Permalänk
Medlem

Nfsu 2

Verkar bli fett, eller vad tror ni?

( http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/ )

Hoppas starkt på ett tuning system ala street legal! Det var ju en enorm besvikelse med NFSU, som i princip förstörde spelet.
Men men... kollar man screensen så ser man; "Performance kit 1".. t ex, "yaaaaay...".

Sen verkar man ju kunna roama fritt i 2an, inge stel banracing som i ettan. det är iaf positivt...

Vad är det för mening med att kunna trimma bilarna när det endå bara handlar om att ha pengarna? Så jävla trist! I street legal redline kräver det ju iaf lite skill för att komma upp i lite hp...

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Hmm, här var ju alla screenshots i staden. På andra bilder jag sett så var det ute på klippor och så som i de tidigare spelen, jag gillar det mer än någon stel stad..
Sen tycker jag allt detta med att styla bilen bara är fånigt.. Ska det vara kul eller? att byta märken osv på bilen? Knappast. Det som är roligt är ju att köra bilen och förtjäna uppgraderingar i form av snabbare bilar, eller som i nfsu, uppgraderingar till bilen man har.

Hur som helst så var ju 1an hur kul som helst, så 2an lär ju inte bli någon besvikelse den heller.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk

finns demot ute??

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Medlem

Hoppas bara de fixar så man kan bygga bilen lite som man vill. Jag försökte bygga en sleeper, utan alla stylinggrejer (som i min mening bara ser förjävliga ut i spelet). Men icke sa nicke, man MÅSTE ha en ful bil, annars kan man inte klara spelet
Så om man nu måste styla sin bil kan de väl lägga lite kraft på att designa grejer som ser någurlunda drägliga ut

Permalänk

Nfsu2

Nån som vet när de ska komma ut??

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem

Ser precis lika fult ut som ettan undra vad det händer om man kör på gupp med den bilen ?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Jag tror då att Juiced blir en större hitt än nfsu 2.. och håller med 1Ce att det ser ut precis som ettan gjorde

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Inaktiv

Sök lite så hittar ni kanske en större tråd om detta Denna Tex.

Jag tror nfsu 2 kommer blir riktigt bra det finns 2 videos ute som man kan kolla på. Och dom hittar ni här den översta e bäst för där får man se lite av spelet

Permalänk
Medlem

Blöt stad, ser ut att ha regnat hela tiden.

(jo jag vet att det ska vara så för att neonet ska synas mm)

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snus
Hoppas bara de fixar så man kan bygga bilen lite som man vill. Jag försökte bygga en sleeper, utan alla stylinggrejer (som i min mening bara ser förjävliga ut i spelet). Men icke sa nicke, man MÅSTE ha en ful bil, annars kan man inte klara spelet
Så om man nu måste styla sin bil kan de väl lägga lite kraft på att designa grejer som ser någurlunda drägliga ut

Ska man ha någon kännsla i bilspel över huvud taget, så kör man ju innifrån bilen iaf, då ser man den inte hur som helst.

Visa signatur

"There he goes. One of God's own prototypes. A high powered mutant of some kind, never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. "

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading