Battlefield II klan?

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med också om det finns plats! Körde rätt mycket bf 1942 när det kom, sedan tog jag upp spelandet igen när bfv kom, just nu är det inget av dom spelen men jag väntar spänt på BF2.

Visa signatur

| E4300 @ 2.9Ghz | Gigabyte 965P-DS3 | 8800GTS 320mb| 2 x 1gb PC6400| Dell 24" |

Permalänk
Relik 📜

Jag håller på med en sida, misströsta icke.. Ingen brådis ju

Ska flytta om 3 veckor, så därefter blir det fart och fläkt!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

okaj....göttgött...

Permalänk

jag är lätt på, aldrig spelat bf men jag ska lira bf2 (jag känner mej antagen till klanen direkt)
Aja, hoppas ni lyckas få en bra klan ialf.

Permalänk
Medlem

Ridder the Flying Ace Is Reporting For Duty Sir!

Permalänk
Medlem

Jag är rätt bra med helikoptern , åtminstånde i Dc , får se hure blir nu när bf2 släpps , är känslan snarlik och jag tränar upp mej tillräckligt så är jag mycket intresserad att vara med , är lite ringrostig just nu

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja vara med, spelat mycket BF1942 och något BFV...

Får ny dator i mitten av juni och fyller 16 om knappt en månad...

dvs, I'm ready when the time has come

Permalänk
Relik 📜

Jag jobbar på det.. Det kommer bli klart innan release.. Orkar inte skriva ner alla, blir för många.. Så hemsida är på G. Men har lite annat om mig med, typ flytt osv..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

e gärna med, måste fixa ny dator först

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk

Jag är fortförande med:D Har lirat DC som en tok de senaste veckorna för att dämpa hungern efter BF2 man fått efter alla videos som släppts under veckan:p

Men räkna med att jag kommer lira mycket public på Dice-servrarna för att få lite ranker och extraprylar i början:p Sedan är jag mer än gärna med på seriösa klan-matcher så man kan utnyttja lag-spelar möjligheterna mer.

Kan tyvärr bara vara aktiv varannan vecka också. Då jag jobbar natt-skift i 10 timmar i 7 dagar, och sedan är ledig i 7 dagar. Men det blir nog bra:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

snart dags för release!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan va skoj detta lir verka bli Eftersom denna klanen verkar bli enormt stor så kommer man nog med största säkerhet stöta på er på någon server Är själv inte så pepp på att vara med då det lär bli svårt att organisera en sådan stor klan, så jag kommer antagligen starta en egen med lite polare. Men vem vet, om jag får plats kanske jag är på

Visa signatur

"Women: Can't live with them, can't bury them in the back yard without the neighbours seeing. "
- Sean Williamson

Permalänk

Det är mer som krävs till en klan än att ha många medlemmar, tänk lite på det.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Okänd Användare
Det är mer som krävs till en klan än att ha många medlemmar, tänk lite på det.

Verkligen? Vilken tur att du nämnde det.

När det hela dras igång (Om det nu blir av) så lär ju inte mer än hälften som anmält sig i denna tråd vara någelunda aktiva. Därför är det väl bra med många medlemar för att fösäkra sig om att det blir några över huvud taget i slutändan. Man får hoppas att Lezziter inte droppar detta som alla föregående swec-klan-startare gjort.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Jag ska börja spela de, Joinar gärna clanen!

Permalänk
Medlem

Jag är fortfarande på!

Kommer nog inte kunna lira varje dag men iaf några pass i veckan. Hoppas det blir nått seriöst av detta bara.

Permalänk
Medlem

Kan ju sätta in mig på reservlistan om det inte finns plats, folk lär väl droppa efter en tid.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Synd att jag har en dator som är lika snabb som en snigel... Hade varit kul.
Å andra sidan har jag planer på att skaffa ny dator i sommar så om det finns någon slags reservlista när folk droppar som "sweman2k" också snackar om så är jag jätte gärna med på den.

Är 15 år och wajnar aldrig skriver gärna "Haha" istället när jag dör. (Bara så alla Swecare vet ) Jag har sådan humor, har jag inte det?

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem

kan man få vara med? jag kanske skaffar battlefield, suget för en handled konsoll é så himmla stor osso (DS, PSP, Ngage) så jag vet inte vad jag ska slösa mina pengar på, har 3000 till hands, skulle kunna köpa bf2 när det kommer + uppgradera min dator mer llr skaffa mig nån handled, förslag?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

men lol om de inte finns plats skapa egen klan???

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna varit med om jag inte redan var medlem i en existerande BF-klan som ligger och väntar på BF2
Vill önska er lycka till iaf!

Permalänk
Medlem

Vet inte om man får fråga Men finns det channs att vara med eller nått hehe ? BF 2 allså som inte kommit ut än ?

Permalänk
Medlem

Om det blir för många i en klan.. Kan man väll skapa Swecklockers klan 2!?

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magnetic
Om det blir för många i en klan.. Kan man väll skapa Swecklockers klan 2!?

Namnet låter lite tråkigt tycker jag. Det vore mycket tuffare med namn på divisionen, fast jag kommer inte på några snitsiga nu.

Men du kanske inte menade att den skulle hete bara "klan 2".

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Verkligen? Vilken tur att du nämnde det.

När det hela dras igång (Om det nu blir av) så lär ju inte mer än hälften som anmält sig i denna tråd vara någelunda aktiva. Därför är det väl bra med många medlemar för att fösäkra sig om att det blir några över huvud taget i slutändan. Man får hoppas att Lezziter inte droppar detta som alla föregående swec-klan-startare gjort.

Inte då, bara jag får lite hjälp så.. Har som sagt var en sida som jag ska göra om, eller rättare sagr en jävla massa script jag ska sno (från en av våra egna sidor alltså). Men, för att få det att funka med webhotell osv krävs enm jävla massa ändring av databaslänkningar.. Det jobbar jag med nu. Sen måste jag ändra färgsättningen lite med, och lägga till en användarnivå till (nu finns admin, medlem. Jag vill ha admin, klanmedlem, medlem). Jag pilalr lite när jag känner för det, men komme rsparka upp sidan så vi får gott om tid på oss att registrerea oss och dona innan release.

Jag är mycket medveten om att de ca 60 pesoner som anmält intresse nu är för mycket. Men jag räknar iskallt med en dropoff på 50%, erfarenhet hämtad från liknande trådar förut.

Dessutom vet jag ännu inte hur stora klanmatcherna är tänkta att vara? 10vs10 som i 1942? Eller kanske utökat till 15vs15?

Nåja, jag har som sagt var inte glömt bort detta.. Men hjälp gärna till med vad ni kan! Behöver fortfarande en allmänt accepterad logga..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Hur går det?
IRC-Kanalen verkar inte vara igång..?

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vibe118
Hur går det?
IRC-Kanalen verkar inte vara igång..?

Som sagt var (för 30 min sen) så jobbar jag på det.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
jag är med...var nära att börja spela för sveriges bästa BFV klan. PvP innan men jag la av med BFV temporärt då men nu har jag börjat lira igen - med andra ord . jag är gryyyyyym speciellt på allt luftburet

jag var med i nbrigade... har för mig de kickade PvP på fingrarna några gånger..

edit:
såg att du var bra på att flyga

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Inte då, bara jag får lite hjälp så.. Har som sagt var en sida som jag ska göra om, eller rättare sagr en jävla massa script jag ska sno (från en av våra egna sidor alltså). Men, för att få det att funka med webhotell osv krävs enm jävla massa ändring av databaslänkningar.. Det jobbar jag med nu. Sen måste jag ändra färgsättningen lite med, och lägga till en användarnivå till (nu finns admin, medlem. Jag vill ha admin, klanmedlem, medlem). Jag pilalr lite när jag känner för det, men komme rsparka upp sidan så vi får gott om tid på oss att registrerea oss och dona innan release.

Jag är mycket medveten om att de ca 60 pesoner som anmält intresse nu är för mycket. Men jag räknar iskallt med en dropoff på 50%, erfarenhet hämtad från liknande trådar förut.

Dessutom vet jag ännu inte hur stora klanmatcherna är tänkta att vara? 10vs10 som i 1942? Eller kanske utökat till 15vs15?

Nåja, jag har som sagt var inte glömt bort detta.. Men hjälp gärna till med vad ni kan! Behöver fortfarande en allmänt accepterad logga..

Det låter ju bra! Jag hoppas inte allt för många hoppar av då det kan vara bra med många spelare. Jag tex är som sagt inte tillgänglig mer än varannan vecka. Samma sak gäller säkert med fler. Sedan är det bra med många spelare i övningsmatcher. Så får man med hjälp av något sorts system välja ut vilka som är med i diverse klanmatcher.

Ska se nästa vecka när jag är ledig om jag kan komma med någon vettig logo:p Det är dock bra att ha bestämt vad klanen ska heta först. Eller är det redan klart? Har glömt:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med på ett hörn också