Gainward PowerPack! Ultra/2600 Golden Sample

Permalänk
Medlem

Gainward PowerPack! Ultra/2600 Golden Sample

Precis beställt ock betalat ett Gainward PowerPack! Ultra/2600 Golden Sample, nu ville jag höra lite åsikter vad ni tror/tycker om kortet. Förövrigt kostade det skjurtan så nu får jag nog fan äta bröd och dricka vatten till jul ^^

Visa signatur

Datorköp pågår...

Permalänk
Medlem

När jag ska köpa grejjer för många tusenlappar brukar jag fråga först och beställa sen
Det är nog ett kanonkort, lär ju klocka bra iom att det är GS. Önskar att man hade råd själv.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

mjo

Man har väl lite halvkoll, men sen så fick jag information om att det fanns å köpa på ett ställe och givetvis som vanligt började det ju klia i fingrana och blev en beställning. Bara hoppas på att det kommer rulla på bra då jag får dra in på Pizzorna ett tag framöver ^^

Visa signatur

Datorköp pågår...

Permalänk
Medlem

Jag fick mina nya dator igår, vilken innehåller det kortet. Jag har dock inte hunnit testa det i några 3dmark program ännu men i vissa spel såsom Doom3 och några andra flyter det på riktigt bra kan jag säga. Hade ett Geforce 4600 TI innan och det är en jävla skillnad!

Permalänk

offtopic:Booris: det är lugnt, lägger vi ihop våra 9800pro så tar vi hans ultra kanske

ontopic: bra köp!,har hört några som haft grångel med gainwards 6800kort men det borde inte vara några större problem.
Jag hade ett gainward geforce3 förut funkade prima. klockade som en gud

Visa signatur

i5

Permalänk

Ja inte har du gjort ett dåligt köp om du inte har betalat för mycket för de..
Vad har du fått pröjsa?
Det är ett riktigt bra grafikkort de du har köpt ..
Jo jag tycker Gainward är otroligt bra grafikkort
Sitter ju på ett GT 2400 själv och de funkar bra ...
Ligger på 13400 poång på 3dmark03 med de..
jag var på väg att köpa exakt likadant kort som dig men snåltarmen sa ifrån..
Då kostade ultran ca 5.700 från Gainward

Jag har 2 Gainward ett 128 mb 2100 GS och ett GT GS
Jag är otroligt nöjda med dom!..

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max 3 rader i size 1. Läs reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Kom över ett sådant kort hyfsat billigt förra veckan.... Fungerar klockrent, klockningen fungerar riktigt bra och kortet verkar inte bli speciellt mycket varmare pga. kopparledarna.

Hade igentligen tänkt mig ett Asus-kort eftersom jag har haft en bra relation till dem tidigare men de har lite problem med leveranser av V9999 serien, men jag kan säga att jag ångrar mig inte

Kör kortet på 460/1300Mhz och det verkar inte vara några problem hittils för min del.

Visa signatur

Tounge like a switchblade; Brain like a butterknife.

Permalänk
Medlem

Tackar för svaren och lutar mig lite lugnare tillbaka å väntar på postmannen ett par dagar då

Visa signatur

Datorköp pågår...

Permalänk

Du har en skönhet med prestanda och klock som heter duga på väg ...ett uber kort verkligen ...GL HF=)

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem

Instämmer

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem

har ett sånt batch 1 kort sedan 4 månader tillbaks typ. Nvidia referens kort alltså men det fugnerar som det ska klagar inte på så vis. Synd bara det inte var gainwards egna kylning. Fick lasha om mitt med var buggiga bioset på det.

Permalänk
Medlem

Gainward Har Otroligt Bra Kvalité På Sina Kort.

Jag har haft :

gainward Fx5900 1100GS
Gainward Fx5900 1200Xp

Fx5900 1200Xp kostade 4500:- När det var nästan nytt. Och det var ett super kort.. Men jag kör med Sapphire X800XT PE idag.. OMG!

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]