Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture123
JAg tog en regfil som jag hade från innan, öppnade den, klistrade in texten över den gamla, sparade och dubbelklickade sen på regfilen och svarade "ja" när den undra om jag ville lägga till i registret.

Kan lägga till att jag har fullspelet 06 nu, det är en mycket bra uppgradering av fjolårets upplaga, bättre på alla punkter, köp!

Hur kan du ha hela NHL 2006 nu när det släpps i sverige den 15:e?? Har jag missat något? Eller är det "import"??

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag NHL 95 är bäst, följt av 96 och 94...

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk

Jag testade NHL 06 i helgen och måste säga att jag är grymt överraskad över EA senaste hockeyspel, det känns äntligen som riktiga mål och vilka slagskott man kan få på ibland!
Det nya fintsystemet är också mycket mer underhållande även om datormoståndarna går på dem lite väl enkelt ibland. Målvakterna kan göra riktiga fantomräddningar men släpper även in riktiga slagskott ibland och finter. Det läckraste målet jag gjort hittills var med Foppa. Jag fick läge i slottet och fick en klockren stolpträff som studsade in, helt underbar känsla. Tycker även det är större skillnad på en dålig spelare och bra toppspelare som Foppa och Näslund. EA verkar även ha uppdaterat laguppställningarna, Foppa finns i Philadelphia men spelar även i Modo.
Blir nog ett köp på Xbox360

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supra-GeeK
Hur kan du ha hela NHL 2006 nu när det släpps i sverige den 15:e?? Har jag missat något? Eller är det "import"??

Det är "import"

Visa signatur

i7 6700k // Asus Maximus VIII Hero // 16 GB Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz // EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB // OCZ Vertex 3 120 GB SSD // Corsair AX 850 W // Corsair H80 + 2xGT PnP // Dell U2311H // NZXT H2 Black // Sennheiser PC 360 // Asus Xonar DX // Q-pad MK-85 Cherry Mx Brown // B&W MM1

Permalänk

NHL 98 <3

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk

Jag har kört PS2-versionen i några dagar nu (för den som undrar: Det är ett recension-ex, från EA Nordic, och recension är planerad till den 14:e) och hittills är jag nöjd.

Jag har dock inte haft tid att riktigt nöta det än (det är vad den här veckan är till för ) så eventuella svagheter har jag inte hittat än.

Dock tycker jag att statsen är lite tveksamma. Jag tyckte att LHC (mitt favoritlag i elitserien) och Toronto Maple Leafs (mitt favoritlag i NHL) var alldeles för jämna.

Visa signatur

Mattias Lönnqvist
www.spelforum.nu / www.dvdforum.nu
Recensent och EA-fanboy

Permalänk
Medlem

Bäst var det där Gretzky åkte ut på allt han gjorde. Tacklades lite = ut. Var från 90-talet.

Sen (kanske var 99) så var det där man kunde göra mål genom att åka upp till den röda linjen vid målet och sen bara skjuta så blev det alltid mål.

Permalänk
Medlem

Jag har också fullspelet, det är ett bra spel

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damon
Jag har också fullspelet, det är ett bra spel

Svårt att lista ut var du fått det från.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eyes
Svårt att lista ut var du fått det från.

usa

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630