Vad har jag för cd-key? (CS 1.5)

Permalänk
Avstängd

Vad har jag för cd-key? (CS 1.5)

Hej.

Ska formatera om mitt D: där mitt cs 1.5 ligger. Men jag har förstås inte min cd-key kvar som jag skrev in för många år sedan:(.

Kan man inte kolla inne i spelet eller nått vad jag har för cd-key?

Mycket tacksam för hjälp

/n

Visa signatur

P5:a | 16Ghz | Geforce 17900 | WD 15tb | 20gb Ram|

Permalänk

kör regedit och välj HKEY_CURRENT_USER->SOFTWARE->VALVE->HALF-LIFE->SETTINGS så finns det en ikon med namnet KEY. Datan till den ikonen är din CD-Nyckel

Permalänk
Avstängd

förlåt men, regedit?:|

Vad är det?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

start > kör > regedit

Permalänk
Medlem

Start -> Kör -> Skriv. Regedit -> Tryck ok.

Resten borde du kunna lura ut med hjälp av Ray:s inlägg.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Avstängd

Det var bara två ikoner där en med inget som hette standard och en som hette io med ett 10siffrigt nummer, jag antar att det är den. Visst?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nallon
Det var bara två ikoner där en med inget som hette standard och en som hette io med ett 10siffrigt nummer, jag antar att det är den. Visst?

Då vet jag inte! Där fanns min och jag har också 1.5. Testa med HKEY_LOCAL_MACHINE istället för HKEY_CURRENT_USER. Annars får du rota runt lite den finns i registret under software nånstans.

Edit: Sorry jag läste inte riktigt noga. Nej det är inte den. Cd nyckeln är 13-siffrig om jag inte minns fel. Det ska stå Key vid ikonen annars är det fel.

Permalänk
Medlem

går det att göra samma sak om man använder steam? vill gärna veta min cd nyckel

Visa signatur

Stationär: R9 5900X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 14 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dedde

Make that 2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dedde

Nej, det går inte. Nyckeln är dessutom kopplad till ditt Steam Account och går inte att använda igen. Och ifall du vill köra 1.5 och lägre utan steam så går det likabra med en vanlig LAN nyckel eftersom WON är borta.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum