Permalänk
Medlem

• RF Online ;P

Någon här på SweC som kommit in på Beta testet i dehär spelet ? iståfall om de inte va så kul o inte vill spela mer, kan man få låna de lite ?
eXtremt sugen på att testa dehär liret asså..

MvH

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

har instalerat de mm mm men får de inte och funka. har messat deras suport med och bifogat tracert men inge svar på snart 2 veckor....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Om vi pratar om ett spel som av din text att döma förmodligen är i beta stadiet, så tror jag inte att så många har en aning om vad du pratar om. Skriv gärna ut hela namnet och inte bara förkortningen tack

Edit: Julsmilies

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

Rising Force Online men det är ingen som skriver fullständiga namnet så då blir det RFO helt enkelt..

http://www.rf-onlinegame.com/

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Signade nyss. Hoppas jag kommer med!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Jag var med i closed-betan som var den 9 november till någonting, innan de öppnade den för alla den 18:e så det laggade gnu... Iallafall, spelet är INTE kul, det är ett typsikt sådant där korean-grind-spel där det enda man gör är att slakta fiender, gå upp i level, slakta lite större fiender osv.

Det positiva var att allt, förutom själva grundmiljöerna var snygga och vapnena var überudes-stora.

Du får det inte att funka pga att höstens open beta är stängd och nästa drar igång den 9 Januari har jag för mig.