Permalänk
Medlem

W800 vs. nano + mobil

Hej!

Både min mobil och Mp3-spelare har jag börjat tröttna på. Så nu ska jag skaffa nya grejer.

Är ljudkvaliten jämnförbar på en mp3-mobil och en mp3-spelare?

Jag är lite sugen på att skaffa mig typ en nano men när det närmar sig jul verkar det komma fler och fler mobiler med vad det verkar hyffsade MP3-funktion. Det vore ju jäkligt smidigt att bara ha en pryl med sig istället för 2 (3 inkl kamera).

Men är det så med mp3-mobiler som med vanliga digitalkameror och mobilkameror, även en riktig lågbudgetkamera slår alla mobilkameror med hästlängd?

Hur är ljudkvaliten, ljudstyrkan, gränssnitten, kan man förvänta sig spellistor?

Tacksam för svar!

Visa signatur

A64 3200+ | Asus K8V deluxe | 1GB pc3200 | Antec Sonata | Connect 3D 9800Pro | 160GB S-ATA Seagate | 200GB S-ATA Seagate | Hyundai L90D+ LCD

Permalänk
Medlem

Beror på vad du ska ha den till.
Tryck i fett minnes kort o mobilen o ha musik och bilder på e inte helt fel slipper du släpa runt på kamera MP3 och mobil ...
Mobil har man altid med sig så man kan altid ta bilder dock är ju med största säkerhet de flesta digitalkamerona och mp3 spelarna bättre....
Men vad hjäper det om man vill ta kort eller lyssna på musik när man inte orkar släpa med sig kameran

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk

Nokias nya med 4gb hårddisk ska ju komma snart. Den kanske kan vara intressant?

Permalänk
Medlem

vad tror ni om ipod nano vs W800? vad gäller ljudkvalite?

har W800 möjlighet att göra spellistor?

Visa signatur

A64 3200+ | Asus K8V deluxe | 1GB pc3200 | Antec Sonata | Connect 3D 9800Pro | 160GB S-ATA Seagate | 200GB S-ATA Seagate | Hyundai L90D+ LCD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oscrug
vad tror ni om ipod nano vs W800? vad gäller ljudkvalite?

har W800 möjlighet att göra spellistor?

Yes, inga problem!

Permalänk
Medlem

är ljudkvalitén och ljudstyrkan något att ha på dessa mobil-mp3 spelare, kan de överhuvudtaget tävla med en renodlad mp3-spelare som ex Ipod

Visa signatur

A64 3200+ | Asus K8V deluxe | 1GB pc3200 | Antec Sonata | Connect 3D 9800Pro | 160GB S-ATA Seagate | 200GB S-ATA Seagate | Hyundai L90D+ LCD

Permalänk
Medlem

kanonnöjd med w800. kände på nano häromdagen, go - men kör på en enhet. du får bra kamera med

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oscrug
är ljudkvalitén och ljudstyrkan något att ha på dessa mobil-mp3 spelare, kan de överhuvudtaget tävla med en renodlad mp3-spelare som ex Ipod

teh shit is - dagens mobiler där inkluderad W800i är renodlade mp3 spelare med
en telefonfunktion och kamera som plus, man kan de det från den andra vinkeln med,
men kvaliteten kan vara överlägsen tillochmed, testa med en W800i och märk att det
är bra ljud i den lådan Just nu kör jag med en gammal k700i som telefon i väntan på
en ny, ljudet är tillochmed tokbra för mp3låtar i den, lätt bättre än de två förra mp3 spelarna
jag hadde innan jag köpte min iAudio

Permalänk
Medlem

Batteritid!!!!

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

vaddå batteritid? hur längre kan en mobil spela mp3-låtar?

Visa signatur

A64 3200+ | Asus K8V deluxe | 1GB pc3200 | Antec Sonata | Connect 3D 9800Pro | 160GB S-ATA Seagate | 200GB S-ATA Seagate | Hyundai L90D+ LCD