Permalänk
Medlem

razer deathadder och cs

Tjena,

Hade för ett tag sen en razer copperhead, bästa/sämsta köpet någonsin, älskade hur musen såg ut och kändes, dock så fungerade musen inte för 5 öre i cs vilket var lite tarvligt då det e cs jag spelar fördet mesta.

Nu undrar jag ifall razer deathadder har lyckats få samma problem? Dvs att den hackar, hoppar lite i cs osv? Drar mot olika hörn o annat skit som gjorde copperhead ospelbar?

Har även hört något om att musen inte slutar att läsa när man lyfter den, e detta sant, irriterande, lr ere vanesak?

Allt i allt, är deathadder en köpvärd mus?

Permalänk
Medlem

ANDRA optiska möss fortsätter läsa när du lyfter dem, vilket många tycker är irriterande. Det speciella med Death Adder är att den slutar läsa när du lyfter den. Skulle tro att man vänjer sig väldigt fort.

Permalänk
Medlem

Själv har jag en MX 518 och där problemet sammak sak som du beskrev. Den fortsätter läsa när man lyfter på dem.

Finns det nån lösning för det?

Permalänk
Medlem

Mouse skatez.

Permalänk
Medlem

Har en diamondback och den fungerar helt klart bäst i CS av dom mösse jag haft senast, MX510, MIE3.0 bla.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Hm, sitter och lirar med en Diamondback som inhandlades för cirka 2 år sedan, och har också det där problemet att den "drar åt olika håll" i vissa spel, någon som har någon lösning på det?

Permalänk
Medlem

IE 3.0 är eran lösning

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
IE 3.0 är eran lösning

Bojottar allt jag kan som har med MS att göra.

Permalänk
Medlem

Deathaddern läser INTE när du lyfter den. det är ju det som är grejjen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krku
Deathaddern läser INTE när du lyfter den. det är ju det som är grejjen.

Det gör inte min deamonback häller