World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk

goett =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
De kanske inte tar betalt för pengarnas skull, utan mer för att förhindra onödigt flyttande.

Precis, vore det gratis skulle ju alla vilja flytta hit och dit, och ni tror blizzard orkar sitta och flytta alla?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Precis, vore det gratis skulle ju alla vilja flytta hit och dit, och ni tror blizzard orkar sitta och flytta alla?

Ja, men det finns servrar som är skit fulla och folk ber om migration, men ändå så får man sitta och lida med 15 guilder som lirar bwl samtidigt och laggar sönder.

Permalänk

Funkar det för er nu? För mig ser det ut som att jag är tvungen att skapa en ny karaktär. Vad händer?!!!

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Min main server har inte kommit upp men jag har några low lvl snubbar på 2 andra servrar och där funkar det fint iallafall.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

funkar laughing skull för er ? funkar inte för mej,
den är ju helt konstig lr ? :S

Permalänk
Medlem

Ok att spelet är skoj osv...men....de finns gränser ;P

http://www.jesper.nu/filmer/wtf/wow_runken.php < hoppas de inte är någon av er nu bara ;P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Om du en gång har varit rank 11, kan du fortfarande köpa rank 11 mounten om du går ner i rank? Jag vet att man fortfarande kan använda den om man har köpten men är inte säker på om man kan köpa den när som helst.

Permalänk
Medlem

Man måste vara rank 11 när man köper den, skulle jag tro.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Ok att spelet är skoj osv...men....de finns gränser ;P

http://www.jesper.nu/filmer/wtf/wow_runken.php < hoppas de inte är någon av er nu bara ;P

HAHAHHAHAH!! seriöst..... man runkar inte för en nightelf, det är uppgjort!

men gnome female... oooohhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Man måste vara rank 11 när man köper den, skulle jag tro.

Nope.. Samma sak som att du inte måste köpa alla rank 14 vapen den veckan du är high warlord, utan du kan vänta även fast du går ner i rank. Dock måste man vara rank 6 eller högre, då man måste kunna komma in huset där man handlar alla saker.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Nope.. Samma sak som att du inte måste köpa alla rank 14 vapen den veckan du är high warlord, utan du kan vänta även fast du går ner i rank. Dock måste man vara rank 6 eller högre, då man måste kunna komma in huset där man handlar alla saker.

Det kan jag berätta att det inte fungerar, iaf inte i 1.9 då jag prövade. Gick in och försökte köpa en rank 14 yxa till bara för att se om det gick, men då stod det att jag hade fel rank för att få köpa den.

*btw någon som använder SCT 4.1 addon (scrolling combat text), antar att rätt många kör den, iaf den fungerade fint fram till idag då fick jag "interface/addons/sct/sct.lua:1222: attempt to index local ´color (a nil value)" så fort någon allierad dör. Nån som vet vad det kan tänkas bero på ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

kan man byta betalningsmetod ? ja kör mä pri-paid card och undrar om man kan byta så man betalar från kontot ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Nope.. Samma sak som att du inte måste köpa alla rank 14 vapen den veckan du är high warlord, utan du kan vänta även fast du går ner i rank. Dock måste man vara rank 6 eller högre, då man måste kunna komma in huset där man handlar alla saker.

Great, tackar.

Permalänk

Vet någon om det finns Titan bar för 1.10? Den jag använder heter v2[1].15.1 (tror det är den senaste versionen innan 1.10) och har flera buggar. T.ex. Durabilityn är alltid 100%, chat window blir delvis skymt av action bar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Vet någon om det finns Titan bar för 1.10? Den jag använder heter v2[1].15.1 (tror det är den senaste versionen innan 1.10) och har flera buggar. T.ex. Durabilityn är alltid 100%, chat window blir delvis skymt av action bar.

Ny Titan....2.16

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=860

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
kan man byta betalningsmetod ? ja kör mä pri-paid card och undrar om man kan byta så man betalar från kontot ?

Ska inte vara några problem.

Permalänk
Medlem

helvete , har 2% kvar till rank 8 , blir man sur eller ?

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Vet någon om det finns Titan bar för 1.10? Den jag använder heter v2[1].15.1 (tror det är den senaste versionen innan 1.10) och har flera buggar. T.ex. Durabilityn är alltid 100%, chat window blir delvis skymt av action bar.

finns en 2.16 nu oxå den tror jag ska fungera bättre, inte helt säkert dock

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1442

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

hur gör man för att byta betalningsmetod då ?

Permalänk
Medlem

Sådär, nu väntar man bara på att nya realmsen kommer upp
Spana här och här om du vill börja om på nytt i ett seriöst guild på ny server.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
finns en 2.16 nu oxå den tror jag ska fungera bättre, inte helt säkert dock

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1442

Det är värt att testa. Tack!

Permalänk
Medlem

I den nya titanpanel är det många mappar ska man lägga alla rakt in i addonsmappen eller kan man göra en map som heter titanpanel sen trycka in mapparna där? Gillar inte när det är kladdigt i mapparna

Permalänk

Kan någon vara så snäll att han skriver namnet på de nea realmsen?jag kommer tyvärr varken in på WoWs sida eller forum.

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Ravenholdt (RP PvP)
Vek'Nilash (PvP)
Eonar (PvE)

Permalänk
Medlem

när i helvete hade de tänkt att lägga upp pvp servern då?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

tar ju år

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Afternoon / Evening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
hur gör man för att byta betalningsmetod då ?

Ja nu minns jag inte exakt hur det ser ut men troligen är det något i still med att först ta cansel på sin nuvarande prenumenation (man får så klart fortsätta spela det man redan har betalt för) och sedan välja subscribe igen och ta den nya betalmetoden nu. Om det inte bara är att leta upp någon change payment knapp dvs, kan inte vara allt för svårt att klura ut (kommer inte in på wow europe nu så jag kan inte kontrollera).

Permalänk
Medlem

Har någon guestkey? Jag kommer sedan köpa spelet så du får en gratis månad...