300 GB för 1164:- Inkl moms

Permalänk
Medlem

Diskarna hade tydligen kommit bort på posten så dom vill att jag skall skicka över mitt kontonummer så dom kan returnera betalningen.
Har mailat och sagt att jag helst skulle vilja ha diskarna eftersom jag faktiskt skulle behöva dom nu, har nämnligen en annan Maxtor disk som måste tömmas och returneras eftersom den låter apa.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Avstängd

de fick med andra ord bara tag i ett fåtal diskar till det priset

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Är ett fullt möjligt scenarie.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Diskarna hade tydligen kommit bort på posten så dom vill att jag skall skicka över mitt kontonummer så dom kan returnera betalningen.
Har mailat och sagt att jag helst skulle vilja ha diskarna eftersom jag faktiskt skulle behöva dom nu, har nämnligen en annan Maxtor disk som måste tömmas och returneras eftersom den låter apa.

Men herregud, det där måste vara en lögn.

Du skall be om kollinummer från dem så du själv kan se att de verkligen äns skickat diskarna. Sedan är det väll så att om posten slarvar bort paket med kollinummer så är de ersättningsskylldiga, så då är det bara att skicka nya diskar.

Jag gissar att de märkte fel, ev fick bara ett fåtal diskar. Det blev förmånga som slog till, så de gjorde en förlust på affären och försöker nu spara ihop så mycket de kan. Jag tycker du ska totalvägra. Du ska ha diskarna ! ! ! GRRRRRR

Permalänk
Medlem

Jag menade att din variant var ett helt möjligt scenarie:)

Får se om dom har tänkt svara på mailet eller inte, men det känns lite onödigt att göra en jättegrej av detta. Det enda som det egentligen betyder för mig är att jag lånar ut lite pengar till dom (utan ränta:) och att det ställer till det för mig vid returen av min trasiga disk.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Jag menade att din variant var ett helt möjligt scenarie:)

Får se om dom har tänkt svara på mailet eller inte, men det känns lite onödigt att göra en jättegrej av detta. Det enda som det egentligen betyder för mig är att jag lånar ut lite pengar till dom (utan ränta:) och att det ställer till det för mig vid returen av min trasiga disk.

Men om de skulle erkänna det, så skulle man gå med på det, det är ju när de smusslar och försöker mörklägga det man blir förbannad.

Permalänk
Medlem

Blev less på att vänta så jag mailade över kontonummer och sånt nu, lite trist bara att dom inte orkade bemöda sig om att svara på mitt mail.
Hade liksom räckt om dom hade sagt att vi är ledsna men vi kan tyvärr inte leverera diskarna just nu.

Men skitsamma egentligen jag beställer nog ett par Diamondmax10 istället, men förmodligen inte från datorhandel även om dom faktiskt är billigast på sata varianten;)

Visa signatur

/havoc

Permalänk

Ja, eftersom du behöver diskarna så verkar detta vara det snabbaste alternativet för dig. Eftersom det strulat för dig och fler. Helt rätt btw att köpa från ngt annat ställe, ska själv dissa dem i fortsättningen. (Om nu de inte sätter fel pris igen muhahahagahaahahaa)