Permalänk

Dom kosta 980kr!!! Lite dyrt för min smak, men de verkar vara rätt hi-tech. Funkar bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av punkarn89
Dom kosta 980kr!!! Lite dyrt för min smak, men de verkar vara rätt hi-tech. Funkar bra?

Jag tycker de är väldigt prisvärda med tanke på att de kostar 2000kr här i Sverige. Enda egentliga problemet är att de dämpar lite för bra, vilket kanske inte alltid är jättebra i Stockholm city
Sen kräver de att man sätter in dom på rätt sätt också för annars får man rätt taskig bas, men jag hade inga problem med det eftersom insättningsmetoden är ganska lik den som The Plug har.

Visa signatur

//Alex
"Non-cooperation with evil is as much a duty as cooperation with good"

Permalänk

Har införskaffat "Pro Eartip" nu, men hur tusan får jag på dem på pluggen.

"Öronpluggen spännes lämpligen ut med spetsen på en penna så blir den lättare att trä på utanpå slangen på The Plug."

Yeah right!

Jag strunta i att fortsätta försöka trä på dom utanpå slangen, tryckte dit dom direkt på The Plug. Hmmm, mycket lättare att få in i örat! Ljudet...ja, det låter lika bra som med orginal muffarna, tror jag. Får se hur bra det funkar på jobbet med "Pro Eartip".

Permalänk
Medlem

Ta bort plastslangen först, sen är det bara att trycka fast pluggarna.

Visa signatur

//Alex
"Non-cooperation with evil is as much a duty as cooperation with good"

Permalänk

Precis det jag gjorde, men enligt instruktionen ska man trä på den utanpå slangen! Hur dom har tänkt sig att det ska gå till förstår jag inte!!!

Permalänk
Medlem

Jag tänkte köpa the plug, men vill gärna köpa dem i butik, undrar om det finns ngn kedja som har dem?
Letar efter en butik i Malmö/Lund regionen...

Visa signatur

Asus Maximus Formula, Q6600 2.4@ 3.1, 6GB Corsair Dominator, HD 5770, Intel X25 80Gb , Viewsonic VP2130b + VP2030b
www.berndin.com