SWAT 4 öppen beta NU!

Permalänk

Räkna med mig imorgon

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Eftersom WoW-serverarna gick ner nu fick jag massa tid över så vad sägs om lite Swat?

Någon som är intresserad ? Sätter upp en server ca 2.45.

Edit: Om nån är intresserad vill säga...

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk

Alla som vill finns det en server som heter typ

SWEDISH ONLY NO CHEAT uppe med bra ping och schjyssta spelare!

Kan ej IP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Alla som vill finns det en server som heter typ

SWEDISH ONLY NO CHEAT uppe med bra ping och schjyssta spelare!

Kan ej IP

Har de redan börjat fuska?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Har de redan börjat fuska?

Tänkte precis fråga samma sak. Inget jag har märkt av i alla fall...

Permalänk
Medlem

orka cheata de e så lame

Visa signatur

EverQuest II

Permalänk
Medlem

fattar inte ens hur man skulle kunna tycka det vore kul att fuska i ett sådant spel, det är realismen man vill åt jue.

Permalänk
Medlem

så lame när ala kommer börja fuska..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_Z
Tänkte precis fråga samma sak. Inget jag har märkt av i alla fall...

Folk anklagar mej för fusk hela tiden iaf

Men jag tar det som en komplimang

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Måste bara avreagera mig lite. Har fan aldrig varit med om så många idioter till admins som till detta spel. Jag har blivit IP bannad 2 gånger bara idag av ingen som helst anledning förutom möjligtvis ha spelat bättre än admin själv eller klanen (körde med någon klan som kallade sig PRO senast, vilka pro dom var då...). Jäkligt irriterande att bli bannad stup i kvarten när det inte finns så många servrar med bra ping att köra på. Måste man vara usel få att få spela?! Hoppas det dyker upp lite dedikerade servrar utan maktgalna admins som inte tål att få stryk till när fulla spelet släpps...

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad spelet går på för portar? Om någon snäll person skulle kunna tala om det så skulle jag kunna hosta. Och nej jag bannar inte om personer är bättre än mig

Men som sagt måste veta portnr för nu är min kära router och blockerar....

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem

måste man betala eller ha nåt specc för o spela de nu? eller är de bara och hämta och spela?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

fVarför hänger sig min version när jag startar den? Får starta om datorn. har et geforce 6600gt så det bör räcka, har ominstallerat oxå, inget verkar funka.

Permalänk
Medlem

varför inte lira hela spelet =D?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Någon server upp? ip?