300 GB för 1164:- Inkl moms

Permalänk
Medlem

vart finns den disken för det priset på nettobutiken.se?

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk

Som det står i ett tidigare iinlägg i denna tråd så har datorhandel.com själva tydligen sagt att det var ett kampanjpris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noob
vart finns den disken för det priset på nettobutiken.se?

Den fanns för det priset, kostar runt 2200 nu.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Som det står i ett tidigare iinlägg i denna tråd så har datorhandel.com själva tydligen sagt att det var ett kampanjpris.

Mjaa, jag vet inte det jag... http://www.datorhandel.com/se/phpBB2/viewtopic.php?t=209&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Citat:

Men frågan är då varför de uppger en sak i ett mail och en annan på deras forum.

Permalänk
Avstängd

Ja det vore onekligen lustigt om de talar osanning direkt i ett mail

Detta fick jag som svar på mitt mail om leveransdatum:
"Hej!

Vi har tyvärr ännu inget datum för leveransen av produkten.

Med vänlig hälsning

/Datorhandel.Com"

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peppelorum
Men frågan är då varför de uppger en sak i ett mail och en annan på deras forum.

Jo, jag litar då inte ngt vidare på Datorhandel i vart fall. Har haft en hel del problem med dom innan. Får väl hoppas alla får sina diskar till det fina priset iaf.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Avstängd

en kompis fick sin 300GB hd idag tydligen, väntar på min som borde komma snart så också ... fast jag har ju jämt otur med posten iofs

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Se på fan, nu sitter jag här med de båda godingarna

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Se på fan, nu sitter jag här med de båda godingarna

Skoj för dig, själv så beställde jag före jag la in länken i detta forum, då hade datorhandel 6 på lager, men ingen har dykt upp för mig ännu, jag har dock mailat dem och frågat om hur det ligger till för ett par dagar sedan, men jag har inte fått ngt svar . . . .

Den som lever får se .....

Permalänk
Avstängd

synd att man inte beställde fler!

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Probert24
Skoj för dig, själv så beställde jag före jag la in länken i detta forum, då hade datorhandel 6 på lager, men ingen har dykt upp för mig ännu, jag har dock mailat dem och frågat om hur det ligger till för ett par dagar sedan, men jag har inte fått ngt svar . . . .

Den som lever får se .....

Synd att du la beställningen hos Datorhandel, de är väl som sagt inte så kända för att vara Sveriges mest välfungerande datorbutik :/.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Avstängd

de har säte i skärmholmen

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Lagersaldo på 38. Hoppas dom skickar på måndag då.

Permalänk
Avstängd

Min disk som kom nu var doa BAH! så typsikt .... hoppas jag kan få en ny disk snabbt

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Mailade datorhandel angående disken. Svar:

Skickat: den 18 september 2004 17:46:25
Hej!

Hårddisken skickas under veckan.

/Datorhandel.Com
________________________________________________
Datorhandel.Com - MT Computer & Music
BOX 30 099, 200 61 Limhamn / Malmö
info@datorhandel.com
www.datorhandel.com

Permalänk
Avstängd

nån som har fått en hel disk?

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Jag får en hd iaf

Som sagt jag skrev och frågade om de skickar en leveransbekräftelse till än när de skickar varan, som svar skickade de kolli nr.

Kollade upp det hela och jag får min HD på måndag ... Yiha !

Den är på spridande terminal här i umeå. Återkommer senare om den fungerar eller inte.

Permalänk
Medlem

Skickade mail och fick svar att den kommer på onsdag!!!

doa=???

Permalänk
Avstängd

doa, dead on arrival ... trasig när jag fick den alltså ..

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

ok!!

jag fattade att den va paj men ville bara veta vad förkortingen var:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mrfrozen
Skickade mail och fick svar att den kommer på onsdag!!!

doa=???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
doa, dead on arrival ... trasig när jag fick den alltså ..

döa

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd

döa? dva borde vara bättre isåfall död vid ankomst eller tva trasig vid ankomst.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk

Jag undrar hur det är fatt hos den där butiken igentligen, tittade lite närmare på beställningen, genom postens hemsida, där ser jag att de har skickat den som företagspaket, och att det har blivit strul med posten då för de kör inte ut den utan skickar den då till närmaste service ställe. Mycket konstigt eftersom jag ville få det som hempaket till privatperson, men men, de är iaf på väg nu. Hämtar ut det i morrn på dagen.

Permalänk
Avstängd

så gör många företag, skickar företagspacket till vanliga personer, db.com itbutikken etc ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
så gör många företag, skickar företagspacket till vanliga personer, db.com itbutikken etc ...

Ja att db.com gör det är riktigt störande, för jag håller jusst nu på att "shaffsa" med dem ang ett chassi. De vägrar betala frkten tillbaka som de lovar (jag citerar deras hemsida)

"Kund ombesörjer leverans till oss och vid giltigt returärende står vi för frakten tillbaka till kund."

Men de tänker inte betala frakten för varan för de skickade paketet som företagspaket, vilket jag INTE valde när jag beställde. De betalar bara frakten till privatpersoner.

Permalänk
Avstängd

de gör fel enligt posten iaf tydligen rätt vanligt bland datorbutiker ...

hm jag måste betala frakten av min trasiga HD nu också enligt datorhandlen :/ de borde skicka en fraktsedel kan man tycka .. hm, undra om de ersätter mig för frakten alls? ångrar att jag beställde hos datorhandlen trots det låga priset, undvik denna butik är mitt råd.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ondjultomte
hm jag måste betala frakten av min trasiga HD nu också enligt datorhandlen :/ de borde skicka en fraktsedel kan man tycka .. hm, undra om de ersätter mig för frakten alls?

Menar du att du att de vill att du ska lägga ut för frakten så är det ok tycker jag, bara du får tillbaka pengarna du lagt ut sen. Ifall de menar att du själv ska stå för frakten ska du självklart klaga och peka på den lagstiftning som finns (konsumentköplagen).

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk

Mailade datorhandel.com igår (söndag kl. ~21), får svar samma dag kl 22.30, lite smått imponerad faktiskt;-) Diskarna skickas nu på tisdag tydligen.

Permalänk
Medlem

Beställde för 2 veckor sen nu, posten fick in paketet på fredagen förra veckan, dock har jag varken fått epost eller faktura från datorhandel.. men den står som fakturerad på orderhistorik iaf.
Inte kollat om dem är doa. Hoppas inte iaf!
Och från posten var allting gratis

Inga problem förutom den långa leveranstiden.. om dom inte panikhöjer priset innan fakturan kommer..

Visa signatur

"I could be a genius if I just put my mind to it"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isona
Beställde för 2 veckor sen nu, posten fick in paketet på fredagen förra veckan, dock har jag varken fått epost eller faktura från datorhandel.. men den står som fakturerad på orderhistorik iaf.
Inte kollat om dem är doa. Hoppas inte iaf!
Och från posten var allting gratis

Inga problem förutom den långa leveranstiden.. om dom inte panikhöjer priset innan fakturan kommer..

faktura?? ska det inte vara postförskott? annars har du ju fpått diskarna gratis

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.