Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Oj då, missade det.

Ja... då kan det vara andra bullar... Som redan sagts, skaffa en graviditetstest (din kille får betala för halva )

Jo, får väl se..
Japp, killen sa att han skulle fixa det någon gång.. får se när det blir...

-=FULLMOON=-

Använd sport-bh eller vad de kallas då? för tränar du så märker man ju att man har ont i kroppen långt senare inte 2 sec efter man slutat precis så..

Vi Datornördar är väl lite mer inriktade på allting då man letar på nätet efetr det mesta så vsar har man alltid i någon form iaf

Jo, ska skaffa mig en sådan inom kort.
Jo, men inte såhär.. tränar i över 4 månader nu och aldrig känt av det såhär innan. Riktigt ömma är dem.. aj..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metalie
Aaa, får väl göra det. Köper du ett åt mig? Har inte råd just nu

Har inte råd? haha det är väl nått man prioriterar om man skulle misstänka att man är gravid. Jag skulle iallafall få panik om jag misstänkte det.

På ungdomsmottagningen/vårdcentralen kan du säkert få ett gratis också.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viqtory
Har inte råd? haha det är väl nått man prioriterar om man skulle misstänka att man är gravid. Jag skulle iallafall få panik om jag misstänkte det.

På ungdomsmottagningen/vårdcentralen kan du säkert få ett gratis också.

Skojade lite har massor sedan studiebidraget och bidragen jag får, för jag bor inte hemma och så

Jaja, klart

Permalänk
Medlem

Vad det än är låter det inte kul, hoppas det bara är något tillfälligt (inte en unge dvs) och att det löser sig snart!

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Vad det än är låter det inte kul, hoppas det bara är något tillfälligt (inte en unge dvs) och att det löser sig snart!

Tack! hoppas jag med..

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack! hoppas jag med..

Om du listar ut vad det är, glöm inte att berätta för oss andra.

P.S: Vill inte vara en bitch men denna tråd borde nog vara under "Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt" (naturvetenskap).

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Om du listar ut vad det är, glöm inte att berätta för oss andra.

P.S: Vill inte vara en bitch men denna tråd borde nog vara under "Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt" (naturvetenskap).

Att vara öm om bröstvårtorna är något man gör på sin fritid och bör inte räknas till akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt

On-topic så tippar jag på att det är något med hormonerna som spökar. Hoppas det löser sig så killen kan nafsa lite nipples igen

Permalänk

ja just det.. skulle nämna det i mitt förra inlägg.. tack HMB för påminnelsen

killen har kanske lite nattliga aktiviteterför sig eller så gillar han bara o sova gott o nätterna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Att vara öm om bröstvårtorna är något man gör på sin fritid och bör inte räknas till akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt

On-topic så tippar jag på att det är något med hormonerna som spökar. Hoppas det löser sig så killen kan nafsa lite nipples igen

Exakt! Visste ju inte riktigt i vilket ämne jag skulle skriva om det i :\

-=FULLMOON=-

killen har kanske lite nattliga aktiviteterför sig eller så gillar han bara o sova gott o nätterna

vem?

Permalänk
Medlem

Vore det graviditet som var fallet skulle du antagligen ha märkt av flera andra förändringar, bland andra:

Utebliven menstruation
Mensvärk (menssmärta) och kissnödig
Bröstförändringar
Trötthet
Illamående
Sug efter viss typ av mat eller dryck
Metallsmak i munnen
Nidationsblödning
Flytningar

Alla dessa symptom kan märkas av tidigt under graviditeten. Om så är fallet..tja, hämta ett test på apoteket. Senaste jag köpte åt exet kostade väl inte mer än 70 spänn. Återigen, suspekt ställe att fråga frågor rörande kropp & knopp :p.

www.ungdomar.se ?

Aja, lycka till iaf

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Vore det graviditet som var fallet skulle du antagligen ha märkt av flera andra förändringar, bland andra:

Utebliven menstruation
Mensvärk (menssmärta) och kissnödig
Bröstförändringar
Trötthet
Illamående
Sug efter viss typ av mat eller dryck
Metallsmak i munnen
Nidationsblödning
Flytningar

Alla dessa symptom kan märkas av tidigt under graviditeten. Om så är fallet..tja, hämta ett test på apoteket. Senaste jag köpte åt exet kostade väl inte mer än 70 spänn. Återigen, suspekt ställe att fråga frågor rörande kropp & knopp :p.

www.ungdomar.se ?

Aja, lycka till iaf

Frågat på um, men idioterna ger mig alla oseriösa svar där

Flytningar har jag haft rejäla.. helt sjukt en gång när jag duschade rann det massor direkt efter jag duschat aldrig hänt innan.. vet inte vad det kunde bero på .. hänt typ 3 gånger nu.

JO, kostar runt 70, så det fixar sig!

Permalänk
Medlem
Citat:

...vet inte vad det kunde bero på ..

Haha, men vi börjar lista ut vad det beror på

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ungar är tillfälliga... 20 år eller så innan de flyger ut

Jag får nog ta tillbaka om att swec är fel ställe att fråga på, dels dök det ju upp lite tjejer i tråden, dels verkar en del vara väldigt insatta och en del bra på att söka på internet. Otroligt vad smarta vi är Swec for president!

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Om det nu skulle visa sig att du är gravid, snälla föd barnet!
Döp det till Swec alt. Sweclockers och så kan det blir forumets maskot. Vi kan starta en insamling och ge dig pengar för besväret.

Nä okej, nu ska jag vara mer siririös.
Jag får ömmande bröstvårtor när jag druckit alkohol kvällen innan. Har hört om fler som har så. Inget du gjort nyligen?
Fast detta går över rätt fort för mig.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Frågat på um, men idioterna ger mig alla oseriösa svar där

Flytningar har jag haft rejäla.. helt sjukt en gång när jag duschade rann det massor direkt efter jag duschat aldrig hänt innan.. vet inte vad det kunde bero på .. hänt typ 3 gånger nu.

JO, kostar runt 70, så det fixar sig!

Hänt nu sedan du glömmt pillret och sen du fått ömma bröstvårtor? Ärligt så borde du nog skynda dig och köpa ett graviditets test. Är inge kul att få reda på vad det är innan det är försent..... Men du borde själv kunna räkna ut det om du får utebliven menstruation.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Om det nu skulle visa sig att du är gravid, snälla föd barnet!
Döp det till Swec alt. Sweclockers och så kan det blir forumets maskot. Vi kan starta en insamling och ge dig pengar för besväret.

Nä okej, nu ska jag vara mer siririös.

Haha du är ju för rolig.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Hänt nu sedan du glömmt pillret och sen du fått ömma bröstvårtor? Ärligt så borde du nog skynda dig och köpa ett graviditets test. Är inge kul att få reda på vad det är innan det är försent..... Men du borde själv kunna räkna ut det om du får utebliven menstruation.

Ja, tyvärr.
SKa kolla upp det i morgon blir det nog. Ska iväg och fixa test någon dag nu.
Dock kan man inte se 100% resultat, om man inte väntat 1 vecka efter mensen uteblivet, med test.
Men jag ska inte ha min mens förräns om ca 1 vecka.. så antingen får jag vänta göra testet, eller chansa på att få ett korrekt resultat redan nu...
Hmmm, vilket ska jag göra?

Permalänk
Citat:

Ja, tyvärr.
Dock kan man inte se 100% resultat, om man inte väntat 1 vecka efter mensen uteblivet, med test.
Men jag ska inte ha min mens förräns om ca 1 vecka.. så antingen får jag vänta göra testet, eller chansa på att få ett korrekt resultat redan nu...

Det enda rätta är att kasta tärning om saken.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Det enda rätta är att kasta tärning om saken.

Njjjaaaae.

Får väl se hur det löser sig..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ja, tyvärr.

Ta två test kanske!
http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=5024&Produ...
Är det sådant vi snackar om? Du måste ändåså köpa 2 st som jag fattar det (dubbel förpackning).
Ta ett test nu, visar det att du är gravid så kan du börja ojja dig redan nu.
Visar det inte så väntar du till efter när mensen skulle varit (om den blir försenad).
Om du inte tar nu så kommer du gå och fundera och vara orolig (?) i 1-2 veckor.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Är antagligen inget som rör dig, men kanske bra att veta.

Har du druckit te med Johannesört den senaste tiden? Det har nämligen motsatt effekt på p-piller.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Är antagligen inget som rör dig, men kanske bra att veta.

Har du druckit te med Johannesört den senaste tiden? Det har nämligen motsatt effekt på p-piller.

Nae, har jag inte där ser man

Aqualize

Ta två test kanske!
http://www.apoteket.se/apoteket/jsp...on=showProdInfo
Är det sådant vi snackar om? Du måste ändåså köpa 2 st som jag fattar det (dubbel förpackning).
Visar det inte så väntar du till efter när mensen skulle varit (om den blir försenad).

Ja, det var en smart lösning! Får se om man kan göra testet isf nu i dagarna. Får försöka fixa ett nu snart. Kanske killen kan fixa det, medans jag går i skolan. Han är ändå arbetslös

Permalänk
Citat:

Nae, har jag inte där ser man

Aqualize

Ta två test kanske!
http://www.apoteket.se/apoteket/jsp...on=showProdInfo

Ja, det var en smart lösning! Får se om man kan göra testet isf nu i dagarna. Får försöka fixa ett nu snart. Kanske killen kan fixa det, medans jag går i skolan. Han är ändå arbetslös

Jag skulle ha gjort som Aqualize skriver asap, låter lite konstigt att du velar/funderar över om du ska göra det. Speciellt då det med stor risk kan vara förklaringen till dina ömma bröst.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Jag skulle ha gjort som Aqualize skriver asap, låter lite konstigt att du velar/funderar över om du ska göra det. Speciellt då det med stor risk kan vara förklaringen till dina ömma bröst.

Är väl att man inte vågar inse, att risken kan finnas. Bortträngningen är vanligt i denna åldern.
Men klart jag tänkt göra det innan i vilket fall som ändå!
Har ingen lust få reda på att jag är gravid, om det är för sent med en medicinsk abort.
Skulle aldrig kunna tänka mig göra en abort egentligen. Men skulle man få reda på att man vore gravid nu, hade jag gjort abort, om det inte gått för långt. Har tyvärr inte tid just nu för ett barn, när jag går i skolan och killen bor hemma och är arbetslös :\ och han ska börja plugga ev till hösten på högskola.

Permalänk

Då så. Karlskrona har väl säkert ett nattöppet Apotek, bara kila iväg och kissa på pinne nu!

Permalänk
Avstängd

Vad är ditt problem med abort?

Det är relativt riskfritt för dig. Det är trots allt bara en vävnadsklump som totalt saknar förmåga att lida som man tar bort, inte ett barn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtlasPatlas
Då så. Karlskrona har väl säkert ett nattöppet Apotek, bara kila iväg och kissa på pinne nu!

Bor inte i Karlskrona längre

Men i morgon har de öppet här, men inte nu och det har dessutom för den delen inte i kna heller.

Haricots

Det är relativt riskfritt för dig. Det är trots allt bara en vävnadsklump som totalt saknar förmåga att lida som man tar bort, inte ett barn

Inget? jo, om man låtit det gått för långt, så det hunnit utvecklas till något, DÅ har jag emot abort, INTE annars.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots

Det är relativt riskfritt för dig. Det är trots allt bara en vävnadsklump som totalt saknar förmåga att lida som man tar bort, inte ett barn.

Abort är definitivt INTE "relativt riskfritt" oavsett ålder, finns otroligt mycket biverkningar som kan uppstå.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Abort är definitivt INTE "relativt riskfritt" oavsett ålder, finns otroligt mycket biverkningar som kan uppstå.

"Risken att behöva gå igenom en skrapning på grund av rester i livmodern är ungefär lika stor vare sig man gjort medicinsk eller kirurgisk abort. Det händer vid tre till fyra procent av alla aborter. Den vanligaste komplikationen vid abort är annars infektion i livmodern vilket drabbar någon hundradel av alla som gjort abort.

Risken för komplikationer i form av blödning och infektion är mindre vid en medicinsk abort än vid en kirurgisk.

Risken för att inte få barn i framtiden är mycket liten, mindre än en på tusen."
http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=2491

Det är definitivt vad jag kallar relativt riskfritt.

Under en promilles risk för sterilitet är ett förbannat lågt pris att betala för att kunna göra det man vill med sitt liv.

Permalänk
Citat:

Bor inte i Karlskrona längre

Men i morgon har de öppet här, men inte nu och det har dessutom för den delen inte i kna heller.

Haricots

Det är relativt riskfritt för dig. Det är trots allt bara en vävnadsklump som totalt saknar förmåga att lida som man tar bort, inte ett barn

Inget? jo, om man låtit det gått för långt, så det hunnit utvecklas till något, DÅ har jag emot abort, INTE annars.

Jo, vet precis hur jävla jobbigt det är. Vet precis hur jobbigt det är som kille att få höra att man förmodligen har gjort en tjej på smällen och då kanske är pappan. Ångesten som man får då är inte att leka med, man ser hur hela livet framför sig går åt fanders. Det gick bra för oss den här gången och jag som kille lär ta det grymt försiktigt i framtiden, att nästan ha gjort det en gång är en gång för mycket. Därför är det skönt att få reda på det så tidigt som möjligt då riskerna för komplikationer vid aborten då är lägre. Håller i alla fall tummarna för dig och att du inte är gravid.

Visa signatur