst. 😊 Absolutely Vodka. 😊 Chili 🌶 Mobil = Nyskapande på GHz... ✅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

<Uppladdad bildlänk>

There you go.

Detta är vad jag fick när jag sökte på min adress...

Jag betalar bara för ett datakort på mitt obegränsade familjeabbonemang, så kostar typ 99kr/månad för samma grej. Jag köpte dock min router separat

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Jag betalar bara för ett datakort på mitt obegränsade familjeabbonemang, så kostar typ 99kr/månad för samma grej. Jag köpte dock min router separat

Well... Kan du hjälpa mig att få samma deal? Med Telenor? Please...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur folk kan ha full throttle abonnemang med Hastigheter på 1000 Mbit/s och bara betala 175, 199 kr etc. 😲

Det känns som att jag drog nitlotten. Den enda fördelen som jag ser det är att (supposedly) operatören inte honer priserna på mobilt bredband så som de håller på med på den fasta sidan...mrn förutom det... I'm sad - - - >

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Well... Kan du hjälpa mig att få samma deal? Med Telenor? Please...

Skrivet av Radovic:

Jag förstår inte hur folk kan ha full throttle abonnemang med Hastigheter på 1000 Mbit/s och bara betala 175, 199 kr etc. 😲

Det känns som att jag drog nitlotten. Den enda fördelen som jag ser det är att (supposedly) operatören inte honer priserna på mobilt bredband så som de håller på med på den fasta sidan...mrn förutom det... I'm sad - - - >

De priserna gäller ett extra datakort till ett obegränsat mobilabonnemang (som förstås kostar en slant) hos Telenor. Det har diskuterats flitigt i andra trådar här. Andra operatörer har också liknande lösningar. Det är aldrig fel att kolla alla alternativ innan man beställer …

Jag betalar varje månad 169 kr/st för mina extrakort efter en chockhöjning från 89 kr/månad för ett par år sedan. Och har som sagt även totalt 100 GB fria data i EU och många vanliga turistländer varje kalendermånad.
En nackdel, som både @medbor och även jag själv tidigare nämnt, är att operatören då inte bjuder på en router men du kan köpa en sådan begagnad för under tvåtusen på Tradera och Blocket. Men om du även behöver byta telefonabonnemang kan du tjäna in kostnaden för routern ganska snabbt.

Räkna på totalkostnaden (inklusive tvåtusen kronor för en begagnad router) för mobiltelefoni och mobilt bredband över två eller tre år så ser du om det lönar sig.
Och om du har beställt abonnemanget online har du 14 dagars ångerrätt enligt distansköpslagen. (Det är därför man aldrig ska köpa några tjänster i butik.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

De priserna gäller ett extra datakort till ett obegränsat mobilabonnemang (som förstås kostar en slant) hos Telenor. Det har diskuterats flitigt i andra trådar här. Andra operatörer har också liknande lösningar. Det är aldrig fel att kolla alla alternativ innan man beställer …

Jag betalar varje månad 169 kr/st för mina extrakort efter en chockhöjning från 89 kr/månad för ett par år sedan. Och har som sagt även totalt 100 GB fria data i EU och många vanliga turistländer varje kalendermånad.
En nackdel, som både @medbor och även jag själv tidigare nämnt, är att operatören då inte bjuder på en router men du kan köpa en sådan begagnad för under tvåtusen på Tradera och Blocket. Men om du även behöver byta telefonabonnemang kan du tjäna in kostnaden för routern ganska snabbt.

Räkna på totalkostnaden (inklusive tvåtusen kronor för en begagnad router) för mobiltelefoni och mobilt bredband över två eller tre år så ser du om det lönar sig.
Och om du har beställt abonnemanget online har du 14 dagars ångerrätt enligt distansköpslagen. (Det är därför man aldrig ska köpa några tjänster i butik.)

Hej.

Jag tycker verkligen att jag kollade runt lite här och var, på Sweclockers, de olika operatörernas hemsidor, kampanjer (i den mån jag såg några - det gjorde jag inte )...

Sedan är Telenor den enda operatören som inte har en cap begränsning på sina abonnemang. Någon skrev t.e.x. att Tre (3) hade obegränsat med Surf men att de cap:ade hastigheten till 300 Mbit/s.

Det där med att "bjuda på router" talet förstår jag mig inte på...jag menar härvidlag att Telenor lånar ut sin router och jag såg ingen - låt oss kalla det så - abonnemangsfördel med att välja bort routern för ett billigare pris på abonnemanget eller ett extra kort etc. (Jag betalar inget extra för routern enligt beställningsspecifikationen)...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

… Det där med att "bjuda på router" talet förstår jag mig inte på...jag menar härvidlag att Telenor lånar ut sin router och jag såg ingen - låt oss kalla det så - abonnemangsfördel med att välja bort routern för ett billigare pris på abonnemanget eller ett extra kort etc. (Jag betalar inget extra för routern enligt beställningsspecifikationen)...

Eftersom jag inte har haft anledning att kolla upp det vet jag inte hur de olika operatörerna gör för tillfället, men det har förekommit att operatörerna både har lånat ut eller skickat med en router på köpet när man har bundit ett abonnemang för mobildata under en viss tid. Måste du skicka tillbaka routern eller inte om du säger upp abonnemanget efter bindningstidens slut?

Du behöver förstås kolla upp och räkna med precis alla kostnader för att kunna jämföra olika varianter av och/eller abonnemang över tid. Och routern blir en kostnad om du väljer vissa alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

Eftersom jag inte har haft anledning att kolla upp det vet jag inte hur de olika operatörerna gör för tillfället, men det har förekommit att operatörerna både har lånat ut eller skickat med en router på köpet när man har bundit ett abonnemang för mobildata under en viss tid. Måste du skicka tillbaka routern eller inte om du säger upp abonnemanget efter bindningstidens slut?

Du behöver förstås kolla upp och räkna med precis alla kostnader för att kunna jämföra olika varianter av och/eller abonnemang över tid. Och routern blir en kostnad om du väljer vissa alternativ.

Så här ser det ut avseende router.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag valde att låna en router eftersom jag kan skicka tillbaka 🔙 routern och Dunka dit min egen router i framtiden om det behovet skulle uppstå framgent... ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Så här ser det ut avseende router.

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av Radovic:

Jag valde att låna en router eftersom jag kan skicka tillbaka 🔙 routern och Dunka dit min egen router i framtiden om det behovet skulle uppstå framgent... ^^

Du får som sagt räkna på totalkostnaden över några år för att kunna jämföra priserna mellan olika alternativ.
Det är vanlig grundskolematte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

Du får som sagt räkna på totalkostnaden över några år för att kunna jämföra priserna mellan olika alternativ.

Totalkostnad utslaget per år hjälper inte när man söker en billig kostnad per månad mellan olika operatörerer.

Men okej man kan jämföra vad olika operatörer tar per år och slå ut det per månadskostnad avseende månadsavgiften. För routern är både års och månadsavgiften noll kronor.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flaccid:

Har tyckt att Telenor känns oskäligt dyrt med tanke på att jag för några år sedan betalade 199 för samma abonnemangstyp, men ser jag detta känns det ändå som det minst bluffmässiga alternativet.

De har ingen FUP åtminstone. Med tanke på att priset ligger väldigt nära alla andra operatörer (Förutom Felia där det kostar 600-700 kr för ett liknande abonnemang MED FUP och ja...oskäliga priser helt enkelt...inte enkelt...DYRT 💸) så är detta ett alternativ för mig.

Sedan är de en Drake 🐲 så deras nät bör hålla en hög kvalitet avseende täckning. Man kan ta med sig sitt internet vart man vill i Sverige. Det gäller ju för de flesta av operatörerna. MEN Telenor har utlandsurf på sitt Mobila Internet Abonnemang vilket de andra operatörerna inte har. Fördel.

Som sagt: Detta känns som det minst bluffmässiga alternativet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Internettjänstens hastighet:

Uppskattad maximal ned- och uppladdningshastighet: Abonnemangen 10 GB, 30 GB & Obegränsat Bas 100 Mbit/s. Övriga Obegränsade abonnemang 1000 Mbit/s. Telenor erbjuder inte någon lägsta kvalitetsnivå för tjänsten.

I'm happy.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Wohoo...😃

Skrivet av Vuched:

Kul jämförelse!
Har alltid pratat gott om Telenor kring detta. Vi har obegränsat familje abonnemang där med 5 simkort(Tre till mobiler, en till en Apple Watch och en till en router på landet). Vi snittar runt 30-50 gb i månaden förutom på sommar månaderna då vi är på landet mycket, då ligger vi på mellan 700-1100 gb per månad(då går allt på routern där, tänk Apple TV, barnens plattor, min dator etc.)och de har aldrig saktats ner.
Sen är de oerhört skönt med deras surf utomlands, aldrig behövt bry mig när jag rest om att något ska kosta till skillnad från kompisar och kollegor som fanatiskt jagar WiFi att använda 😅

Jag är så jäkla 😃 GLAD 😃 att jag har tecknat ett Telenorabonnemang där man inte behöver tänka på FUP och allt annat som de flesta andra operatörer ägnar sig åt avseende FUP och Unlimited Limited, Speed, Surf and GB.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Jag är så jäkla 😃 GLAD 😃 att jag har tecknat ett Telenorabonnemang där man inte behöver tänka på FUP och allt annat som de flesta andra operatörer ägnar sig åt avseende FUP och Unlimited Limited, Speed, Surf and GB.

FUP - FörUndersökningsProtokoll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Ok, binder du dig i 24 månader för 329 kr/mån? Det är billigt. Jag skulle nog ha valt Telenor om jag hade mobilt bredband. Men jag kör fiber 100/100 hos Bredband2 för 366 kr/mån.

När man binder sig för 329:- så är detta utan en router d.v.s. om man vill köpa en egen dito...men:

Skrivet av Radovic:

Hej.

I am confused... xD

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av Pruttmuff:

Skrivet av Radovic:

Jo det var därför jag tänkte behålla mitt abonnemang för att få/ha det billigare priset efter 24 månader.

Detta eftersom man aldrig kan vara garanterad att operatören väljer att förlänga avtalet med 24 månader till. XD

Så jag kommer nog fortsätta med det abonnemang jag har för tillfället... ^^

Skrivet av LANberg:

Skrivet av Radovic:

Hej.

Jag tycker verkligen att jag kollade runt lite här och var, på Sweclockers, de olika operatörernas hemsidor, kampanjer (i den mån jag såg några - det gjorde jag inte )...

Sedan är Telenor den enda operatören som inte har en cap begränsning på sina abonnemang. Någon skrev t.e.x. att Tre (3) hade obegränsat med Surf men att de cap:ade hastigheten till 300 Mbit/s.

Det där med att "bjuda på router" talet förstår jag mig inte på...jag menar härvidlag att Telenor lånar ut sin router och jag såg ingen - låt oss kalla det så - abonnemangsfördel med att välja bort routern för ett billigare pris på abonnemanget eller ett extra kort etc. (Jag betalar inget extra för routern enligt beställningsspecifikationen)...

Skrivet av LANberg:

Saken är den att Herr @LANberg hade delvis rätt. Herr @medbor har även varit inne på routerns vara eller icke vara. 😁

1. Abonnemanget som kostar 329:- är mycket riktigt utan "lån av router" - under de 24 månaderna bindningstid.

2. Abonnemanget som kostar (yes pengar 💵 😂) 349:- är inklusive "Lån av router" (det abonnemanget som jag har).

1a) Abonnemanget som kostar 329:- /månaden blir Dyrare efter bindningstidens slut. (Utan router).

2a) Abonnemanget som kostar 349:- /månaden blir Billigare efter bindningstidens slut. (Med router). Dessutom: man betalar endast för routern under bindningstiden. Visst de höjer abonnemangskostnaden efter bindningstidens slut 🔚 men abonnemanget och dess kostnad som helhet per månad blir billigare efter bindningstidens slut.

3. Abonnemanget som kostar 329:- höjs till 499:- efter bindningstidens slut - utan router.

NB: Enligt Telenor är detta abonnemang dyrare eftersom det har den fördelen att man kan justera om man vill ha Obegränsat med Surf eller om man vill kunna sänka Surfen till 15 GB /månad.

Abonnemanget som kostar 349:- höjs till 399:- efter bindningstidens slut 🔚 - med router.

NB: Enligt Telenor är detta abonnemang billigare efter bindningstidens slut 🔚 eftersom man inte har den "exklusiva" möjligheten att kunna reglera huruvida man vill ha ett gäng GB eller Obegränsat med Surf.

4. Abonnemangets Router Kostnad under bindningstiden á 24 månader är - blott under dessa 24 månader - 480:-

Jag väljer således att jag föredrar att betala 399:- /månad efter bindningstidens slut 🔚. Det tycker jag är bäst.
(Varför ska jag betala för huruvida jag har möjlighet att ändra på abonnemanget på så sätt att jag kan ha Obegränsat med surf eller välja mellan hur mycket GB jag vill ha i abonnemanget? Nej tack! ).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag känner mig inte häktad. 😃

Skrivet av VinterSolen:

FUP - FörUndersökningsProtokoll?

FUP = Fair Usage Policy d.v.s. en amerikansk term som management skojare använder sig utav, när de vill sälja en produkt som är Obegränsad men som ändå är begränsad.

Säljer du en produkt som är "Obegränsad" kan du inte begränsa användningen av produkten under Åsikten att något som säljs Obegränsat egentligen inte är Obegränsat bara för att Du ville få kunden att köpa produkten under skenet av att produkten är Obegränsad, för annars hade kunden inte köpt nämnda produkt.

MEN du kan alltid hitta på ANDRA ursäkter för att få den Obegränsade produkten i begränsad form genom att säga att du "måste begränsa produkten för att "användningen ska vara rättvis" eller att "alla ska få plats i nätet" (ja precis det är därför vi betala abonnemangsavgift för att operatören ska tillse att alla får plats 💺 underhåll ⛑ etc.).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Radovic:

När man binder sig för 329:- så är detta utan en router d.v.s. om man vill köpa en egen dito...men:

Saken är den att Herr @LANberg hade delvis rätt. Herr @medbor har även varit inne på routerns vara eller icke vara. 😁

1. Abonnemanget som kostar 329:- är mycket riktigt utan "lån av router" - under de 24 månaderna bindningstid.

2. Abonnemanget som kostar (yes pengar 💵 😂) 349:- är inklusive "Lån av router" (det abonnemanget som jag har).

1a) Abonnemanget som kostar 329:- /månaden blir Dyrare efter bindningstidens slut. (Utan router).

2a) Abonnemanget som kostar 349:- /månaden blir Billigare efter bindningstidens slut. (Med router). Dessutom: man betalar endast för routern under bindningstiden. Visst de höjer abonnemangskostnaden efter bindningstidens slut 🔚 men abonnemanget och dess kostnad som helhet per månad blir billigare efter bindningstidens slut.

3. Abonnemanget som kostar 329:- höjs till 499:- efter bindningstidens slut - utan router.

NB: Enligt Telenor är detta abonnemang dyrare eftersom det har den fördelen att man kan justera om man vill ha Obegränsat med Surf eller om man vill kunna sänka Surfen till 15 GB /månad.

Abonnemanget som kostar 349:- höjs till 399:- efter bindningstidens slut 🔚 - med router.

NB: Enligt Telenor är detta abonnemang billigare efter bindningstidens slut 🔚 eftersom man inte har den "exklusiva" möjligheten att kunna reglera huruvida man vill ha ett gäng GB eller Obegränsat med Surf.

4. Abonnemangets Router Kostnad under bindningstiden á 24 månader är - blott under dessa 24 månader - 480:-

Jag väljer således att jag föredrar att betala 399:- /månad efter bindningstidens slut 🔚. Det tycker jag är bäst.
(Varför ska jag betala för huruvida jag har möjlighet att ändra på abonnemanget på så sätt att jag kan ha Obegränsat med surf eller välja mellan hur mycket GB jag vill ha i abonnemanget? Nej tack! ).

Jag skulle såklart välja abonnemanget som kostar 349:- och höjs till 399:- efter bindningstidens slut. Vi får se framöver om jag också skaffar mobilt bredband. Nu så betalar jag 366 kr/mån för 100/100 i 12 månader. Sen så blir det 385 kr/mån, men dom kommer nog att höja priset. Jag ser att det är dyrare för nya kunder.

Permalänk
Medlem

Yes ☺️

Skrivet av Pruttmuff:

Jag skulle såklart välja abonnemanget som kostar 349:- och höjs till 399:- efter bindningstidens slut. Vi får se framöver om jag också skaffar mobilt bredband. Nu så betalar jag 366 kr/mån för 100/100 i 12 månader. Sen så blir det 385 kr/mån, men dom kommer nog att höja priset. Jag ser att det är dyrare för nya kunder.

Vi tänker 💭 mycket lika Du och Jag.

Det är en pain 🥖 in the bu** att de fasta bredbandsoligarkerna höjer och höjer priset något så grön 🥗 jävligt. :/ 😑

När Du säger att "Det är dyrare för nya kunder" vad tar de ut för pris 🏆 då? De svinen...🐽 🤪

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fördelen med mobilt bredband är just att man kan ta med sig routern och alltid ha "Fiber Speed" 🚤 på grejerna. Om några år kommer man ha fixat (That's my belief) till det så att 5G är lika stabilt som en fast Fiberlina. De (få?) gånger ✖ man flyttat så slipper man säga upp och teckna nytt eftersom du alltid har 5G 1000 Mbit/s mobile broadband med dig. <3

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

För Helvete 😃 Helge 😁 BYT Till Telenor Sverige...

Du betalar alltså ⚠️ 366 Svenska Pix för 💯/💯 Mbit/s Det Vill Säga (upp):

...skillnaden är enbart 33 Pix som det skiljer sig mellan Telenor's Mobila Bredband där du får en hastighet på 1000 Mbit/s om Du lägger till 33 Kronor mer hos Telenor...

Självklart har jag beräknat den totala kostnaden efter bindningstidens slut 🔚 eftersom jag är för slö att göra två beräkningar för att visa på prisskillnaden mellan, Din fasta kostnad och telenors 24 månader rabatt vs. kostnaden för Ditt fasta bredband och Telenor's kostnad efter det att bindningstiden har gått ut.

Make a change for once in your life.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Radovic:

Vi tänker 💭 mycket lika Du och Jag.

Det är en pain 🥖 in the bu** att de fasta bredbandsoligarkerna höjer och höjer priset något så grön 🥗 jävligt. :/ 😑

När Du säger att "Det är dyrare för nya kunder" vad tar de ut för pris 🏆 då? De svinen...🐽 🤪

Nya kunder får betala:
Under kampanj
408 kr
Efter kampanj
429 kr

Vart går man in för att få den som kostar 399 efter kampanjens slut? Hittar bara den för 499 kr på Telenors hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radovic:

Vänta lite nu, jag betalar alltså 329+99 för mobil och datakort, båda obegränsade (jag använder 500-1200GB varje månad)

Varför är det en så bra deal att bara få mobila bredbandet för en liknande summa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Nya kunder får betala:
Under kampanj
408 kr
Efter kampanj
429 kr

Vart går man in för att få den som kostar 399 efter kampanjens slut? Hittar bara den för 499 kr på Telenors hemsida.

Ok då vet jag. Dyrt som fån...och fan... 😔 🤢 🤮 🤮

BRB jag ska logga in på Telenor's sida och ta mig en kik...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Vänta lite nu, jag betalar alltså 329+99 för mobil och datakort, båda obegränsade (jag använder 500-1200GB varje månad)

Varför är det en så bra deal att bara få mobila bredbandet för en liknande summa?

Fast Din Deal är mycket bättre eftersom Din Deal var helt annorlunda och mycket billigare än den deal som J a g får ta del av nu.

Plus ➕ att det inte går att få den Deal:en Du har Nu.

(Det kanske går om man är familj 👪 men då jag är själv så får jag det jag får under dagens förutsättningar)...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

I'm sad...😔

Skrivet av Pruttmuff:

Nya kunder får betala:
Under kampanj
408 kr
Efter kampanj
429 kr

Jag har kollat på det hela både i inloggat BankID läge och i utloggat läge... 😟 ☹️ De verkar ha tagit bort detta erbjudandet.

Vette tusan vad jag ska göra nu...🫥 🤕 Jag ska kolla runt lite till så att jag inte har missat något...

Jag Dunkade in en bild till... :P
Visa signatur