Permalänk

Kommer det gå att trycka in fler än 6 soldater i ett fordon i battlefield 2?

Permalänk
Medlem

Också reggat nu, och det lutar för mig åt Anti-Tank eller Special Ops..

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hur reggar man, jag kan inte trycka på Sign up.

Permalänk
Relik 📜

Registrera i forumet på:
http://swec.dontexist.com/

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Ett litet tips: sidan är död;)

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk

Sidan funkar utmärkt.

Ojoj, hela 3 jämnåriga (20):p Och då är vi dessutom äldst hittills:D Att döma efter de uppgifter som är ifyllda iaf.

Jag vill lira en match igen. Lovar att vara med denna gången:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Sidan funkar utmärkt.

Ojoj, hela 3 jämnåriga (20):p Och då är vi dessutom äldst hittills:D Att döma efter de uppgifter som är ifyllda iaf.

Jag vill lira en match igen. Lovar att vara med denna gången:p

19.00 idag tänkte vi leka lite..

q-zone.mine.nu

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Skön match:p

Någon som orkar får beskriva för mig hur man kommer in på irc-kanalen. Kan inte det där alls:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

nu hade jag vellat lira bf2

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

Bf-kväll idag ?

Visa signatur
Permalänk
Relik 📜

Jag ska och fira en kompis..

Men servern kommer vara online.. Så det är bara o åk, som dom säger..

q-zone.mine.nu är alltså serveradress. Den ligger som LAN, så ni måste direktansluta.. Men funkar bra gör det, det vet watteee

Har förövrigt fixat till forumet nu, måste bara ha en bra bild uppe i vänstra hörnet..

Se till att regga er nu ni som vill, inatt när jag kommer hem stänger jag ner registreringen och tar hand om dom som registrerat sig..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Vad kommer jag behöva för att kunna lira på servern ?

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimRacer
Vad kommer jag behöva för att kunna lira på servern ?

Det blir väl sanaste uppdateringen av BF samt Desert Combat Final. För att kunna installera det så måste du ha Desert Combat 0.7 installerat innan också.

Allt finns att ladda ner på Fragzone. Jag kan länka, men patcharna måste installeras i samma ordning som jag skriver dom.

Uppdatering av BF1942:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/battlefield_1942_...

Säkerhets uppdatering till F1942:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/battlefield_1942_...

Desert Combat 0.7:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/Mods/DesertCombat...

Desert Combat Final:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/Mods/DesertCombat...

Det är en del att ladda ner och installera:p Men det är lugnt värt det.

Jag är sugen på match ikväll igen! Ska vi säga kl 19.00 på servern nämnd ovan? Jag går iaf in då och se om någon är där. Annars får det väl va.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Det blir väl sanaste uppdateringen av BF samt Desert Combat Final. För att kunna installera det så måste du ha Desert Combat 0.7 installerat innan också.

Allt finns att ladda ner på Fragzone. Jag kan länka, men patcharna måste installeras i samma ordning som jag skriver dom.

Uppdatering av BF1942:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/battlefield_1942_...

Säkerhets uppdatering till F1942:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/battlefield_1942_...

Desert Combat 0.7:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/Mods/DesertCombat...

Desert Combat Final:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/bf1942/Mods/DesertCombat...

Det är en del att ladda ner och installera:p Men det är lugnt värt det.

Jag är sugen på match ikväll igen! Ska vi säga kl 19.00 på servern nämnd ovan? Jag går iaf in då och se om någon är där. Annars får det väl va.

Kunde inte sagt det bättre själv! Jag lär också vara på servern 19.00

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tackar så mycket Mr. Bravo.
Blir en helkväll med att ta ned dessa filer
Kommer antagligen spela på söndag pga att hela min helg är fullbokat med saker som jag kommer göra :/

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk

Härligt. Såg dock att det tydligen inte var någon som pallade gå in i servern innan. Grrr:p

Edit: Irriterande! Jag har blivit bannad från Bredbandsbolaget DCF #1, den enda vettiga servern. Allt pga att jag blev nerskjuten i fiendens bas och blev jagad in i ett hus där jag sen dog och blev kickad och utskälld för basecamp. Vad är det för stil?!

Någon som vet hur jag får tag på admin till denna server? Någon som kan gå in i den annars och kolla om det står kontakt-info eller dylikt? Måste få tillgång till denna server igen

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

In i lira vid 19:00 tiden! Ju mer folk desto roligare!

DCFinal: q-zone.mine.nu
LAN-server, så kör connecta "direkt" till servern!

Permalänk

Ett gäng avdankade CS spelare skulle jag vilja kalla er

Ska bli kul att möta er i match sen, då man kan exprimentera med nya tveksamma taktiker

GL HF

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Sidan funkar utmärkt.

Ojoj, hela 3 jämnåriga (20):p Och då är vi dessutom äldst hittills:D Att döma efter de uppgifter som är ifyllda iaf.

Jag vill lira en match igen. Lovar att vara med denna gången:p

Jag är äldst nu :D. Tror dock inte jag kommer vara med i klanen dels på grund av den låga åldern hos vissa och dells för att jag spelar bara för att ha kul och inte för att man måste. Men vill spela med eller mot er då och då

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
http://swec.dontexist.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12

Reggade mig nyss så det funkar igen

Permalänk
Medlem

ArtMan: Är du helt säker på att du är äldst?

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basep
ArtMan: Är du helt säker på att du är äldst?

Om man kollar under "members" på forumet så är jag den enda över 20. Några har dock inte fyllt i åldern (inklusive dig) :).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SundanceKid
Ett gäng avdankade CS spelare skulle jag vilja kalla er

Ska bli kul att möta er i match sen, då man kan exprimentera med nya tveksamma taktiker

GL HF

Hörrö, vad är det för fördomar? Jag är inget CS-lirare. Håll sådant för dig själv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan

Jag är äldst nu :D. Tror dock inte jag kommer vara med i klanen dels på grund av den låga åldern hos vissa och dells för att jag spelar bara för att ha kul och inte för att man måste. Men vill spela med eller mot er då och då

Reggade mig nyss så det funkar igen

Bah:p

Men det är samma här typ. Jag är med mest för att ha seriöst folk att lira med på seriösa servrar. Att lira BF2 public lär ju vara som att äta korv med bröd utan ketchup och senap:p Är dock gärna med och lirar under klanens namn mot andra vid matcher och dylikt när jag har tid.
Jag vill se vart det hela leder och är med sålänge jag trivs. Har aldrig varit med i en riktig klan, så det ska bli intressant att komma in i det hela:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Relik 📜

Blir nog en jävla massa rajtan tajtan..

EDIT:

Och vad det gäller ålder, jag har inget emot spelare i lägre ålder, men kan dom inte sköta sig åker dom ut med öronen före. Vilket för den delen gäller alla.

Att BARA bedömma efter ålder är dumt, och säger mer om den som bedömer än någon annan.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Blir nog en jävla massa rajtan tajtan..

Med andra ord?:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Med andra ord?:p

Vin, kvinnor och sång!

Nejdå, edit:ade mitt förra inlägg..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd

Jag vill signa! öppna så att fler kan signa!

Visa signatur

Workstation:: DFIut NF4 SLI-D - Radeon x850 - AMD 64 venice 3800 - 2048mb ram - NEC 3520A - Maxtor extern 160gb - Seagate baracuda 200gb - Windows pro x64
Server/lek:: Intel p4 2000+ - Geforce 3 Ti 200 - 512mb ram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Blir nog en jävla massa rajtan tajtan..

EDIT:

Och vad det gäller ålder, jag har inget emot spelare i lägre ålder, men kan dom inte sköta sig åker dom ut med öronen före. Vilket för den delen gäller alla.

Att BARA bedömma efter ålder är dumt, och säger mer om den som bedömer än någon annan.

Bra!

Dömmer ingen men av egen erfarenhet vet jag att många 16-åringar brukar köra egen race och strunta i team-play. Många spammar och säger för mycket. Många har inte tillräckligt med erfarenhet för att kolla på kartan ibland och se var de behövs utan bara kör på för att få mest kills. Så det är dumt att INTE kolla på åldern.

Däremot finns det säkert yngre personer som spelar seriöst och komunicerar på ett bra sätt! Så jag tar inte alla under en kam.

Folk i en seriös BF2 klan måste från början förstå att det här spelet handlar inte om att få mest kills/medaljer utan att man ska samarbeta så att man gemensamt når målet dvs tar över kartan eller spränger det man ska för att klara uppgiften. Man måste också vara medveten om att en commander bästemmer vad som ska göras. En BRA commander är ETT MÅSTE! Sedan bör alla vara medvetna om vad de gillar att spela med. Ska de vara fotsoldater, piloter, förare eller allt i ett men speciallister på en eller två områden. Så man bör dela upp sig lite dock först efter att alla har prövat på allt! Så mitt tips är att ni ger folk lite tid i början och sedan kör en lista där man fylla i vilka som ska göra vad. Vissa är skitduktiga på att flygga helikoptern medan andra kan skjuta på lång avstånd med sina prickskyttevapen.

En klan där man vet var man har de andra kan gå långt! Personligen i BF, CS eller AA (public servar) gillar jag spela med de som vet vad som ska göras. Ibland träffar man på folk som nästan läser ens tankar. Man behöver inte säga ett ord utan personen placerar sig där man vill ha dem eller använder vapen på ett sätt man vill så flera vapentyper kan sammverka.

Hur många 16-åringar tror du spelar på det sättet? Eller äns vet att man kan spela så

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Bra!

Dömmer ingen men av egen erfarenhet vet jag att många 16-åringar brukar köra egen race och strunta i team-play. Många spammar och säger för mycket. Många har inte tillräckligt med erfarenhet för att kolla på kartan ibland och se var de behövs utan bara kör på för att få mest kills. Så det är dumt att INTE kolla på åldern.

Däremot finns det säkert yngre personer som spelar seriöst och komunicerar på ett bra sätt! Så jag tar inte alla under en kam.

Folk i en seriös BF2 klan måste från början förstå att det här spelet handlar inte om att få mest kills/medaljer utan att man ska samarbeta så att man gemensamt når målet dvs tar över kartan eller spränger det man ska för att klara uppgiften. Man måste också vara medveten om att en commander bästemmer vad som ska göras. En BRA commander är ETT MÅSTE! Sedan bör alla vara medvetna om vad de gillar att spela med. Ska de vara fotsoldater, piloter, förare eller allt i ett men speciallister på en eller två områden. Så man bör dela upp sig lite dock först efter att alla har prövat på allt! Så mitt tips är att ni ger folk lite tid i början och sedan kör en lista där man fylla i vilka som ska göra vad. Vissa är skitduktiga på att flygga helikoptern medan andra kan skjuta på lång avstånd med sina prickskyttevapen.

En klan där man vet var man har de andra kan gå långt! Personligen i BF, CS eller AA (public servar) gillar jag spela med de som vet vad som ska göras. Ibland träffar man på folk som nästan läser ens tankar. Man behöver inte säga ett ord utan personen placerar sig där man vill ha dem eller använder vapen på ett sätt man vill så flera vapentyper kan sammverka.

Hur många 16-åringar tror du spelar på det sättet? Eller äns vet att man kan spela så

Vi tänker likadant.. Jag skrev en krönika på bf2.se om detta för några veckor sedan..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sammekiller
Jag vill signa! öppna så att fler kan signa!

Nej, tyvärr. Vi hade ett tak på 30, vilket vi nu har uppnåt. Sista dagen var fredag förra veckan, vilket jag skrev flera gånger. Såg att du PM:at mig, registrera dig gärna på forumet, så hör jag av mig om någon hoppar av. Det gäller förövrigt alla intresserade.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

ArtMan, du slog mig med två år såg jag nu...

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s