Permalänk

Gudfadern

Hejsan!

Jag tycker allt är bra med gudfadern .. bryr mig nt va ni säger tycker allt e bra kontrollerna, Grafiken, Handlingen, va du vill jag behöver bara hjälp jag har bara en avrättningsmetod kvar o göra för att bli The Don o det är "Tapetsera" jag har försökt klara det tro mig kan nån vara snäll o säga hur man gör den här metoden så skulle jag vara väldigt tacksam M.v.H Roland

Visa signatur

Roland

Permalänk
Medlem

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/godfather_executi...

förresten, var befann du dig under svenskundervisningen?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

e d så viktitgt att de ska va rättstavat eller? :S

Visa signatur

Roland

Permalänk

Hejsan!

Jag tycker allt är bra med gudfadern .. bryr mig nt va ni säger tycker allt e bra kontrollerna, Grafiken, Handlingen, va du vill jag behöver bara hjälp jag har bara en avrättningsmetod kvar o göra för att bli The Don o det är "Tapetsera" jag har försökt klara det tro mig kan nån vara snäll o säga hur man gör den här metoden så skulle jag vara väldigt tacksam M.v.H Roland

Visa signatur

Roland

Permalänk

Ja för att göra sig förstådd, här på forumet är dom lite väl petiga med stavningen men ett dåligt formulerat inlägg kan få de flesta å rynka på pannan å undra vad fan du vill komma fram till. Se gärna över inlägget innan du postar det, för att underlätta det för oss så vi kan hjälpa dig = ).

Mvh//Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

Okej, Jag är ny medlem men om ni vet hur man gör den här avrättningsmetoden så var snäll och säg det till mig. Tack Roland.

Visa signatur

Roland

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thug_boy91
Okej, Jag är ny medlem men om ni vet hur man gör den här avrättningsmetoden så var snäll och säg det till mig. Tack Roland.

Du fick ju svaret av Twiggz följ länken!

Permalänk

Länken är fel kolla själv :S

Visa signatur

Roland

Permalänk

db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/godfather_execution.txt

Permalänk

Altså jag kommer på denna när jag trycker på den länken ni skriver http://www.gamefaqs.com/nolink.html

Visa signatur

Roland

Permalänk

gå in på www.gamefaqs.com sök efter "the godfather". Tryck på "faq" under en av the godfather versionenerna. Välj nu Execution Styles Guide och läs i den.

Permalänk

Aha Okej Tack så hemskt mycket :D:D

Visa signatur

Roland

Permalänk
Medlem