Permalänk
Medlem

neon utanför burken?

Finns det något smidigt sätt att köra tex. ett neonrör utanför burken på nått smidigt sätt? jag har en 4pins neon som jg bara tycker blir.. well.. lite pråligt i burken och jag har ett tangentbord som är svart vilket är lite småsvårt att se på när man ska komma åt en del tangenter (såsom F-tangenterna som byter plats varje gång man byter tangentbord, suck).

tack på förhand!
Linus

Permalänk
Medlem

Re: neon utanför burken?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av linkeh
Finns det något smidigt sätt att köra tex. ett neonrör utanför burken på nått smidigt sätt? jag har en 4pins neon som jg bara tycker blir.. well.. lite pråligt i burken och jag har ett tangentbord som är svart vilket är lite småsvårt att se på när man ska komma åt en del tangenter (såsom F-tangenterna som byter plats varje gång man byter tangentbord, suck).

tack på förhand!
Linus

Jag har också ett svart tangentbord. Det brukar hjälpa att tända lampan i rummet om man inte ser.
Vill du ha ett neonrör kan bara förlänga sladden till det och dra in i datorn.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Re: Re: neon utanför burken?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Jag har också ett svart tangentbord. Det brukar hjälpa att tända lampan i rummet om man inte ser.
Vill du ha ett neonrör kan bara förlänga sladden till det och dra in i datorn.

jo visst, det funkar väl men det känns lite onödigt och dessutom får jag lätt huvudvärk ifall jag har ljus ovanför mig vilket jag helst slipper på min favoritplats

hur funkar den där förlägningen? jag är väldigt grön på detta området :), förlänger man den som kommer ur nätagget och drar ut den på något random ställe eller finns det adapters från vägguttag eller dylikt?

Permalänk

det finns molex kontakt adapter som sitter utanför i en pci plats..eller bara plåten

Visa signatur

Moderkort:Fic vi35l | processor:P4 2.4ghz | Ram:2st 256ddr | Grafikkort:ATI all in wonder 9800 | Hårddiskar:Maxtor (80gb 7200rpm) Seagate (200gb 7200rpm) | Ljudkort:Integrerat | Bildskärm:AOC 17tum

Permalänk
Medlem

annars är det bara att förlänga kablarna från invertern...