Permalänk
Medlem

Konsigt PIP

Tjena.

Efter min hyrdatorn blev allmänt seg o tråkigt bestämde jag mig igår för att installera om den med xp pro. nu till det konstiga. Innan jag installera om den och man skulle köra spel så pep det en eller 2 ggr, men nu när jag kör spel piper det hela tiden vilket är J*vligt störande.
Nån som har nån idé om vad som är fel ?

datorn är en Fujitsu Siemens "scaleo X" amd 4000+

Visa signatur

System | Amd 3700+ @ 2,2ghz | 2x1gig pc3200 minnen | 1800xt alien | 5x320 gig, 1x300gig, 1x250gig hdds | 520w agg

Permalänk

vet du vart ljudet kommer ifrån,? de kan ju vara det där tröga tangenter, att du håller in shift eller om det va att man trycker ett vist antal på högra shift så piper det. och kommer upp nån ruta var det står om du vill ativera tröga tangenter....

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
vet du vart ljudet kommer ifrån,? de kan ju vara det där tröga tangenter, att du håller in shift eller om det va att man trycker ett vist antal på högra shift så piper det. och kommer upp nån ruta var det står om du vill ativera tröga tangenter....

det är inte nåt me tröga tangenter har kollat.. aa ljudet kommer från moderkortet sitter typ som en lite krets me nån ljudfunktion, men det ja inte fattar e varför det har börjat pipa nu. ljudet är ju rätt högt också.

Visa signatur

System | Amd 3700+ @ 2,2ghz | 2x1gig pc3200 minnen | 1800xt alien | 5x320 gig, 1x300gig, 1x250gig hdds | 520w agg

Permalänk
Gäst

Värt att prova och se om du kan lokaliserar ljudets befattning via denna länk.

Computer Post/Beep