Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Om man behöver en powerstation känns det här väl som ett rätt okej erbjudande, ca 6000 kronor (inklusive frakt) eller vad brukar snarlika alternativ annars kosta? Hur billigt kan man se liknande alternativ på ex. black friday?

Ja håller med. Frågan är om den klarar svensk vinter i söder och utomhusbruk dygnet runt 365 dagar om året..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Om man behöver en powerstation känns det här väl som ett rätt okej erbjudande, ca 6000 kronor (inklusive frakt) eller vad brukar snarlika alternativ annars kosta? Hur billigt kan man se liknande alternativ på ex. black friday?

Priset i sig efter rabatt är väldigt bra med vad man får...dock så har Jackery haft lite "si sådär" omdöme gällande garantier mm.

Sen så kan jag rekommendera att se denna video om du funderar på att köpa en:

"jackery Scam"

Jag TROR att Plus varianten och PRO har samma typ av batteri som urskiljer sig mot den gamla varianten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

Priset i sig efter rabatt är väldigt bra med vad man får...dock så har Jackery haft lite "si sådär" omdöme gällande garantier mm.

Sen så kan jag rekommendera att se denna video om du funderar på att köpa en:

"jackery Scam"

Jag TROR att Plus varianten och PRO har samma typ av batteri som urskiljer sig mot den gamla varianten.

Drygt, man känner ändå igen Jackery pga. reklam och sponsring i youtube kanaler osv. så i den kontexten tänker man ju att det borde vara bättre än "no name" som man ser i vanliga svenska butiker. Konstigt nog får jag inte hemsidan att fungera korrekt så jag kan inte ens kolla under "specs" och se vad exakt som är fallet för den produkten (jag antar att det är fel på min sida, och inte så att de faktiskt lämnat "specs" tomt).

Edit: Under FAQ står det "A: The Explorer 1000 Pro uses a ternary lithium battery.".

Skrivet av Ninotramp:

Ja håller med. Frågan är om den klarar svensk vinter i söder och utomhusbruk dygnet runt 365 dagar om året..

De flesta tar nog stryk av sådan användning oavsett märke.

Permalänk
Medlem

Generellt batteritips. Ingen form av lithoim ion/pol/lifepo4 batteri tycker om att laddas i minusgrader. Vissa tillverkare rekommenderar att man kan ladda extremt långsamt under såna förhållanden, andra säger att batterivärmare är enda lösningen.

Förbrukning i kyla är inget bekymmer förutom högre intern resistans och lägre kapacitet så klart men batteriet återgår till normala när det blir varmt igen.

Inte läst något alls om just Jackery men är tveksam, ska man ha el offgrid så är bensin/diesel/vätgas generator en stabilare lösning, dock inte lika inomhusvänlig

Edit: Blybatterier klarar laddning i kyla men behöver högre laddspänning för att bli fulladdade. Dock tycker dom sämre om värme.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Kollar man på en snarlik, exempel Ecoflow Delta 2, så reas den ut just nu för 8500kr. Köpte min för cirka 9000-9500kr för 2 år sedan och är väldigt nöjd med den.
Denna Jackery är en uppgraderad version mot icke pro versionen som jag jämförde då vid tidpunkten för köpet. Då var det cirka 500 laddcykler innan den börjar försämras och pro har 1000 laddcykler. Inte riktigt samma som Ecoflow med 3000+ cykler förstås men bättre än tidigare.
Plus att priset är ofta helt orimligt på Jackery powerstations i förhållande till vad man får av andra tillverkare så som Ecoflow. Nu mer rimligt i och med rabatten.

Det jag tycker är negativt är deras 7909 kontakt istället för den mer standardiserade XT-60 som kopplas till solpanelerna, så du kan behöva adapters om du köper andra solpaneler och mecka lite med de. Inget som kanske är viktigt för beslutet men värt att tänka på.
Sen att det inte är en svensk butik så blir det lite krångligare vid reklamationsärende om man vill beakta det även.
Den klarar "bara" av 1000W kontinuerlig effekt, peakar på 1800W så ska du ha stora förbrukare så är denna inte så bra. Jämför med Delta 2 (igen) så är det 1800W kontinuerlig effekt och peak på 2700W.

Jag skulle summera det att den är absolut prisvärd och rekommenderar ett köp för priset den har nu. Hade jag inte haft min Delta 2 så hade jag nog köpt en.
Däremot skulle jag fundera på hur mycket och ofta du kommer använda den och beroende på det så kanske det är mer värt att lägga lite extra på en med bättre batteriteknik bland annat. Är det några gånger per år så kommer du inte märka skillnad och kan spara pengarna.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Det jag tycker är negativt är deras 7909 kontakt istället för den mer standardiserade XT-60 som kopplas till solpanelerna, så du kan behöva adapters om du köper andra solpaneler och mecka lite med de. Inget som kanske är viktigt för beslutet men värt att tänka på.
Sen att det inte är en svensk butik så blir det lite krångligare vid reklamationsärende om man vill beakta det även.
Den klarar "bara" av 1000W kontinuerlig effekt, peakar på 1800W så ska du ha stora förbrukare så är denna inte så bra. Jämför med Delta 2 (igen) så är det 1800W kontinuerlig effekt och peak på 2700W.

Det är bra input, typiskt sådana grejer man lätt missar, men kan störa sig på i framtiden. Just skillnaden i kontinuerlig effekt gör det rimligt att hoppa just den modellen och se vad som dyker upp i framtiden (Faller i kategorin 'nice to have').

Permalänk
Medlem

Kollar man på en snarlik, exempel Ecoflow Delta 2, så reas den ut just nu för 8500kr. Köpte min för cirka 9000-9500kr för 2 år sedan och är väldigt nöjd med den.
Denna Jackery är en uppgraderad version mot icke pro versionen som jag jämförde då vid tidpunkten för köpet. Då var det cirka 500 laddcykler innan den börjar försämras och pro har 1000 laddcykler. Inte riktigt samma som Ecoflow med 3000+ cykler förstås men bättre än tidigare.
Plus att priset är ofta helt orimligt på Jackery powerstations i förhållande till vad man får av andra tillverkare så som Ecoflow. Nu mer rimligt i och med rabatten.

Jag skulle summera det att den är absolut prisvärd och rekommenderar ett köp för priset den har nu. Hade jag inte haft min Delta 2 så hade jag nog köpt en.
Däremot skulle jag fundera på hur mycket och ofta du kommer använda den och beroende på det så kanske det är mer värt att lägga lite extra på en med bättre batteriteknik bland annat. Är det några gånger per år så kommer du inte märka skillnad och kan spara pengarna.

Vad tror du om Goal Zero Yeti 500X för 1800 kronor? Känns som ett bra pris.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Den är bra för priset. Kollega köpte en.
Däremot får du inte alls samma watt eller kapacitet, (edit) som de brainsplitter pratar om.
Ej utbytesbara batterier i dem dock.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Den är bra för priset. Kollega köpte en.
Däremot får du inte alls samma watt eller kapacitet.
Ej utbytesbara batterier i dem dock.

Ok tackar för svar!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oshe:

Produkt: Lyca Fast Pris 120 GB (livstidsrabatt)
Länk: https://www.lycamobile.se/en/bundle/lyca-fast-pris-120gb-bf/
Kategori: Övrigt
Pris: 99kr

70% livstidsrabatt (99kr/mån) på kontantkort från Lyca Mobile (Telenors nät).

Vad är haken med det här?
Enda jag ser är att du tappar rabatten ifall autobetalningen sägs upp eller dragningen misslyckas.

Kan man portera nummer till Lyca?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Enda jag ser är att du tappar rabatten ifall autobetalningen sägs upp eller dragningen misslyckas.

Låter lite för bra för att vara sant..

Permalänk
Medlem

Tror Lyca kör samma erbjudande hela tiden. Fick frågan i mars om det var ett bra erbjudande, då hittade jag en tråd där de körde samma erbjudande runt jul.

Verkar vara lågprioriterad operatör med blandade DNS-överraskningar.
https://swedroid.se/forum/threads/lyca-mobile.147036/

Men billigt, är det väl. Skulle inte vilja ha en svajig operatör på min telefon som huvudnummer dock

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Lyca ser ut att ha en funktion för att porta telefonnummer, men det var inget som jag gjorde i samband med beställningen.

https://www.lycamobile.se/sv/port-in/

Jag har tänkt att använda abonnemanget till en surfplatta och mobil router. Jag kommer inte att använda mig av operatörens DNS, så om den är mindre bra så drabbar det inte mig.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mattedatten:

Tror Lyca kör samma erbjudande hela tiden. Fick frågan i mars om det var ett bra erbjudande, då hittade jag en tråd där de körde samma erbjudande runt jul.

Verkar vara lågprioriterad operatör med blandade DNS-överraskningar.
https://swedroid.se/forum/threads/lyca-mobile.147036/

Men billigt, är det väl. Skulle inte vilja ha en svajig operatör på min telefon som huvudnummer dock

Brr.. tror jag hoppar det, inte värt det strulet hur bra priset än är.

Konstant roaming och datatrafik som skickas via utlandet..? Skumt så in i bomben.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Det är bra input, typiskt sådana grejer man lätt missar, men kan störa sig på i framtiden. Just skillnaden i kontinuerlig effekt gör det rimligt att hoppa just den modellen och se vad som dyker upp i framtiden (Faller i kategorin 'nice to have').

Jag har även en Jackery 240 som jag köpte innan Delta 2, med en Solarsaga 80W panel och det känns som att det enbart är lämpad till Jackery i och med att man annars behöver olika adapters för det ska gå att använda antingen solpanelen eller stationen med en produkt från annan tillverkare.
Om man kollar MC-4 till DC7909 adapters för att t.ex. koppla en annan solpanel så är utbudet inte alls lika stort som MC-4 till XT60. Finns såklart men tycker det var som natt och dag att hitta något vettigt.
Sen kanske man inte har lust att släpa med sig en näve med extra kablar om man är ute och campar. Även snålt med DC7909 till XT60 för Solarsaga panel till en annan powerstation.
Tror det man nog stör mig mest på är kontakterna i slutändan, det har stört mig en del och lite därav jag valde bort Jackery när jag köpte Delta 2 så skulle rekommendera att kolla på utbudet på sladdar, paneler, adapters innan du köper för jag insåg först efteråt att det inte var så stort som man hade hoppats på. Ser det blev långt inlägg för lite sladdar.

Skrivet av Ninotramp:

Är inte jätte insatt i den, men efter att kollat specs lite snabbt så känns det rätt bra för 1800kr om den skulle vara ny från Computersalg som du tittat på?

Man får inte samma funktioner som med dyrare powerstations, lite långsam laddning begränsad till 120 watt ser det ut som, 300W kontinuerlig effekt är samma eller lite under vad andra har. I och med sämre batteriteknik och sämre specs, men att den ändå är på 500Wh så skulle jag tycka 1800kr är bra pris med tanke på vad andra märken brukar kosta. Men då har jag som sagt bara kollat snabbt på uppgifterna och inte djupdykt in i den riktigt.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Citerar så det är det troligare att du ser än att jag gör en edit

Amazon Italien har Delta 2 för 649€ så rekommenderar det 100 gånger över Jackery om du hovrar över köpknappen.
https://www.amazon.it/dp/B0BBLV8WJH?psc=1

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Storleks guide

Från tråden: Övriga fynd
Inlägg av: Discharged

Www.qwertee.com har erbjudande på T-shirts.

Frågan: Nån som har nån referens till hur de är i storlekarna?

Jag har vanligtvis XL eller XXL beroende på model o så.

Inlägg flyttat, ej dagens fynd-relaterat. // MOD
Permalänk
Medlem

Ser det blev långt inlägg för lite sladdar.

Det är ändå sådana detaljer man lätt missar om man bara söker på recensioner, man missar hur det är att faktiskt använda produkterna över tid. Det uppskattas.

Citerar så det är det troligare att du ser än att jag gör en edit

Amazon Italien har Delta 2 för 649€ så rekommenderar det 100 gånger över Jackery om du hovrar över köpknappen.
https://www.amazon.it/dp/B0BBLV8WJH?psc=1

Det är ingen sådan brådska, är mest att det är bra att veta vad man ska leta efter och hålla utkik efter när man väl bestämmer sig. Men stort tack för tipset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpazzz:

Köpt därifrån tidigare, kör vanligtvis XXL, och köpte XXL och var inte för lite eller för stor. Krymper ytterst lite vid tvätt hittills.

Visa signatur

Data: Ryzen 7 5800x, Corsair DDR4 2x16GB 3600MT/s, PNY RTX 3070Ti, 1x1TB nvme, 1x2TB nvme.
Laptop: Apple MacBook Air m2 - 512GB+16GB
Spelkonsoler - Nintendo Switch OLED, Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpazzz:

Ganska stora i storlek, så om du normalt sett har xl - xxl så akulle jag säga L eller möjligtvis XL

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Tinkerbeard:

Produkt: GOLVFLÄKT EMERIO VIT Ø40CM
Länk: https://www.bauhaus.se/golvflakt-emerio-vit-o40cm-642167
Pris: 100kr

Tips på något för 49kr? Minsta ordervärde är 149...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

https://www.bauhaus.se/kampanj/utvalda-fynd?price=50-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag köpte 2, finns alltid ett behov av en extra och till det priset dessutom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oshe:

Enligt villkoren så fakturerar de allt över 120GB med 1,2kr/MB, kan ju bli väldigt dyrt, hade varit bättre om de stängde av surfen när man förbrukat sin datamängd. Någon som testat och vet exakt hur det funkar? Kan man stänga av det via "Mina sidor" eller appen?

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av oshe:

Tänkte jag skulle prova att ha detta som sekundär-abonnemang bara för datan så jag testade att beställa med eSIM. Betalade 99 kr och fick mail med betalningsbekräftelse och QR-kod för att aktivera eSIM. Det gick bra att aktivera eSIM men där tog det roliga slut.
1. Man får inte veta vilket nummer man fått, det får man ta reda på genom att ringa *105#
2. Det finns inga 120 GB nånstans. Det står att mitt abonnemang har 0 kr i saldo och "You do not have an active plan!"

100% klåpare.

Edit: efter många om och men fick jag till slut aktiverat skiten. Extremt omständlig process. Efter man aktiverat eSIM så måste man registrera mer uppgifter igen via websidan. Så först aktiverar man eSIM, tar reda på vilket nummer man har, loggar in på lycamobile.se med engångskod som skickas som sms. Och sen var det ingen lätt uppgift att hitta var man registrerar kontantkortet. Då får man fylla i PUK och fyra sista siffrorna i något som kallas ICCID. Sedan måste man identifiera sig med bankid.
I mailet stod det: "Ditt E-sim med ditt paket och saldo är redo att installeras och aktiveras. Skanna QR-koden nedan för att börja."
Det var inte så enkelt.
Sen verkar jag ha fått 240 GB också men det har bara dratts 99 kr ¯\_(ツ)_/¯

Och en sista sak, det verkar inte finnas 4G, bara 5G och LTE. Jag brukar stänga av 5G för att spara batteri (iphone 13), men LTE verkar ok ändå, får 115 ner där jag befinner mig nu.

uppdatering
Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Tänkte jag skulle prova att ha detta som sekundär-abonnemang bara för datan så jag testade att beställa med eSIM. Betalade 99 kr och fick mail med betalningsbekräftelse och QR-kod för att aktivera eSIM. Det gick bra att aktivera eSIM men där tog det roliga slut.
1. Man får inte veta vilket nummer man fått, det får man ta reda på genom att ringa *105#
2. Det finns inga 120 GB nånstans. Det står att mitt abonnemang har 0 kr i saldo och "You do not have an active plan!"

100% klåpare.

Edit: efter många om och men fick jag till slut aktiverat skiten. Extremt omständlig process. Efter man aktiverat eSIM så måste man registrera mer uppgifter igen via websidan. Så först aktiverar man eSIM, tar reda på vilket nummer man har, loggar in på lycamobile.se med engångskod som skickas som sms. Och sen var det ingen lätt uppgift att hitta var man registrerar kontantkortet. Då får man fylla i PUK och fyra sista siffrorna i något som kallas ICCID. Sedan måste man identifiera sig med bankid.
I mailet stod det: "Ditt E-sim med ditt paket och saldo är redo att installeras och aktiveras. Skanna QR-koden nedan för att börja."
Det var inte så enkelt.
Sen verkar jag ha fått 240 GB också men det har bara dratts 99 kr ¯\_(ツ)_/¯

Och en sista sak, det verkar inte finnas 4G, bara 5G och LTE. Jag brukar stänga av 5G för att spara batteri (iphone 13), men LTE verkar ok ändå, får 115 ner där jag befinner mig nu.

LTE är en variant av 4G.
Låter väldigt krånligt. Kan du kika om du kan stänga av att den drar extra data eller om man kan begränsa till den mängd som ingår så att de inte debiterar extra?

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av smel:

Produkt: Pixel 9a samt abonnemang 100gb i 24månader, (telefon på köpet).
Länk: https://www.comviq.se/mobiler/google-pixel-9a/5874/24/SPECIAL...
Kategori: Telefoni
Pris: 269:- i månaden i 24 månader. 9700:- i rabatt!!!

Tipsades för en vecka sen i vanliga "dagens fynd"-tråden av Danieleet

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

LTE är en variant av 4G.
Låter väldigt krånligt. Kan du kika om du kan stänga av att den drar extra data eller om man kan begränsa till den mängd som ingår så att de inte debiterar extra?

Verkar tyvärr inte så. Med Android ska man väl kunna ställa in att det inte använder mer än en viss mängd för en period, eller iaf varnar för att man förbrukat en viss mängd (har iaf varit så tidigare) men den funktionen tycker inte Apple är nån bra idé. Man ser ju dock i Lyca-appen hur mycket data man har kvar.
Jag kommer troligen personligen aldrig överskrida det då jag levt med Vimla 8 GB i många år (som precis höjts till 10 GB) men tänkte det kan va nice till sommaren att inte behöva tänka så mycket på dataförbrukning. Man får spara upp till 240 GB verkar det som.
Det framgår heller ingenstans att det är 70% rabatt for life och att det kommer kosta 99 kr nästa gång det autoförnyas. Inte i mailet jag fick och inte när jag är inloggad, det står bara "Lyca Fast Pris 340 SEK". Enda stället det framgår är på själva sidan för erbjudandet (https://www.lycamobile.se/en/bundle/lyca-fast-pris-120gb-bf/) så jag har bara skärmdumpat det. Får se vad som händer om 30 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Verkar tyvärr inte så. Med Android ska man väl kunna ställa in att det inte använder mer än en viss mängd för en period, eller iaf varnar för att man förbrukat en viss mängd (har iaf varit så tidigare) men den funktionen tycker inte Apple är nån bra idé. Man ser ju dock i Lyca-appen hur mycket data man har kvar.
Jag kommer troligen personligen aldrig överskrida det då jag levt med Vimla 8 GB i många år (som precis höjts till 10 GB) men tänkte det kan va nice till sommaren att inte behöva tänka så mycket på dataförbrukning. Man får spara upp till 240 GB verkar det som.
Det framgår heller ingenstans att det är 70% rabatt for life och att det kommer kosta 99 kr nästa gång det autoförnyas. Inte i mailet jag fick och inte när jag är inloggad, det står bara "Lyca Fast Pris 340 SEK". Enda stället det framgår är på själva sidan för erbjudandet (https://www.lycamobile.se/en/bundle/lyca-fast-pris-120gb-bf/) så jag har bara skärmdumpat det. Får se vad som händer om 30 dagar.

Detta står i villkoren:

"The offer and discounts are applicable from 10/02/2025 . The Disounted price is applicable for lifetime only if you keep the auto-renewal enabled. In case auto-renewal fails or is disabled the standard price is applicable."

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Sebbe_a:

*Erbjudandet gäller enbart online för dig som är eller blir medlem, i inloggat läge, med koden 20CLUB t.o.m. 25/4 2025. Gäller ej redan prissänkta varor, klubbpriser, multibuy, presentkort, robotgräsklippare, robotdammsugare, Google, Starlink, Google Nest, DJI, KOBO, BAMBU LAB, Apple, Moccamaster, LEGO, Pax, Kärcher, AVA, TORMEK, Yale, Dyson, Husqvarna, PLEJD, GARMIN, SAMSUNG, Playstation, Nintendo, Xbox, Xiaomi, Ecoflow, Wiser, Philips Hue, Ryobi, Peltor, Seagate, Lacie, Netatmo, begagnad elektronik och GoPro. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel, leveransförseningar och slutförsäljning. Koden kan ej kombineras med andra rabattkoder.

De lägger till något nytt märke varje gång, finns inte mycket kvar man kan köpa

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.