World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av björk
4. De har skickat det och du får det idag eller imorgon?

Jag har också beställt från Megastore och jag har inte heller fått mitt än (är på jobbet så det är mycket möjligt att jag fått det nu dock), men de har sagt att de ska skicka det så att alla har det till åtminstone fredag då spelet släpps. Att vissa som beställt det från Megastore redan fått det innebär inte att de skitit i oss. Så.. andas

Min polare fick sitt idag, jag sitter här och hoppas på att jag också får det, vi beställde båda från megastore, troligen får jag det imorgon. Men servrarna öppnar ju inatt, det är då man vill börja lira.

Permalänk
Medlem

kan någon svara på min fråga? :

När jag installerat spelet från skivorna och sedan gör jag som i betan att jag skriver in något i acc och pass inne i spelet så att den laddar ner uppdateringarna så står det "this download is not authorized by the tracker!" Jag hoppas att det betyder att det inte går att ladda ner förens det börjar och inte att det är nått fel med min dator eller wow?.. hmm måste bara fråga ju

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Sitter fortfarande i skolan så jag har inte kollat posten idag. Beställde mitt från Megastore inkl. beta. Skickas det hem en AVI först, eller kommer det direkt i brevlådan?

Beror nog på vilken metod du valt.
Postförskott så kommer nog en AVI först
Med kreditkort kommer det antagligen direkt ner i lådan.. (så är det för webhallen iaf)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Beror nog på vilken metod du valt.
Postförskott så kommer nog en AVI först
Med kreditkort kommer det antagligen direkt ner i lådan.. (så är det för webhallen iaf)

Om man förbeställde med beta-kittet då? Jag beställde det med postförskott, men jag har ju betalat hela spelet så borde det inte komma direkt hem till mig då?

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frazze
Om man förbeställde med beta-kittet då? Jag beställde det med postförskott, men jag har ju betalat hela spelet så borde det inte komma direkt hem till mig då?

jag gjorde exakt likadant och jag fick mitt i brevlådan jag, så akta dig så ingen annan snor den därifrån!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frazze
Om man förbeställde med beta-kittet då? Jag beställde det med postförskott, men jag har ju betalat hela spelet så borde det inte komma direkt hem till mig då?

Ingen aning, tyvärr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frazze
Om man förbeställde med beta-kittet då? Jag beställde det med postförskott, men jag har ju betalat hela spelet så borde det inte komma direkt hem till mig då?

Precis så gjorde jag också.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av delez
jag gjorde exakt likadant och jag fick mitt i brevlådan jag, så akta dig så ingen annan snor den därifrån!

Ah, då finns det fortfarande hopp.
Det verkar inte som att brevbäraren har varit här i dag. Hoppas han skyndar sig så jag slipper oroa mig ^^

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frazze
Ah, då finns det fortfarande hopp.
Det verkar inte som att brevbäraren har varit här i dag. Hoppas han skyndar sig så jag slipper oroa mig ^^

samma här

Permalänk

någon som fått sitt spel som är beställt på webhallen ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toxicdude
någon som fått sitt spel som är beställt på webhallen ?

ja, det är ett gäng, dock inte jag, beställde från megastore.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toxicdude
någon som fått sitt spel som är beställt på webhallen ?

Jag har fått det.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det kommer vara lika många realms som i US ? kollade på vilka dom hade och det är ju sjukt många frågan är vilken man kommer välja när man sitter där vid 00:01 och vill börja lira och har ångest för vilken realm man ska va i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toxicdude
någon som fått sitt spel som är beställt på webhallen ?

Japp fullversionen som redan var betalt iom att jag nappade på beta erbjudandet låg i brevlådan i morse och där låg även en avi om att det ex jag köpt åt en kompis fanns att hämta på posten.

Permalänk
Medlem

är det idag som det är realise datum på spelet? för när jag ringde till on off sa dom att det inte hade släppts

Permalänk
Medlem

11:E är release datumet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
är det idag som det är realise datum på spelet? för när jag ringde till on off sa dom att det inte hade släppts

Onoff får inte börja sälja det föräns i morgon och resten av butikerna som säljer spelet skulle jag gissa på, onoff kommer i alla fall få pisk om dom börjar sälja det förtidigt. Dom fick in wow på onoff i mora igår i alla fall.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Hittade inte heller någon men när jag tittade bakon skivorna så såg jag en

ah där var den, tackar

edit; kom på en till fråga. Jag har ju betan installerad, behöver jag avinstallera den/ stoppa in nån skiva jag fick hem nu eller är det bara å åk?

Visa signatur

Homer:Operator! Give me the number to 911!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAngAn_
Onoff får inte börja sälja det föräns i morgon och resten av butikerna som säljer spelet skulle jag gissa på, onoff kommer i alla fall få pisk om dom börjar sälja det förtidigt. Dom fick in wow på onoff i mora igår i alla fall.

okej drar upp ditt imorgon och tittar då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Sitter fortfarande i skolan så jag har inte kollat posten idag. Beställde mitt från Megastore inkl. beta. Skickas det hem en AVI först, eller kommer det direkt i brevlådan?

Det beror helt på om de kan få in det genom brevlådan. Hos mig var det omöjligt, jag fick AVI. Däremot får du inget kolli före, du får bara AVI:et :).

edit: just det ja. Någon som vet när man kan registrera sin account?

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av livez
kom på en till fråga. Jag har ju betan installerad, behöver jag avinstallera den/ stoppa in nån skiva jag fick hem nu eller är det bara å åk?

Har för mig att jag har läst att det skulle gå utan att installera något mer om du redan har betan installerad

Permalänk
Medlem

Kom precis hem från jobbet.

Det första man leta efter när man öppnade dörren var ett paket, och visst låg det där!

Jag vill ge en STOR eloge till www.gameshop.se som har vart kanon, både med betan & nu retail, trevliga som fan när man ringer & snabba svar när man mailar.

Även om man ska med bröderna & polarna till nattöppet så är jag lugn, boxen ligger hemma & väntar. Tack Gameshop!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ingen avi i inkastet får dra ner till postkontoret o kolla, dåligt av webhallen att inte ge ut kollinummer!

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

mitt collectors edition

Stort till megastore för jävligt bra leverans!

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Så jag har ringt och hållt på nu med megastore, tydligen så sa dom att alla som beställt CE INTE Kommer få CE utan vanliga och sen pengarna tillbaka,mellanskillnaden dvs. Så bara så ni vet, alla ni som beställt CE från megastore kanske kommer få vanliga WoW, för det sa killen att jag fått iallafall, dom har skickat vanliga istället för CE. Just för att dom fick in för få CE paket, och dom ville inte att vissa skulle gå utan så dom skickar vanliga istället.

Nu är min dag förstörd, jag får mitt wow i brevlådan imorgon, jag får försöka ta mig in till stan och gå till affären och byta spelet mot pengarna och sen vänta på fler CE att komma in.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Bild

mitt collectors edition

Stort till megastore för jävligt bra leverans!

Vad har du gjort med lådan, Du måste ta hand om den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Så jag har ringt och hållt på nu med megastore, tydligen så sa dom att alla som beställt CE INTE Kommer få CE utan vanliga och sen pengarna tillbaka,mellanskillnaden dvs. Så bara så ni vet, alla ni som beställt CE från megastore kanske kommer få vanliga WoW, för det sa killen att jag fått iallafall, dom har skickat vanliga istället för CE. Just för att dom fick in för få CE paket, och dom ville inte att vissa skulle gå utan så dom skickar vanliga istället.

Nu är min dag förstörd, jag får mitt wow i brevlådan imorgon, jag får försöka ta mig in till stan och gå till affären och byta spelet mot pengarna och sen vänta på fler CE att komma in.

verkar ju som det ser olika ut med megastore då. Fick mitt CE idag. Ledsamt att inte alla fick det :/

Andron: har inte mörbultat den. Den ser ut så!

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Så jag har ringt och hållt på nu med megastore, tydligen så sa dom att alla som beställt CE INTE Kommer få CE utan vanliga och sen pengarna tillbaka,mellanskillnaden dvs. Så bara så ni vet, alla ni som beställt CE från megastore kanske kommer få vanliga WoW, för det sa killen att jag fått iallafall, dom har skickat vanliga istället för CE. Just för att dom fick in för få CE paket, och dom ville inte att vissa skulle gå utan så dom skickar vanliga istället.

Nu är min dag förstörd, jag får mitt wow i brevlådan imorgon, jag får försöka ta mig in till stan och gå till affären och byta spelet mot pengarna och sen vänta på fler CE att komma in.

Jag fick mitt CE igår från megastore

Permalänk
Medlem

Vad ska man säga till dem nere på postkontoret?, har aldrig hämtat avi där, brukar använda kollinummer

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

Någon som fått standard som kan säga ungefär hur stort paketet var?