Permalänk

Nja inte speciellt egentligen, gymmar han 2-3 gånger i veckan så får han en marginell ökning Raget och kreatinet är två klockrena val som är svåra att ersätta, carbsen osv är mer upp till var och en. Förhoppningsvis ska du inte bara träna på den där maskinen du hade med i inlägget

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flottnacke
Shit, du anar inte hur mkt du behöver träna för att ha nytta av det där.

Blir styrke 4-5 gånger i veckan och lite cardio vid sidan om.

Burkeen, nej

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

1 x Visum till Indien

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Båda köpta på City Gross i falun.

Ett flak med Vanilla Coke åt flickvännen

Och ett flak med Mountain Dew åt mig.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Senaste "köp" http://pici.se/thumbs/t_HRFVJDdDL.gif

http://pici.se/thumbs/t_kIhJPGUcP.gif

Blir 10 veckor nu på tisdag:)

Naw!

Beställde en PHILIPS 220SW9FS inatt, 1844 kr inkl frakt från dustin home.

22" med 1680x1050, rekommenderad i något test för kontorsarbete. Mycket bang for the buck tror jag. Hade inte plånboken styrt hade det blivit en 22" med 1920x1200 och något ballare än TN. Men jag tror denna duger finfint åt mig. Vi har liknande på jobbet och foten är riktigt bra, och så finns VESA 100-fäste.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Naw!

Beställde en PHILIPS 220SW9FS inatt, 1844 kr inkl frakt från dustin home.

http://www.dustinhome.se/DisplayImage.aspx?ImageID=500194

22" med 1680x1050, rekommenderad i något test för kontorsarbete. Mycket bang for the buck tror jag. Hade inte plånboken styrt hade det blivit en 22" med 1920x1200 och något ballare än TN. Men jag tror denna duger finfint åt mig. Vi har liknande på jobbet och foten är riktigt bra, och så finns VESA 100-fäste.

Jättesött kisse :), fast Hoffa (ja, han är döpt efter the bad guy jimmy ) som han heter är en liten fighter, kan jabba å bitas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultra_experience
philips 47PFL9732D

http://www.prad.de/images/tv/ifa-preview-20.jpg

47 tum lcd full hd
30k på Siba

Haha.. 30k för en TV? Hoppas den kommer ge dig många timmars TV och filmtittande.. Shit..

Dock så köpte jag en dator för 23k.. Kanske samma sak för dig..

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Hedersmedlem

tyckte också 30k var lite mycket

En bekant köpte 50" plasma för 10k och är helt nöjd med den..
Lite synd är att han inte tittat på mer än vanlig TV och några DVD-filmer. Testade också att köra bilden från en laptop och spelade lite GRID i typ en timme.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Blir styrke 4-5 gånger i veckan och lite cardio vid sidan om.

Burkeen, nej

Vadå nej, till vadå?

Permalänk
Medlem

Slog till på inets erbjudande med Acer Aspire One.
Till den köpte jag även 1 GB extra minne som jag opererade in i morse.

Som extra bonus bantade jag ner Windows 7-betan till 2GB och installerade på den. Funkar prima.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Vadå nej, till vadå?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Förhoppningsvis ska du inte bara träna på den där maskinen du hade med i inlägget

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Vadå nej, till vadå?

att han bara ska köra på maskinen han köpte de var de han svarade nej till.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
tyckte också 30k var lite mycket

En bekant köpte 50" plasma för 10k och är helt nöjd med den..
Lite synd är att han inte tittat på mer än vanlig TV och några DVD-filmer. Testade också att köra bilden från en laptop och spelade lite GRID i typ en timme.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1331891
Haha.. 30k för en TV? Hoppas den kommer ge dig många timmars TV och filmtittande.. Shit..

Dock så köpte jag en dator för 23k.. Kanske samma sak för dig..

Den ersatte en gammal Bang Olufsen som kostade runt 60k när den köptes...den var bra i 20 år ,nu är den recyclad till aluminiumburkar.

Permalänk
Medlem

Ser man på...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Det konstituerar inte ett köp att suga av någon.

Och vem har sagt något om att suga av någon ? Speciellt när min fd. chef är kvinna.

OnT:

Unearths senaste platta

Slayer skjorta

Roadrunner united flagga

Iron Maiden Amplified tee (skitbra bild)

Vattenpipa till repan, kol och massa smaker

I övrigt, resa fram och tillbaks Örebro-GBG, hotell @ scandic för 700:- för två nätter och massa käk

Visa signatur
Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultra_experience
Den ersatte en gammal Bang Olufsen som kostade runt 60k när den köptes...den var bra i 20 år ,nu är den recyclad till aluminiumburkar.

Hörru du lär ju börja posta egentagna bilder rätt snart istället för produktbilder för att slippa bli kallad mytoman

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Hörru du lär ju börja posta egentagna bilder rätt snart istället för produktbilder för att slippa bli kallad mytoman

Speciellt med tanke på att han i posten innan den med tv'n visade att han köpt en Nikon D90
Seså bara att packa upp kameran och börja skjuta!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Hörru du lär ju börja posta egentagna bilder rätt snart istället för produktbilder för att slippa bli kallad mytoman

jag tycker att alla som postar produktbilder på dyra saker ljuger, har man råd med sådana leksaker har man fanimig råd med lite kamera för en tusing iaf!. Finns ju acceptabla digitalkameror för 500:- tillochmed! Men nej fasen, du har inte råd med en kamera fast du köpte en leksak för 10K:- plus...

(skriver till alla).

imho borde det vara krav på egentagna bilder. Tillochmed jag har köpt mig en kamera! Och här vart mitt senaste inköp:

Testade på DiscoKebabpizza med extra fyllning och lite extra tjock botten. Alltså en dubbelinbakad kebabpizza knökfull med gott... . Fick halvt mosa ner pizzan i kartongen.

Oh yes, jag är en expert på att fotografera! Vid det laget jag kollade bildens kvalitet så var pizzan halväten :P. vilket den fortfarande är iofs.

Permalänk
Medlem

Ni som gnäller på ultra_experience, ni borde väl förstå att bortskämda ungar inte bara finns på TV utan även i verkligheten? Det är inget att hänga upp sig på.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Ni som gnäller på ultra_experience, ni borde väl förstå att bortskämda ungar inte bara finns på TV utan även i verkligheten? Det är inget att hänga upp sig på.

Luktar det avundsjuka? Om killen har pengarna och vill spendera dem på en teve så är det väl upp till honom utan att bli betraktad som bortskämd? Vet NI hur han fått pengarna? Börjar bli trött på denna gnäll mentalitet. Hans pengar han väljer hur de skall spenderas.

OBS inte riktat till just h0psi.

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Luktar det avundsjuka? Om killen har pengarna och vill spendera dem på en teve så är det väl upp till honom utan att bli betraktad som bortskämd? Vet NI hur han fått pengarna? Börjar bli trött på denna gnäll mentalitet. Hans pengar han väljer hur de skall spenderas.

OBS inte riktat till just h0psi.

Han skrev "pappa betalar".

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Han skrev "pappa betalar".

Okej, det missade jag. Visst det är nog betydligt mer än vad genomsnittet får. Men oavsett så har han fått pengarna. Sen att han i mitt avseende inte spenderar de så värst klokt är ju hans val och knappast något som vi ska sitta och hacka på. Vill ha visa vad han köpt så tycker jag han ska få göra det oavsett vad vi har för åsikt.

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _IFKGBG_

Unearths senaste platta

http://i385.photobucket.com/albums/oo291/amc0/DSC_0001-1.jpg

Vilket sammanträffande. Står på jobbet och surfar in här precis samtidigt som jag sätter på just den skivan i mp3-spelaren

Märkligt.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Köpfingret rykte till;

Och jag som är arbetslös med.. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultra_experience
philips 47PFL9732D

http://www.prad.de/images/tv/ifa-preview-20.jpg

47 tum lcd full hd
30k på Siba

Snacka om att bli blåst, ni hade fått en större tum SAMT bättre bild med Samsungs 55" serie 9 för samma peng. (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=343671)

(Här har du 8:a serien; http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=343922, så fort jag får en fast inkomst kommer jag slå till på den, jag har ALDRIG sett en sådan bra bild på en TV (matade med xbox360 1080p / PS3 samt en samsungs bluerayspelare med batman: the dark night.. Båda sparat pengar, fått en bättre bild samt kunnat lägg aut några dineros på en schysst förstärkare eller något och ja, jag ahr suttit med bang Olufsen saker med, tar du bort skalet från deras TV-apparater hittar du Samsungs saker.. Dock måste man ge en eloge till deras högtalare, satan i gatan vad de är bra).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
bilder

Jeansen och dom bruna skorna va sjukt snygga! Vart köpte du dom?

Permalänk
Medlem

efter flera år av velande å tänkande så slog jag till å köpte tvns tv...

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

En Canon EOS 30D, begagnad, ca 9000 exponeringar. Nyligen fått service. Jag är glad, kommer i morgon

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Snacka om att bli blåst, ni hade fått en större tum SAMT bättre bild med Samsungs 55" serie 9 för samma peng. (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=343671)

(Här har du 8:a serien; http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=343922, så fort jag får en fast inkomst kommer jag slå till på den, jag har ALDRIG sett en sådan bra bild på en TV (matade med xbox360 1080p / PS3 samt en samsungs bluerayspelare med batman: the dark night.. Båda sparat pengar, fått en bättre bild samt kunnat lägg aut några dineros på en schysst förstärkare eller något och ja, jag ahr suttit med bang Olufsen saker med, tar du bort skalet från deras TV-apparater hittar du Samsungs saker.. Dock måste man ge en eloge till deras högtalare, satan i gatan vad de är bra).

Det är väl ändå en smaksak hur man uppfattar bra bild? Sen finns det ju alltid annat än just bildkvaliteen som också spelar roll när man ska köpa TV.

Personligen tycker jag dock att endast en ny Bang & Olufsen kan vara en värdig ersättare till en tidigare B&O Inte en TV av mainstream-märke. Hade jag haft råd med deras prylar så hade jag inte tvekat en sekund.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Köpfingret rykte till;

Och jag som är arbetslös med.. :/

Mycket fina grejer! Speciellt skjortan och de svarta byxorna..

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard