Permalänk
Medlem

Min dator pipper

ja har en ny dator som efter ett lan börjat pipper när ja spelar alla spel förutom warcraft3 allla fläktar går

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

tråden ligger i fel forum. Och vad har du för dator ? det underlättar om vi vet det, så att vi kan hjälpa dig.

Och har du byggt datorn själv? eller är det en "färdig" dator ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ta inte åt dig, men ibland så undrar jag om den svenska skolan alls lär sina elever att stava : \

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorningStar
Ta inte åt dig, men ibland så undrar jag om den svenska skolan alls lär sina elever att stava : \

Ja, det är ju hemskt när datorerna "pipper"

Om du ger oss lite information att jobba med, typ OS och hårdvara och formulerar det vettigt ska du se att du får hjälp.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorningStar

Håller med TOTALT, nu för tiden så kan fan inte 80% av dem unga stava. Synes SPECIELLT på cs där dem skriver som om dem vart i Sverige i en vecka. Sanslöst

Permalänk
Medlem

MorningStar, hur är det med grammatiken egentligen? ;p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Håller med TOTALT, nu för tiden så kan fan inte 80% av dem unga stava. Synes SPECIELLT på cs där dem skriver som om dem vart i Sverige i en vecka. Sanslöst

Snälla, lär dig skilja på De och Dem innan du klagar på hur andra stavar.

Ontopic:
Varit i kontakt med någon slags support om saken? Låter suspekt att datorn ska börja pipa i vissa applikationer. Men som tidigare sagt, bifoga gärna vad du har för saker i burken

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Korspostning.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com