Permalänk
Medlem

storlek på ölflak

Hur stort är ett flak?

Jag menar ett flak där burkarna e på 33cl och är 24 st. Vill veta både höjd, längd, bredd i cm!

Nån som har ett flak hemma som kan offra några sekunder åt mej och mäta?
Skulle vara snällt!
Tack på förhand!

Anledningen till att ja vill ha måtten är att ja ska försöka bygga en dator inuti ett ölflak!

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem

*poff*

Visa signatur

AMD64 3700+2.2ghz@10x240 - GeForce 7800GT - Asus A8N-E - 2xkingston 512 mb - WD 200 Gb
Kringutustning: Logitech MX510, Q-pad XXXL, Koss SB45

Permalänk
Geeks
SweClockers

Upplåst efter samtal med trådskaparen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

du ska ju skaffa 2 flak (kartongen och ha burkar runt om så att ingen ser att det är en dator i att de bara tror att du lagt ett extra flak över brukarna för att kunna bära det bättre.. BILDER

tänkte först vilken person i fråga skulle ställa en sådan fråga sen tänkte jag lite en modd?

du måste ju bara ha startknappen till den där saken man öppnar en burk till så trycker du ner den så startas datorn

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

du kan göra en sorts trälåda, rätt låg, sen klistrar du dit sidorna på ett ölflak, som lock har du nånting tåligt och tunt, en aluminum skiva kanske och så skär du av 1/4 av en burk (toppen) så klistrar du dit många såna toppar av ölburkar så ser de riktigt ut! hoppas nån fattar

Permalänk
Medlem

Re: storlek på ölflak

Citat:

Ursprungligen inskrivet av squasho
Hur stort är ett flak?

Nån som har ett flak hemma som kan offra några sekunder åt mej och mäta?
Skulle vara snällt!
Tack på förhand!

åk till affärn å mät själv

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Medlem

Jag är så snäll idag och orkar verkligen inte sätta mej med skolarbetet så detta gör jag så gärna:

Höjd: 12,5 cm
Längd: 40,1 cm
Bredd: 27 cm

Permalänk

att stealtha datorn i en låda öl vore fan nåt..

Visa signatur

Kan inget om mycket

Permalänk

Gömma datorn i högen av ölflak menar du

Visa signatur

Dothan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bad_and_ugly
att stealtha datorn i en låda öl vore fan nåt..

Att göra det i ett mjölkpaket vore lite mer skillat skulle jag nog säga... En låda öl är ju större än en vanlig datorlåda i princip.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafsen
Att göra det i ett mjölkpaket vore lite mer skillat skulle jag nog säga... En låda öl är ju större än en vanlig datorlåda i princip.

Varför inte i en tändsticksask ? (stavning?)

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Varför inte i en tändsticksask ? (stavning?)

det var ju väldigt roligt sagt

Permalänk

Jag skulle vilja se en "state of the art" dator byggd i ett gammalt 286 chassi, det vore lite småfräckt.

Visa signatur

Kan inget om mycket