vart sparas Msn Gubbar?

Permalänk
Medlem

vart sparas Msn Gubbar?

ok nu är det tiden då datan måste formateras och få en ny installation av windows och undrar vart msn gubbar sparas då om man spara hela msn mappen så kommer dom endå inte vara kvar...

så jag antar att det är nån fil eller nåra filer i windows mappen..

nån som vet vart dom sparas och vill berätta lite

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk

Jag tror att kunskapen om vart MSN-gubbar sparas är tämligen irrelevant. Fråga hellre var de sparas.

Permalänk
Medlem

okej då förlåt...

VAR kan man finna sparade gubbar då?

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Medlem

De sparas väl på servern? Vad jag vet kan man komma åt alla sina kontakter vart man än håller hus i världen med en dator och internet.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

jo men inte gubbarna om man formaterar så tas alla gubbar bort då dom är sparade på datorn..

EDIT: Då jag menar Smilies gubbarna inte kontakter

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk

C:\Documents and Settings\<ANVÄNDERNAMN>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<NÅGOTMYSKONUMMER>\CustomEmoticons

byt ut <ANVÄNDARNAMN> mot namnet på användaren, och sedan med nummren så vet jag inte hur det fungerar. är bara att öppna filerna som finns i mappen med t.ex paint och kolla så att det är dom som du använder till ditt konto

hoppas det var det du menade

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broodhill
C:\Documents and Settings\<DATORNAMN>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<NÅGOTMYSKONUMMER>\CustomEmoticons

byt ut <DATORNAMN> mot namnet på din dator, och sedan med nummren så vet jag inte hur det fungerar. är bara att öppna filerna som finns i mappen med t.ex paint och kolla så att det är dom som du använder till ditt konto

hoppas det var det du menade

Det ska väl ändå vara användarnamn istället för datornamn?