World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

Arc HUD är bättre

Permalänk
Medlem

hur kommer jag in i options på CT mod?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
hur kommer jag in i options på CT mod?

Ser du den lilla knappen uppe vid minimapen som det står "CT" på? Tryck på den.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

meh rackel äckel stormscale funka!

kul när man står i AQ och precis ska börja kötta på sartura så blir alla disconnectade :<

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
meh rackel äckel stormscale funka!

kul när man står i AQ och precis ska börja kötta på sartura så blir alla disconnectade :<

Mm själv gör man standin åt en sjuk polare och servern har gått ner 3 gånger nu i MC, ska precis göra Garr :/

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Vi missade looten på Mar'li och sen wipade vi på en patrull nästan direkt efter...

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Är det någon som kan hjälpa mig med mina frågor på andra sidan? :/ plz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Vi missade looten på Mar'li och sen wipade vi på en patrull nästan direkt efter...

härligt!

Jag söker en REALM med många svenskar och guilder som söker rogues (helsvenska guilder). Har alltid varit min dröm att vara med i en guild som gjorde high-end instanser och är helsvensk...

Någon som vet nåt?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

någon som vet hur man recordar mer än 30 sekunder med Fraps?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
någon som vet hur man recordar mer än 30 sekunder med Fraps?

Du köper det.

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
Du köper det.

amen silket trams ;p finns det inget annat sätt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
amen silket trams ;p finns det inget annat sätt?

jooo... det finns ett annat sätt... piracy is a crime u know

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
jooo... det finns ett annat sätt... piracy is a crime u know

jooo " you wouldn't steal a car , you wouldn't steal a handbag" hatar den reklamen O.o

ska inte ladda hem det jag lovar

Permalänk
Medlem

FFS birgitta/lord_dubbdäck, här är man på väg till BWL för att försöka sig på Vael i uberlagget, så står ni utanför och jag kör /kiss men så blir man gankad.. ./cry. Lät ju dig vara när ni mötte oss igår i WSG..

Är det någon som har sett till någon lista med länkar till uppdaterade versioner av dom större addonsen för 1.10? Går ju att leta upp manuellt men vore smidigt om det fanns.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
Är det någon som har sett till någon lista med länkar till uppdaterade versioner av dom större addonsen för 1.10? Går ju att leta upp manuellt men vore smidigt om det fanns.

Alla gamla funkar väl om man väljer att använda out-of-date addons?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Alla gamla funkar väl om man väljer att använda out-of-date addons?

Nä. Vissa funkar inte av olika anledningar, t ex att Blizzard har bannat vissa funktioner. Exempelvis är AutoBuff bannat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Alla gamla funkar väl om man väljer att använda out-of-date addons?

Vissa AddOns fungerar fast de är out of date men många skapar fel och problem med interfacet

Permalänk
Medlem

Shaman är den enda klass jag inte lirat änsålänge. Tänkte prova.

Vilken ras är skönast att spela som? INTE racials utan vapenanimationer och "känslan".
Står mellan orc o tauren eftersom trolls animationer är jobbiga.

Permalänk
Medlem

Nu är det något som verkligen inte stämmer... Loggade in idag och märkte att min combat log var borta...

Hur får jag fram den igen?
Likadant har jag 3 knappar, bandage, potions & heartstone som ligger ovanför alla mina buffs (eller vad det nu heter) men den är också borta... Så hur får jag fram det igen?`

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Nu är det något som verkligen inte stämmer... Loggade in idag och märkte att min combat log var borta...

Hur får jag fram den igen?
Likadant har jag 3 knappar, bandage, potions & heartstone som ligger ovanför alla mina buffs (eller vad det nu heter) men den är också borta... Så hur får jag fram det igen?`

Din combat logg kan du göra själv. Skapa ett nytt fönster (vet du inte hur man gör det, så högerklicka på ditt vanliga chatfönster, sen välj Create new window). Sen så i den så väljer du det du vill ha. T.ex.: i combat message, your hits, your misses, hostile player hits, hostile player misses. Samma sak i dom andra typ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
FFS birgitta/lord_dubbdäck, här är man på väg till BWL för att försöka sig på Vael i uberlagget, så står ni utanför och jag kör /kiss men så blir man gankad.. ./cry. Lät ju dig vara när ni mötte oss igår i WSG..

Är det någon som har sett till någon lista med länkar till uppdaterade versioner av dom större addonsen för 1.10? Går ju att leta upp manuellt men vore smidigt om det fanns.

Jag lät dig ju vara! Var ju nån prälle som MCade dig å hoppa ner i lavan. Inte mycke jag kunde göra åt det.

Kul det var i WSG då ... kommer in mitt i en match å ser att alliance och horde står och kramas.

-----------------------------------------------------------------

Leta upp Bloodthirst och Mortal Strike på den här sidan: http://www.regressionx.com/wow/warrior.htm

Det var tider det!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
härligt!

Jag söker en REALM med många svenskar och guilder som söker rogues (helsvenska guilder). Har alltid varit min dröm att vara med i en guild som gjorde high-end instanser och är helsvensk...

Någon som vet nåt?

ooo =D Såg precis att du lirar i Delirium
(jag lirar i purple rain)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag söker en del nödvändiga macros.
Jag är en night-elf Druid.

Jag är ny på spelet, kan lita granna om det men.
Om det är någon som kan ge mig lite nödvändiga macros

Både "script" och vad dom gör för något
Gärna så många som möjligt som jag kan ha nytta av

Mvh.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Finns det någon sida där man kan hitta färdigskriva macron?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneofakind
Lust att posta en länk?

Naturligtvis, missade det, så går det när man sitter och postar innan man vaknat helt

http://video.google.com/videoplay?docid=8223612628687486066

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
Naturligtvis, missade det, så går det när man sitter och postar innan man vaknat helt

http://video.google.com/videoplay?docid=8223612628687486066

Blizzard borde nerfa Healing Wave ganska rejält -.-

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Jag söker en del nödvändiga macros.
Jag är en night-elf Druid.

Jag är ny på spelet, kan lita granna om det men.
Om det är någon som kan ge mig lite nödvändiga macros

Både "script" och vad dom gör för något
Gärna så många som möjligt som jag kan ha nytta av

Mvh.

typ

/yell zomg omfg!! get aggro from me or i pwn him in bear form !!!11

Permalänk
Medlem

Eller något mer åt det seriösa användbara hållet?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Build-tips för shammie, lvling och pvp.
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/shaman/talen...
Vad ska jag ändra?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Build-tips för shammie, lvling och pvp.
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/shaman/talen...
Vad ska jag ändra?

lvl:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/shaman/talen...

pvp:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/shaman/talen...