Permalänk
Medlem

Php / Webdesigner SÖkes

Jag har ett litet "PRIVAT" projekt på där jag ska hjälpa en DJ kompis med att skapa en hemsida. Jag behöver en kodare som kan PHP / HTML / Flash och är en fena på att göra snygga hemsidor. Jag kan betala en mindre ersättning på 1500 kr som tack för hjälpen.

maila: anders_n@netcorner.se för mer info.

Om admin tar bort denna, skicka åtminstånde ett PM och förklara varför.

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

Håller du på och spoofar nu igen Spof?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Du vet om att man i professionella sammanhang skiljer på kodare och designers va? Det har en rätt naturlig förklaring: Bra designers är väldigt sällan bra på att koda och vice versa. Bara ett tips

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Du vet om att man i professionella sammanhang skiljer på kodare och designers va? Det har en rätt naturlig förklaring: Bra designers är väldigt sällan bra på att koda och vice versa. Bara ett tips

Absolut, men detta är privat. Jag behöver en som både kan koda och fixa designen.

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem

Tror dem flesta som verkar vara intresserade vill veta hur stort detta projekt är. Vilka funktioner som skall finnas med, etc?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marwin
Tror dem flesta som verkar vara intresserade vill veta hur stort detta projekt är. Vilka funktioner som skall finnas med, etc?

Enkel sida, 4 knappar, News, Media, Calender, Contact webfotogalleri. Inga specialla scipt eller liknande. Största vikten läggs på designen. Den måste kunna spela upp en mp3, wav i bakgrunden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spof
Enkel sida, 4 knappar, News, Media, Calender, Contact webfotogalleri. Inga specialla scipt eller liknande. Största vikten läggs på designen. Den måste kunna spela upp en mp3, wav i bakgrunden.

Ugh... tror inte nån som är professionel på webbdesign skulle låta en mp3:a/wav spelas i bakgrunden ärligt talat. Inte utan att ha en på/av-funktion. Jaja, jag är väl bara grinig för att det snart är jul...

Permalänk
Medlem
Citat:

Jaja, jag är väl bara grinig för att det snart är jul...

God jul på dig förresten

Permalänk
Medlem

man kan ju alltid koda en flash mp3 player med actionscript...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ugh... tror inte nån som är professionel på webbdesign skulle låta en mp3:a/wav spelas i bakgrunden ärligt talat. Inte utan att ha en på/av-funktion. Jaja, jag är väl bara grinig för att det snart är jul...

Det beror ju på, gå in på 10 Dj sidor o kolla hur många av den som har en kort DJ remix trudilutt på sin sida... Goo jul grabben!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spof
Det beror ju på, gå in på 10 Dj sidor o kolla hur många av den som har en kort DJ remix trudilutt på sin sida... Goo jul grabben!

"Men alla andra har irreterande ljud på sina sidor, då måste jag också ha det. Även fast det inte höjer intrycket av sidan."

Permalänk

You've got mail!