World of Warcraft-tråden del 5

Permalänk
Medlem

Kommer forsaken slåss mot alla i northrend? Såg denna filmen http://files.filefront.com/WOW+Wrathgate+1024avi/;11881764;/f... visste inte riktigt om det var machinima eller gjort av blizzard.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Kommer forsaken slåss mot alla i northrend? Såg denna filmen http://files.filefront.com/WOW+Wrathgate+1024avi/;11881764;/f... visste inte riktigt om det var machinima eller gjort av blizzard.

Alltså, överallt säger dem ju att filmen ska vara en spoiler etc så antar att blizzard har gjort den.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Ni som fått skicka in bild på ID och så för att få tillbaka ett förlorat konto, hur lång tid har det tagit Ca?

/MVH

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Ni som fått skicka in bild på ID och så för att få tillbaka ett förlorat konto, hur lång tid har det tagit Ca?

/MVH

Strax över en vecka. Så inte lång tid

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Ni som fått skicka in bild på ID och så för att få tillbaka ett förlorat konto, hur lång tid har det tagit Ca?

/MVH

Har hänt en gång och har för mig att det inte tog så lång tid.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Fick mitt konto kapat förra helgen mellan Lördag och Söndag, skickade då via deras webformulär. Kom inte ihåg secret question så tog en bild på mitt körtkort och bifoga det.

Gjorde detta runt 9-10 tiden på förmiddagen när jag upptäckte vad som hänt. Vänner hade även rapporterat mitt konto ingame.

Några timmar senare fick jag mail om att mitt konto hade blivit stängt tillsvidare. Fick strax därefter även ett mail om att jag skulle skicka det webformuläret igen fast skriva att jag kollat min dator mm så den var ren så skickar dom ett nytt generat lösenord till.

Nu tog jag dock en dag på mig att formatera datorn etc innan jag svara på det men sen tog det ca 3-4 timmar så fick jag mitt nya lösenord så kunde ja komma in.

När ja logga in så hade jag fått flera ingame mail från Blizzard med alla items, guld mm som förlorats så allt var redan återställt. Gick mycket smidigt.
Visst jag fick inte tillbaka allt guld och en del pots, elixirs etc kom inte tillbaka men det är snabbt fixat igen.

Har nu den security dosan från dom då ja icke vill råka ut för detta igen

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Kan ju dock säga att få mina items tillbaka tog mer än 2 veckor. Inte själva sändningen från Blizzard men att få tag på en Gm online tog lång tid, var inne i timmar utan att få svar och finns inte så mycket att fördröja tiden med utan gear. Detta är kanske periodvis och inte likadant nu.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså, överallt säger dem ju att filmen ska vara en spoiler etc så antar att blizzard har gjort den.

Grejen är så att det är en questline i Wotlk där den här fighten ingår, eller man ska uppleva den på något sätt. Videon är dock en machinima så Blizzard har inte gjort den.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Finns det någon som planerar att ta upp wow igen inför Wotlk, som vill RAFA upp en ny gubbe? Skicka ett PM isåfall. Jag kan spela 12h+/dag, har spelat sen beta och vet hur man levlar snabbt.

Edit: Jag såg nu att den som refeerar visst får en gratis månads speltid. För att göra det här till en ännu mer "win-win" situation så kan jag därför tänka mig att betala halva din nya wow kopia (runt 150kr?). För helt enkelt över pengar till ditt bankkonto när vi väl satt igång.

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem

Såg en annan warrior på servern, som verkade vara tank. Så jag kollade lite på utrustning, och det var epic men det var med mycket defense, även finger var med armor. Hur som helst varifrån kan man få tag på dom. Eftersom jag bör ändå ha både för pvp och för tankning.
Nu verkar det som vi är åtminstone en grupp på fyra som kan köra instancenr, dock känner jag mig lite som utböling, eftersom det är prästen som är från grekland, sen en kompis till henne, och nu flyttar även hennes kusin sin figur till den här servern.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk

Hej jag har installerat wow på min datorn nu och jag undrar varför inte addonsen funkar (btw har vista64 ultimate) annars funkar allt som vanligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Grejen är så att det är en questline i Wotlk där den här fighten ingår, eller man ska uppleva den på något sätt. Videon är dock en machinima så Blizzard har inte gjort den.

Tackar då vet jag.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zosma
Såg en annan warrior på servern, som verkade vara tank. Så jag kollade lite på utrustning, och det var epic men det var med mycket defense, även finger var med armor. Hur som helst varifrån kan man få tag på dom. Eftersom jag bör ändå ha både för pvp och för tankning.
Nu verkar det som vi är åtminstone en grupp på fyra som kan köra instancenr, dock känner jag mig lite som utböling, eftersom det är prästen som är från grekland, sen en kompis till henne, och nu flyttar även hennes kusin sin figur till den här servern.

Tank gear får du från vanliga dungeons, heroic dungeons, raid och badge rewards.

Om du ska tanka i raids så måste du ha 490 eller högre i Defense för bossar annars blir du Critad.

http://www.wow-loot.com/warrior.htm
Här hittar du några alternativ från olika dungeons om du måste börja från scratch.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk

490 defense eller ha resilience för att täcka om det inte är tillräckligt

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

Hejsan.

Är det nån som vet när man får WotLK om man beställer det med webhallen? Vissa påstod att de fick TBC dagen före release... Om man fick det med Webhallen så vore det ju asnajs men jag vill inte riskera att få det dagen efter, för då köper jag det hellre vid tolvslaget hos EB.

Jag är en hypad nörd, jag vet

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flugfarfar
Hejsan.

Är det nån som vet när man får WotLK om man beställer det med webhallen? Vissa påstod att de fick TBC dagen före release... Om man fick det med Webhallen så vore det ju asnajs men jag vill inte riskera att få det dagen efter, för då köper jag det hellre vid tolvslaget hos EB.

Jag är en hypad nörd, jag vet

Varför riskera? Det har ju hänt att spelen blivit försenade så jag skulle inte chansat.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Tank gear får du från vanliga dungeons, heroic dungeons, raid och badge rewards.

Om du ska tanka i raids så måste du ha 490 eller högre i Defense för bossar annars blir du Critad.

http://www.wow-loot.com/warrior.htm
Här hittar du några alternativ från olika dungeons om du måste börja från scratch.

Hade nog missuppfattad det där med bs lite, trodde att man kunde göra meningsfulla grejor till sig själv. Som till exempel pve gear.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem

Visst finns där några enstaka delar som du kan göra med BS för att tanka.
T ex: http://www.wowhead.com/?item=23535

Men det kräver att du får tag i pattern för det, vilket oftast är rare drops.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Någon som sitter på en bra build för rouge?
Första gången jag tänkte sätta mig å köra en rugge.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Någon som sitter på en bra build för rouge?
Första gången jag tänkte sätta mig å köra en rugge.

Från scratch eller ska du köpa? http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305840938&si... Där finns lite smått och gott.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Från scratch eller ska du köpa? http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305840938&si... Där finns lite smått och gott.

Ska börja från 0

Tänkte på hur ska man sätta talents. hmm

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Improved sinister strike – 2/2
This is your bread and butter skill, and the big difference is that when it costs 40 energy, you get 3 off in rapid succession. 100 energy + 1 tick (2 seconds) = 120, = 3 sinister strikes. At early levels enemies generally go down before you hit the fourth or sometimes third one, depending on what level creeps you’re grinding, so this is vital for maximising your dps.

Remorseless attacks – 2/2
As at low levels the mobs die so darn quickly, 40% more crit with your first sinister strike is pretty huge, and you’ll really feel the difference. I also found that with this skill I feel a bit more pressured to get onto the next mob, so I concentrate a little more, and hey, who doesn’t like crits here?

Malice – 5/5
More crits, big dps increase. Every rogue gets this at some point, I like it early.

Improved Eviscerate – 3/3
More eviscerate damage. You can also opt to get Murder 2/2 and 1 in this, it’s your choice. A lot of the time you don’t need eviscerate early on, and there are the dry couple of levels before you improve it where it just plain sucks. Ruthlessness is NOT a useful talent for grinding 20-40, steer clear of it. You should be using at max one finishing move per fight.

Relentless Strikes – 1/1
This talent owns you. As this build is great for grinding green humanoids, especially ones in cloth, you destroy the enemy incredibly quickly with a few sinister strikes (with the probable crit) and probably a 3 point eviscerate, shift click or quick loot -> next.

Lethality – 5/5
This skill adds to that big burst of damage before your energy runs out. With Remorselessness, Malice and good agility gear you’re pretty much guaranteed a crit every fight, and this adds extra damage to those babies.

Ej jag som har skrivit det men självklart den vanligaste start speccen. Eller i den stilen.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Funderar lite om man ska levla en till, blir kanske inte riktigt än, men funderar mellan präst och mage. Vill ha en som skiljer sig lite från warrior. Men vilken av dom är bättre och roligare?

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zosma
Funderar lite om man ska levla en till, blir kanske inte riktigt än, men funderar mellan präst och mage. Vill ha en som skiljer sig lite från warrior. Men vilken av dom är bättre och roligare?

Går inte att säga att den ena är bättre än den andra, väljer du mage så kan du räkna med att spendera en hel del tid med att dricka, du kommer behöva dricka efter i princip varje mob. Dock kul att köra både pvp och pve eftersom att dom gör bra skada.
Präst har jag aldrig lirat, men då kan du nog få räkna med att heala en hel del om du ska köra PvE. Dom har ju fear och dots samt att dom kan heala sig själva, vilket gör dom till en utmärkt pvp-klass

edit: Hoppas det inte blev för veligt, har inte sovit på länge.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zosma
Funderar lite om man ska levla en till, blir kanske inte riktigt än, men funderar mellan präst och mage. Vill ha en som skiljer sig lite från warrior. Men vilken av dom är bättre och roligare?

Du har ju warlock också, det är roligaste caster-klassen tycker jag.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Du har ju warlock också, det är roligaste caster-klassen tycker jag.

Jo, dock är jag tveksam till klasser där man ska hålla reda på pet, eller vad det nu är warlock har. Sen vill jag vara humanoid, nu finns ju warlock där, men många andra saknas. Och rogue är lite för nära warrior, vill ha en caster. Men får fundera lite. Tror det dröjer ett tag innan jag börjar levla någon annan. Eftersom jag ska börja träna på att tanka, och försöker skaffa mer utrustning till den här, och snart ska man levla till 80.

Nu är hon greken präst, och hon är shadow, så hon healar inte så mycket. Blev inkallad av en vän att hjälpa till med sista bossen i stratholm, då fick prästen heala mig, tankade fast jag har pvp build. Dom hade försökt det länge utan att lyckas, först körde jag som dps, men det funkade inte alls, men när jag tankade så klarade vi av den. Ok, bossen var bara 62 elite, men vi var bara 4 stycken. Vet inte vilka som fanns innan mig, nu var det 2 som var 60 och jag och prästen 70.

Edit: Jag använder gatherer, men hur ska man få bort klottret som den ritar mitt på skärmen, tycker det räcker att den markerar på mini map och kartan, men det är störande med allt klotter mitt på skärmen.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zosma
Jo, dock är jag tveksam till klasser där man ska hålla reda på pet, eller vad det nu är warlock har. Sen vill jag vara humanoid, nu finns ju warlock där, men många andra saknas. Och rogue är lite för nära warrior, vill ha en caster. Men får fundera lite. Tror det dröjer ett tag innan jag börjar levla någon annan. Eftersom jag ska börja träna på att tanka, och försöker skaffa mer utrustning till den här, och snart ska man levla till 80.

Nu är hon greken präst, och hon är shadow, så hon healar inte så mycket. Blev inkallad av en vän att hjälpa till med sista bossen i stratholm, då fick prästen heala mig, tankade fast jag har pvp build. Dom hade försökt det länge utan att lyckas, först körde jag som dps, men det funkade inte alls, men när jag tankade så klarade vi av den. Ok, bossen var bara 62 elite, men vi var bara 4 stycken. Vet inte vilka som fanns innan mig, nu var det 2 som var 60 och jag och prästen 70.

Edit: Jag använder gatherer, men hur ska man få bort klottret som den ritar mitt på skärmen, tycker det räcker att den markerar på mini map och kartan, men det är störande med allt klotter mitt på skärmen.

Det är inte så mycket att hålla reda på med petet så låt inte det avskräcka dig, just nu är min lvl42 och jag kör sk. drain-tanking och använder inte petet till nånting, den är bara med mig för att man får en 19stamina-buff.
Drain-tanking innebär att man byter ut liv mot mana samtidigt som man drainar fienden på liv, alltså helar sig själv lika mycket som man gör skada.

Man väljer själv om pettet ska vara passivt, beskyddande eller aggresivt.
Jag körde en del battleground vid lvl39 och behövde inte styra petet nånting, använde bara ett macro som skickade petet på den markerade fienden och sedan la dots. Jag kunde döda alla klasser om de inte hade mycket bättre gear än mig.

Warlocks äger mages om villkoren är lika, säkert priests också. Fråga din präst-kompis om hon har lätt att döda warlocks.

Angående gatherer så verkar det som att du har aktiverat HUD, högerklicka på gatherer-ikonen vid mini-mapen, sen config/HUD -disable.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Mage och Warlock röstar jag för, aldrig hört någon som tycker priest är rolig att levla.
Mellan lock och mage har jag svårt att välja, har en mage i 36 och lock i 45. Stort minus för en mage är att den måste dricka efter varje mob, men kan döda dem ganska effektivt och dessutom så gör den ju sitt eget vatten. Lock behöver aldrig dricka i princip. Man kan ju också säga att locken har fler spelstilar, den har ju tre ganska åtskilda träd medans magen har ganska lika men med olika element, och dessutom får ju en mage ett pet i frost. Men jag röstar nog för en mage men var mer än ett år sen jag rörde locken. Magen levlade jag i somras.

EDIT: Testade locken lite, jäkligt skoj och du behöver nästan aldrig dricka.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Mage och Warlock röstar jag för, aldrig hört någon som tycker priest är rolig att levla.
Mellan lock och mage har jag svårt att välja, har en mage i 36 och lock i 45. Stort minus för en mage är att den måste dricka efter varje mob, men kan döda dem ganska effektivt och dessutom så gör den ju sitt eget vatten. Lock behöver aldrig dricka i princip. Man kan ju också säga att locken har fler spelstilar, den har ju tre ganska åtskilda träd medans magen har ganska lika men med olika element, och dessutom får ju en mage ett pet i frost. Men jag röstar nog för en mage men var mer än ett år sen jag rörde locken. Magen levlade jag i somras.

EDIT: Testade locken lite, jäkligt skoj och du behöver nästan aldrig dricka.

Hade inga problem å dinga 70 med min prälle
körde shadow tills ja dingade 70.
sen speccade jag om till healer.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zosma
Hade nog missuppfattad det där med bs lite, trodde att man kunde göra meningsfulla grejor till sig själv. Som till exempel pve gear.

Räkna med du kommer få slita hund i normal/rep-rundor innan du kan börja köra heroics/raids och få "epic" tankningsgear. Att de flesta spelare kräver tanken ska ha så bra gear denne inte kan få tag på en enda uppgradering i instansen den ska till hjälper inte heller. Trots att folk klarade Kara alldeles utmärkt i mixade greens/blues när BC var nytt.
Går tyvärr inte komma runt enkelt då det inte går crafta hela tankningsset och de bitar som finns kräver dyra material.

Som nybörjargear, hyfsat lätt få tag på via quests och craftables vill jag minnas jag körde något liknande detta.

http://www.wowhead.com/?itemset=569 - Faith in Felsteel - leg, helm, gloves BOE BS
http://www.wowhead.com/?item=25819 - Breastplate of the Warbringer - breastplate, quest -
http://www.wowhead.com/?item=29325 - Flesh Beast's Metal Greaves - feet, quest
http://www.wowhead.com/?item=28167 - Sha'tari Wrought Armguards - wrist, quest
http://www.wowhead.com/?item=30291 - Nexus-Guard's Pauldrons - shoulder, quest
http://www.wowhead.com/?item=31460 - Sha'tari Vindicator's Waistguard - belt, quest
http://www.wowhead.com/?item=29323 - Andormu's Tear - ring, quest
http://www.wowhead.com/?item=31078 - Protector's Mark of the Redemption - ring, quest

http://www.wowhead.com/?item=24253 - Cloak of Eternity - cloak, BOE Tailoring *eller*
valfri "of the champion" *eller om du har tur*
http://www.wowhead.com/?item=27804 - cloak, BoP Steamvaults

http://www.wowhead.com/?item=29173 - Strength of the Untamed - amulet, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=29336 - Mark of the Ravenguard - quest
http://www.wowhead.com/?item=34680 - Shattered Sun Pendant of Resolve - rep

http://www.wowhead.com/?item=34672 - Inuuro's Blade - svärd, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=25772 - Crystalline Kopesh - svärd, quest

http://www.wowhead.com/?item=34676 - Dawnforged Defender - sköld, rep *eller*
http://www.wowhead.com/?item=31200 - Shield of the Wayward Footman - sköld, BOE

http://www.wowhead.com/?item=32756 - Gyro-Balanced Khorium Destroyer - BoE, engineering. Om du känner dig rik. "of the champion" som budgetalternativ.

med reservation för felaktiga länkar, inte fått min dagliga koffeindos än.

Kommer upp i def-gränsen med korrekt spec och billiga enchants/gems. Går byta ut fötterna och chestpiecen mot billiga "shattered hand of the champion" blir det ett färgmatchande set om du ska försöka RP:a lite.

Har du redan gjort de nämnda questerna sök på wowhead eller liknande. Finns massor av alternativ. I värsta fall funkar "of the champion" väldigt bra som "tills vidare" utrustning.

Behåll BS föresten om du ska tanka. Blizzard har nämnt de ska göra defence-cappen mycket svårare nå i WotLK, det ska vara ett "big feat" nå. Då kommer definitivt möjligheten kunna crafta en del eller två vara till stor hjälp.

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]