HiPhone - Skrämmande lik iPhone-kopia?

Permalänk
Medlem

enda jag ser som är "revolutionerande" med iphone är gränssnittet, och dom har lyckats med det dom just satsade på... gränssnittet

Permalänk
Medlem

Ja, OS X i iPhone är klockrent! Riktigt härlig användargränssnitt med touch

Sen är den så sjukt snygg och samtidigt riktigt tunn för att vara en smartphone.

Sen att det är en fröjd att surfa med Safari gör inte saken värre.

Om iPhone hade kört Windows så hade den aldrig varit såhär populär...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det som är bra med iPhone är OSX. Inget annat egentligen. Synd att OSet är såpass låst som det är också.

Får se hur det blir när dom släpper SDK'n.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Det som är bra med iPhone är OSX. Inget annat egentligen. Synd att OSet är såpass låst som det är också.

Får se hur det blir när dom släpper SDK'n.

Vad menar du med låst?

Det finns ju redan en hel uppsjö med program och modifieringar om du har en jailbreakad iPhone.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

okej det är väl bara jag men jag tycker inte iPhone är någon revolution även om jag tycker det är fin och så så känns det lite som "proof of concept". Tycker detta är en revolution
http://www.sweclockers.com/nyhet/7290-spela_quake_3_pa_mobilt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oktay
enda jag ser som är "revolutionerande" med iphone är gränssnittet, och dom har lyckats med det dom just satsade på... gränssnittet

Det revolutionerande är enligt mig är integrationen med användargränssnittet. Tekniken som används för touch-skärmen är överlägsen den traditionella när det kommer till fingerstyrning, och användargränssnittet känns inte alls virtuellt, utan är så responsivt, att det oftast känns som att det är en fysisk pappersrulle man snurrar på, när man t.ex. scrollar bland kontakterna.

Visst är användargränssnittet snyggt, men det är ingenting jämfört med hur svarsamt det är. Det finns helt enkelt ingenting idag som kan mäta sig med det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Det revolutionerande är enligt mig är integrationen med användargränssnittet. Tekniken som används för touch-skärmen är överlägsen den traditionella när det kommer till fingerstyrning, och användargränssnittet känns inte alls virtuellt, utan är så responsivt, att det oftast känns som att det är en fysisk pappersrulle man snurrar på, när man t.ex. scrollar bland kontakterna.

Visst är användargränssnittet snyggt, men det är ingenting jämfört med hur svarsamt det är. Det finns helt enkelt ingenting idag som kan mäta sig med det.

Kan inte göra annat än att fullkomligt hålla med. Touch-skärmen är GRYM!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xarph
Vad menar du med låst?

Det finns ju redan en hel uppsjö med program och modifieringar om du har en jailbreakad iPhone.

Just det jag menar, du måste göra något med din telefon som inte är supporterat med Apple. Därför = låst.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)