Startar om.. Varför???

Permalänk
Medlem

Startar om.. Varför???

Tja

Stängde av datorn som vanligt och nästa dag när jag skulle sätta på den är den helt konstig. Den startar om precis när man ska välja användare och logga in. hur kommer jag in så jag kan välja att den ska starta i felsökläge? Har viktigt saker på datorn så jag vill helst inte blåsa om. Xp pro kör jag me

Visa signatur

System | Amd 3700+ @ 2,2ghz | 2x1gig pc3200 minnen | 1800xt alien | 5x320 gig, 1x300gig, 1x250gig hdds | 520w agg

Permalänk
Medlem

Re: Startar om.. Varför???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twim_
Tja

Stängde av datorn som vanligt och nästa dag när jag skulle sätta på den är den helt konstig. Den startar om precis när man ska välja användare och logga in. hur kommer jag in så jag kan välja att den ska starta i felsökläge? Har viktigt saker på datorn så jag vill helst inte blåsa om. Xp pro kör jag me

Du ska trycka F8 efter booten, och innan bootscreenen.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Jo ja prova men den starta om ändå, man kan inte göra nån systemåterställning på nåt sätt?

Visa signatur

System | Amd 3700+ @ 2,2ghz | 2x1gig pc3200 minnen | 1800xt alien | 5x320 gig, 1x300gig, 1x250gig hdds | 520w agg