World of Warcraft-tråden del 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Kommer forsaken slåss mot alla i northrend? Såg denna filmen http://files.filefront.com/WOW+Wrathgate+1024avi/;11881764;/f... visste inte riktigt om det var machinima eller gjort av blizzard.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså, överallt säger dem ju att filmen ska vara en spoiler etc så antar att blizzard har gjort den.

"If you don't know, this cinematic triggers when you turn in a quest, both for the Horde and for the Alliance. The quest line ultimately leads to an assault on the Undercity, the Horde and the Alliance each going after different targets within the city."

http://www.wowinsider.com/2008/09/24/spoilers-angrathar-the-w...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Haddock
Räkna med du kommer få slita hund i normal/rep-rundor innan du kan börja köra heroics/raids och få "epic" tankningsgear. Att de flesta spelare kräver tanken ska ha så bra gear denne inte kan få tag på en enda uppgradering i instansen den ska till hjälper inte heller. Trots att folk klarade Kara alldeles utmärkt i mixade greens/blues när BC var nytt.
Går tyvärr inte komma runt enkelt då det inte går crafta hela tankningsset och de bitar som finns kräver dyra material.

Som nybörjargear, hyfsat lätt få tag på via quests och craftables vill jag minnas jag körde något liknande detta.

http://www.wowhead.com/?itemset=569 - Faith in Felsteel - leg, helm, gloves BOE BS
http://www.wowhead.com/?item=25819 - Breastplate of the Warbringer - breastplate, quest -
http://www.wowhead.com/?item=29325 - Flesh Beast's Metal Greaves - feet, quest
http://www.wowhead.com/?item=28167 - Sha'tari Wrought Armguards - wrist, quest
http://www.wowhead.com/?item=30291 - Nexus-Guard's Pauldrons - shoulder, quest
http://www.wowhead.com/?item=31460 - Sha'tari Vindicator's Waistguard - belt, quest
http://www.wowhead.com/?item=29323 - Andormu's Tear - ring, quest
http://www.wowhead.com/?item=31078 - Protector's Mark of the Redemption - ring, quest

http://www.wowhead.com/?item=24253 - Cloak of Eternity - cloak, BOE Tailoring *eller*
valfri "of the champion" *eller om du har tur*
http://www.wowhead.com/?item=27804 - cloak, BoP Steamvaults

http://www.wowhead.com/?item=29173 - Strength of the Untamed - amulet, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=29336 - Mark of the Ravenguard - quest
http://www.wowhead.com/?item=34680 - Shattered Sun Pendant of Resolve - rep

http://www.wowhead.com/?item=34672 - Inuuro's Blade - svärd, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=25772 - Crystalline Kopesh - svärd, quest

http://www.wowhead.com/?item=34676 - Dawnforged Defender - sköld, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=31200 - Shield of the Wayward Footman - sköld, BOE

http://www.wowhead.com/?item=32756 - Gyro-Balanced Khorium Destroyer - BoE, engineering. Om du känner dig rik. "of the champion" som budgetalternativ.

med reservation för felaktiga länkar, inte fått min dagliga koffeindos än.

Kommer upp i def-gränsen med korrekt spec och billiga enchants/gems. Går byta ut fötterna och chestpiecen mot billiga "shattered hand of the champion" blir det ett färgmatchande set om du ska försöka RP:a lite.

Har du redan gjort de nämnda questerna sök på wowhead eller liknande. Finns massor av alternativ. I värsta fall funkar "of the champion" väldigt bra som "tills vidare" utrustning.

Behåll BS föresten om du ska tanka. Blizzard har nämnt de ska göra defence-cappen mycket svårare nå i WotLK, det ska vara ett "big feat" nå. Då kommer definitivt möjligheten kunna crafta en del eller två vara till stor hjälp.

Behåller nog bs, höjde den nu till 316, behöver fortfarande mycket thorium.

Instancer har jag inte kört egentligen mer än en än så länge. Och den jag hjälpte på natten. Men egentligen har vi en grupp som ska börja, och det är bra när alla 'känner' alla. Och alla vet att man måste lära sig först. Men när vi kommer igång återstår att se.

Försöker nu få tillräckligt honor så att jag kan få 1h sworden, den har bättre dps än den 2h jag har nu. Fick igår shielden, och använde den första gången i instancen jag hjälpte, fast jag har pvp build, men tankade ändå. Nu var det ju bara en mob, så det var inte så svårt.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk

Någon som har lust att kasta en Scroll of Resurrection på mig? Funderar på att börja spela lite grann igen. Pma mig om DU är intresserad.

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Medlem

Tjenare, ett tag sen man skrev här men en klassiker inc.

Jag och några polare börjar samla ihop oss inför WOTLK och nu letar vi efter en server med mycket folk sjysst folk, bra atmosfär osv. Vi slipper gärna en av "nordicservrarna" där det är massa svenskar/danskar/normän över allt som pratar fritt i /s och har namn som Nattjägarn, SlajjerDK och guilder som kallar sig för Jönssonligan och De Kungliga Killarna. Det roliga med wow är att spela med folk från andra länder

Vi spelar alliance.

Edit: Vi har tittat lite på Neptulon. Bu eller bä?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Det är inte så mycket att hålla reda på med petet så låt inte det avskräcka dig, just nu är min lvl42 och jag kör sk. drain-tanking och använder inte petet till nånting, den är bara med mig för att man får en 19stamina-buff.
Drain-tanking innebär att man byter ut liv mot mana samtidigt som man drainar fienden på liv, alltså helar sig själv lika mycket som man gör skada.

Man väljer själv om pettet ska vara passivt, beskyddande eller aggresivt.
Jag körde en del battleground vid lvl39 och behövde inte styra petet nånting, använde bara ett macro som skickade petet på den markerade fienden och sedan la dots. Jag kunde döda alla klasser om de inte hade mycket bättre gear än mig.

Warlocks äger mages om villkoren är lika, säkert priests också. Fråga din präst-kompis om hon har lätt att döda warlocks.

Angående gatherer så verkar det som att du har aktiverat HUD, högerklicka på gatherer-ikonen vid mini-mapen, sen config/HUD -disable.

Jag kör ju som bekant warlock och hatar att inte ha koll på mitt pet, så den är alltid passiv, har också bindings för det mesta, ctrl+a för attack, ctrl+s för stop, ctrl+f för follow, shift+q/e för CD abilities, t.ex. felhunters spellock/dispel, har också selfdispel macro
/target <namn på karaktär utan klammrar då>
/cast Devour Magic (rank x)
/targetlasttarget

Har aldrig använt auto på något pet, vill alltid ha kontroll:> (utom impen då, han är ju ändå phaseshiftad så:f)

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Fick mitt konto kapat förra helgen mellan Lördag och Söndag, skickade då via deras webformulär. Kom inte ihåg secret question så tog en bild på mitt körtkort och bifoga det.

Gjorde detta runt 9-10 tiden på förmiddagen när jag upptäckte vad som hänt. Vänner hade även rapporterat mitt konto ingame.

Några timmar senare fick jag mail om att mitt konto hade blivit stängt tillsvidare. Fick strax därefter även ett mail om att jag skulle skicka det webformuläret igen fast skriva att jag kollat min dator mm så den var ren så skickar dom ett nytt generat lösenord till.

Nu tog jag dock en dag på mig att formatera datorn etc innan jag svara på det men sen tog det ca 3-4 timmar så fick jag mitt nya lösenord så kunde ja komma in.

När ja logga in så hade jag fått flera ingame mail från Blizzard med alla items, guld mm som förlorats så allt var redan återställt. Gick mycket smidigt.
Visst jag fick inte tillbaka allt guld och en del pots, elixirs etc kom inte tillbaka men det är snabbt fixat igen.

Har nu den security dosan från dom då ja icke vill råka ut för detta igen

Skickade in ett forumelär på torsdag eller i fredags( kommer inte riktigt ihåg dag)
Med bild på Körkortet eftersom jag inte kan minnas min secret answer, men har inte fått svar från dom ennu.
Kan man se om kontot är spärrat eller bara att vänta att naturen ska ha sin gång?

Permalänk
Medlem

Du ska få ett mail på den e-mail som du reggade kontot med från börjar tror jag att ditt konto blivit Suspended.

Om inget annat så be nån vän skicka en ticket ingame och be GM spärra kontot sålänge.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Tjenare, ett tag sen man skrev här men en klassiker inc.

Jag och några polare börjar samla ihop oss inför WOTLK och nu letar vi efter en server med mycket folk sjysst folk, bra atmosfär osv. Vi slipper gärna en av "nordicservrarna" där det är massa svenskar/danskar/normän över allt som pratar fritt i /s och har namn som Nattjägarn, SlajjerDK och guilder som kallar sig för Jönssonligan och De Kungliga Killarna. Det roliga med wow är att spela med folk från andra länder

Vi spelar alliance.

Edit: Vi har tittat lite på Neptulon. Bu eller bä?

Själv spelar jag i alla fall alliance på Kazzak. Sprängfylld server (utan köer dock, ibland blir det köer men då öppnar Blizz free character transfer), folk från alla möjliga länder (bara engelska i /2), en av de mest framgångsrika PvE-servrarna, och är i BGroup "Misery" som är gigantisk, oftast typ 30sek kö som mest (lite längre för horde).

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Finns det någon battlegroup där Horde inte suger i AV? Jag spelar på Cyclone och ända gången vi vinner AV är när vi gör premades eller om det är väldigt många Hordes från Stormscale som spelar. WSG vinner vi aldrig heller men den spelar jag bara när jag behöver marks, AB vinner vi nästan alltid och det är ju kul, sen EoTS vinner vi rätt ofta också men det är ju i AV man får mest honor.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Jag kör ju som bekant warlock och hatar att inte ha koll på mitt pet, så den är alltid passiv, har också bindings för det mesta, ctrl+a för attack, ctrl+s för stop, ctrl+f för follow, shift+q/e för CD abilities, t.ex. felhunters spellock/dispel, har också selfdispel macro
/target <namn på karaktär utan klammrar då>
/cast Devour Magic (rank x)
/targetlasttarget

Har aldrig använt auto på något pet, vill alltid ha kontroll:> (utom impen då, han är ju ändå phaseshiftad så:f)

Så avancerat spelar inte jag än sålänge, jag har ett macro på §-tangenten som för tillfället bara lägger Corruption och CoA så jag bara behöver trycka på den två gånger istället för att klicka, sen har jag drain life, life tap och sånt man använder vid drain-tanking på siffertangenterna så jag behöver inte klicka så mycket med musen.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Du ska få ett mail på den e-mail som du reggade kontot med från börjar tror jag att ditt konto blivit Suspended.

Om inget annat så be nån vän skicka en ticket ingame och be GM spärra kontot sålänge.

Inget E-mail ennu. inget till den mailen jag reggat till eller den jag skrev som kontakt mail i formuläret :/

Permalänk
Medlem

Vet inte om det frågats tidigare, men någon som vet när ptr patchen kommer till vanliga WoW?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Finns det någon battlegroup där Horde inte suger i AV? Jag spelar på Cyclone och ända gången vi vinner AV är när vi gör premades eller om det är väldigt många Hordes från Stormscale som spelar. WSG vinner vi aldrig heller men den spelar jag bara när jag behöver marks, AB vinner vi nästan alltid och det är ju kul, sen EoTS vinner vi rätt ofta också men det är ju i AV man får mest honor.

Nu spelare nästan inte pvp längre, eftersom det känns meningslöst då Honor och Arena tydligen skall nollställas när expansionen släpps, men jag tänkte ändå ge lite synpunkter på vad du skriver om Cyclone i BG.

Jag har samma erfarenhet som du i AV, dvs att horde i princip bara vinner om det är premade. Problemet är framför allt att horde har så många fler leachers. Speciellt sena kvällar och nattetid då det inte är sällan att hälften är afk. Det är med andra ord nästan garanterad max bonus honor på alliance sidan efter en viss tid på kvällen. Å andra sidan får man ofta vänta +20 minuter i kö. Samtidigt fattar jag inte varför det finns idioter som envisas med att leacha AV på horde sidan, när det blir 0 bonus honor 90% av gångerna. Sen vet jag inte om jag tycker att de från Stormscale är bättre än spelare i genomsnitt. Jag tycker heller inte att alliance alltid vinner WSG - snarare tvärtom. I Eots är det däremot ganska jämnt och i AB dominerar horde.

Summa sumarum spelare jag mycket hellre som horde i Cyclone. AV marks får man nästan automatiskt, medan de övriga tre BG kräver lite jobb. Jag kan intyga att det inte är roligt att t.ex. grinda ihop 40 AB marks på alliance sidan, när man vet att nästan 40 raka förluster väntar. Då är det en klen tröst att det är enklare att få honor från AV. Men det kan jag som horde lätt kompensera genom att lösa in marks mot honor. Så jag väljer alltså hellre enkla marks, framför enkla honorpoäng i AV.

Permalänk
Medlem

Premade ?

Vad betyder premade ?
Många skriver det i sina inlägg å jag har fasen inte en aning om vad det betyder....

Permalänk
Medlem

det är när en grupp människor (kompisar/guild) går med i en BG-kö samtidigt eller går med som grupp för att hamna i samma BG och med det få ett övertag (oftast) genom förberedda taktiker, ventrilo etc..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Jag ska lägga ner med wow iaf fram tills jul så jag kan få ett WoTLK i jul klapp;P
har nämligen lite pengar brist nu. Tycker det har blivit lite tråkigt att spela nu för att alla kompisarna la ner.
jag är även lite halvt sugen på att sälja mitt acc.
har en 70 ud mage på lightning's blade med hyfsat pvp gear 4/5 veng och 4k points.
har även en druid me lite halv dåligt resto gear orkar aldrig spela på den.
säljer om jag få nåt bra bud, skriv om nåt intresse finns.
msn henrik-.-jonsson@hotmail.com.

Men nu kommer den stora frågan, om man ska börja igen vad ska man köra då?
forsätta på mage lr ska man kanske dra upp en death knight?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Nu spelare nästan inte pvp längre, eftersom det känns meningslöst då Honor och Arena tydligen skall nollställas när expansionen släpps, men jag tänkte ändå ge lite synpunkter på vad du skriver om Cyclone i BG.

Jag har samma erfarenhet som du i AV, dvs att horde i princip bara vinner om det är premade. Problemet är framför allt att horde har så många fler leachers. Speciellt sena kvällar och nattetid då det inte är sällan att hälften är afk. Det är med andra ord nästan garanterad max bonus honor på alliance sidan efter en viss tid på kvällen. Å andra sidan får man ofta vänta +20 minuter i kö. Samtidigt fattar jag inte varför det finns idioter som envisas med att leacha AV på horde sidan, när det blir 0 bonus honor 90% av gångerna. Sen vet jag inte om jag tycker att de från Stormscale är bättre än spelare i genomsnitt. Jag tycker heller inte att alliance alltid vinner WSG - snarare tvärtom. I Eots är det däremot ganska jämnt och i AB dominerar horde.

Summa sumarum spelare jag mycket hellre som horde i Cyclone. AV marks får man nästan automatiskt, medan de övriga tre BG kräver lite jobb. Jag kan intyga att det inte är roligt att t.ex. grinda ihop 40 AB marks på alliance sidan, när man vet att nästan 40 raka förluster väntar. Då är det en klen tröst att det är enklare att få honor från AV. Men det kan jag som horde lätt kompensera genom att lösa in marks mot honor. Så jag väljer alltså hellre enkla marks, framför enkla honorpoäng i AV.

Nu är det ett tag sen jag puggade AVs på cyclone, men kan inte hålla med om att problemet för horde skulle vara leechers. Har generellt inte sett fler än vad som är "normalt" och det som gör att horde förlorar i princip hela tiden i pugs är att dom suger hästboll rätt och slätt. Alliance däremot har en väldigt bra pugrutin i AV.

I dom övriga battlegroundsen är alliance inte dåliga heller, WSG vinner dom mer av i min erfarnhet, AB 50/50 och EOTS lite fördel för horde.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Vi är några stycken polare som ska rerolla med RaF inför Lich King nu.
Vi söker en server där vi ska rerolla Alliance, där servern ska vara utbredd språkmässigt gärna, ha inte på tok för långa köer till BG samt där Alliance vinner mycket, samt trevligt folk.

Normal / PvP server spelar ingen roll, bara vi slipper RP.

Någon som har tips? Tar emot alla möjliga.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Executus är ganska schysst, spelade där för ett tag sedan. Inte långa köer direkt, hyffsat bra folk som spelar alliance. Alliance vinner nog aldrig så jävla mycket, men dom vann säkert 50% när jag spelade där iaf.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Nu spelare nästan inte pvp längre, eftersom det känns meningslöst då Honor och Arena tydligen skall nollställas när expansionen släpps, men jag tänkte ändå ge lite synpunkter på vad du skriver om Cyclone i BG.

Jag har samma erfarenhet som du i AV, dvs att horde i princip bara vinner om det är premade. Problemet är framför allt att horde har så många fler leachers. Speciellt sena kvällar och nattetid då det inte är sällan att hälften är afk. Det är med andra ord nästan garanterad max bonus honor på alliance sidan efter en viss tid på kvällen. Å andra sidan får man ofta vänta +20 minuter i kö. Samtidigt fattar jag inte varför det finns idioter som envisas med att leacha AV på horde sidan, när det blir 0 bonus honor 90% av gångerna. Sen vet jag inte om jag tycker att de från Stormscale är bättre än spelare i genomsnitt. Jag tycker heller inte att alliance alltid vinner WSG - snarare tvärtom. I Eots är det däremot ganska jämnt och i AB dominerar horde.

Summa sumarum spelare jag mycket hellre som horde i Cyclone. AV marks får man nästan automatiskt, medan de övriga tre BG kräver lite jobb. Jag kan intyga att det inte är roligt att t.ex. grinda ihop 40 AB marks på alliance sidan, när man vet att nästan 40 raka förluster väntar. Då är det en klen tröst att det är enklare att få honor från AV. Men det kan jag som horde lätt kompensera genom att lösa in marks mot honor. Så jag väljer alltså hellre enkla marks, framför enkla honorpoäng i AV.

Jag känner igen det där med leechers som afk:ar, jag minns hur jag har sett fram emot att farma honor några timmar i sträck på nätterna men så har det var 15st afk i varje AV. Nuförtiden verkar de flesta känna till report afk-funktionen men vad hjälper det när de som leechar har scripts som autojoinar åt dem till nästa bg så de kan sabba den också.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Nu är det ett tag sen jag puggade AVs på cyclone, men kan inte hålla med om att problemet för horde skulle vara leechers. Har generellt inte sett fler än vad som är "normalt" och det som gör att horde förlorar i princip hela tiden i pugs är att dom suger hästboll rätt och slätt. Alliance däremot har en väldigt bra pugrutin i AV.

Precis, folk skiter fullständigt i att göra som de som kan taktiken säger, de springer bara omkring och försöker döda så många allies som möjligt. De flesta verkar dock veta om att man inte ska cappa SH GY för då spawnar allies högst upp och då kan man inte döda generalen.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Executus är ganska schysst, spelade där för ett tag sedan. Inte långa köer direkt, hyffsat bra folk som spelar alliance. Alliance vinner nog aldrig så jävla mycket, men dom vann säkert 50% när jag spelade där iaf.

Mjo, den servern minns jag allt.
Får se på det.

Mer tips?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Funderar också på att byta server! Shattered Hand's /2 är en svensk chat för småbarn med för mycket fritid, så jävla irriterande.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Bytte åter till prot, lite svårt att bestämma, men tänkte eftersom jag fick min 1h svärd igår, vilket har bättre dps än min 2h, och har skölden sen tidigare, så funkar det bättre med prot än med arms.
Hur mycket hälsa bör en tank ha, nu har jag ca 10k, utan några buffar. Armor är ca 16k med shield.

Den här stämmer annars, men har bytt till prot efter det. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Argent+Dawn&n=Z...

och det är den här jag använder:
www.worldofwarcraft.com/info/classes/warrior/talents.html?050...

Edit: hur får jag den andra länken att funka riktigt?

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem

Re: Premade ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hygglo
Vad betyder premade ?
Många skriver det i sina inlägg å jag har fasen inte en aning om vad det betyder....

Har för mig att premade betyder redan klar, färdig gjord

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Re: Re: Premade ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Har för mig att premade betyder redan klar, färdig gjord

Mjo, det är ju trots allt vanlig engelska Inge uber wow-only ord. Skapad/gjord i förväg blir det ju om översätter, alltså att gruppen skapas innan BGn börjar.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Finns det någon Sweclockers wow-guild?

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Finns det någon Sweclockers wow-guild?

Nej, vi försökte ett par gånger att få ihop en.
Senaste försöket (vad jag vet, samt jag var med på) var på Jaedenar, och det gick ju inte så väl.

Fast vet att Medpack eller vad han hette levlade upp till 70
En shadowpriest om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Entusiast

ska det skapas ett swec guild är det ifall många bestämmer sig för att slänga en paid character transfer med bra gubbar på så sätt kan man nog garantera att den håller ett tag iaf.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
ska det skapas ett swec guild är det ifall många bestämmer sig för att slänga en paid character transfer med bra gubbar på så sätt kan man nog garantera att den håller ett tag iaf.

Mm, för dom andra gångerna drog dom flesta till typ level 10, och gav upp, fortsatte därifrån med sina mains.
Men jag tror inte det är så aktuellt.

Var ju tal på att flashback skulle starta upp en guild dock
Inget jag är intresserad av men iaf.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Entusiast

"We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts."

source: http://blue.mmo-champion.com/1/10532279664-wrath-of-the-lich-...

Det var det jag trodde, varför skulle det vara nån skillnad från förra gången

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
"We had hoped that the introduction of some new Honor rewards in the upcoming patch would give players a great opportunity to spend any of their remaining Honor. However, many players would still be surprised by an Honor and token reset as it isn’t something we’ve done in the past. As such, we've decided to not reset Honor or tokens upon the release of Wrath of the Lich King. Players who save their Honor will be able to spend it on level 80 rewards, although those rewards will be significantly more expensive than their level 70 counterparts."

source: http://blue.mmo-champion.com/1/10532279664-wrath-of-the-lich-...

Det var det jag trodde, varför skulle det vara nån skillnad från förra gången

Där ser man.. .