Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
Du har stora ögon = funkade inte
Hej [namnet på personen inkl efternamn] = funkade

så var fredagsfyllan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Funkade = Ligga? eller? hur ska man tolka det?

Tror faktiskt det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Hade du tackat när för ett jobb som hade inneburit 2000 du kan stoppa i fickan? En tatuerare skiter ju totalt i vad kunden vill ha på kroppen.. Sen om han inte vill göra det för att han inte kan.. det är en annan femma!

(haha, femma... eh..?)

Självklart kan man alltid diskutera var sin girighet går någonstans. Det är bara det jag har fått för mig att många tatuerar inte vill göra namn på ungdommar då inte allatatuerare är utbildade och sen finns det en del minderåriga som tatuerar sig. Mitt Ex blev Nekad en tatuering med sin halvbrors namn vid svanken. även en annan kompis till henne hade blivit nekad något namn. Iaf så tycker jag de flesta tatueringar är skit. många är smaklösa och när man är 18-20 år så gör man mycket förhastade saker som man senare kommer ångra. Jag är inte emot allting men det är ju lite vad man har för smak och alla är vi olika

som tur är ?

Iaf om ni vill diskutera det vidare så får ni gräva upp någon gammaltråd eller göra någon ny.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Funkade = Ligga? eller? hur ska man tolka det?

Självklart ONS

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

Suck.. jösses vad jag har blivit sugen på att skaffa någon brud nu igen.. rätt tråkigt att vakna upp själv och inte har något att göra.. Fast finns abra rökande fjortisar här i stan dessvärre

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Suck.. jösses vad jag har blivit sugen på att skaffa någon brud nu igen.. rätt tråkigt att vakna upp själv och inte har något att göra.. Fast finns abra rökande fjortisar här i stan dessvärre

En nyduschad fjortis har jag inte tackat nä till än så länge...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Nje så länge fjortisen åtminstone är 15 fyllda så är det inga lagliga problem iallfall.:P

Själv tänkte jag hitta en tjej till sommaren sen. Blir nog lagom då:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Nja.. nyduschade fjortisar hehe hmm vettefan.

Tja, vad ska man säga, ta en titt i sign, en vecka kvar till ett år woho

Permalänk
Medlem

Grattis !

Har en fråga, tjejen ska börja med P-piller snart och undrar får man börja ha sex direkt när hon börjar (börjar pillren verka direkt) eller måste man vänta?

Tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Grattis !

Har en fråga, tjejen ska börja med P-piller snart och undrar får man börja ha sex direkt när hon börjar (börjar pillren verka direkt) eller måste man vänta?

Tack!

skit i piller, det KAN skada henne mer än det gör er nytta. Kondom is the shizzle!

Visa signatur

"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

skit i piller, det KAN skada henne mer än det gör er nytta. Kondom is the shizzle!

hon hatar verkligen kondomer ^^... och destumed ska hon börja med pillren i medicinskt syfte.

(bäst våre ju om du hade svarat på frågan istället för att säga din egna åsikt om saken) men tack ändå

Permalänk
Inaktiv

Sambon använder p-stav. Verkar soft som fan, behöver inte hålla reda på nåt, mer än när man behöver byta den vilket är typ var...1-2 år?

Permalänk
Medlem
Citat:

hon hatar verkligen kondomer ^^... och destumed ska hon börja med pillren i medicinskt syfte.

(bäst våre ju om du hade svarat på frågan istället för att säga din egna åsikt om saken) men tack ändå

Haha, ja det är klart, men jag är eh.. trött.
Vad jag fick för mig när jag läste frågan är att hon ska gå på piller någon tid före, för att vara 100% på det, vet dock inte hur länge.

Visa signatur

Crippa90

Permalänk

Vänta en vecka efter att hon börjar knapra piller...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Sambon använder p-stav. Verkar soft som fan, behöver inte hålla reda på nåt, mer än när man behöver byta den vilket är typ var...1-2 år?

Lika soft om den råkar växa fast!

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Grattis !

Tack!

Tack om du menar mig :P. Vet ni hur mkt vi FAKTISKT sett varandra sen 29e mars ? :/:P

Tja gummit är bäst i alla fall om man inte vill bli gravid.

Piller kan som sagt göra större skada än nytta och skyddar inte till 100.

Visst, gummi har nackdelar det med, men ja tycker det överväger det andra.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Lika soft om den råkar växa fast!

Det kan den inte

Permalänk
Medlem

P-stav, det är fina grejer det.

På tal om preventivmedel, vafan finns det inget för killar för? Tycker det är fan dags. Jag hade lätt använt det. Nåt piller att äta varje dag eller en p-stav för oss.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
P-stav, det är fina grejer det.

På tal om preventivmedel, vafan finns det inget för killar för? Tycker det är fan dags. Jag hade lätt använt det. Nåt piller att äta varje dag eller en p-stav för oss.

Det finns små 'ringar' man kan stoppa in i urinröret och på så sätt stoppa orgasmen men det är inte säkert. sen så är det på G med pillar som ska göra sperimierna 'döda' men problemet ligger väl i att man inte vill ha en permanentlösning till 'problemet' som sagt är gummibäst.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det finns små 'ringar' man kan stoppa in i urinröret och på så sätt stoppa orgasmen men det är inte säkert. sen så är det på G med pillar som ska göra sperimierna 'döda' men problemet ligger väl i att man inte vill ha en permanentlösning till 'problemet' som sagt är gummibäst.

Om det stoppar orgasmen så är det ju totalt värdelöst? Då kan jag ju lika gärna stå och torrjucka mot en tegelvägg...

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Om det stoppar orgasmen så är det ju totalt värdelöst? Då kan jag ju lika gärna stå och torrjucka mot en tegelvägg...

Och sen är det inte själva orgasmen som gör flickorna gravida, låter lite skumt det där

Permalänk
Citat:

Grattis !

Tack!

Har ätit p-piller i två år, funkar hur bra som helst. Man ska äta piller en vecka innan man kan sex utan att riskera något.

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

Hmm.. tråden Hitta tjejer har resulterat i en stor diskussion om hur man skyddar sig bäst, detta måste ju betyda att det har kommit några jävligt bra tips här i tråden!
Tjejen min har kört med P-piller i ~3år nu bytte hon dock till minipiller istället, ska se om det blir bra, tydligen så kan man helt bli av med sin mens om man käkar minipiller och de är inte lika "farliga" som vanliga P-piller.

Kondomer kan spricka... bäst att hålla sig till analsex!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Och sen är det inte själva orgasmen som gör flickorna gravida, låter lite skumt det där

Hahaha, ja shit vilke värdelös sak! Den stoppar orgasmen och sen gör den damerna gravida! haha, man kunde fan inte fått det värre...

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Citat:

Hahaha, ja shit vilke värdelös sak! Den stoppar orgasmen och sen gör den damerna gravida! haha, man kunde fan inte fått det värre...

Värre är det ju om kjoltyget vill behålla barnet? ;P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Värre är det ju om kjoltyget vill behålla barnet? ;P

Men det händer bara på film... va?

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Citat:

Men det händer bara på film... va?

Dessvärre så tror många tjejer att det verkliga livet är som Hollywood framställer det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Dessvärre så tror många tjejer att det verkliga livet är som Hollywood framställer det.

Ja, men tjejer är tjejer... Vad fan ska man säga?

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Låter inte särskilt bekvämt heller om allt som "vill ut" blir stoppat.. och att stoppa ner en gummigrej i urinröret lät ju inte heller najs..

FULLMOON: Finns denna produkt verkligen ? .. Du tänker inte på en sån där ring som man sätter runt för att minska känsligheten? vad den nu kallas?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Jag har iaf läst och sett bilder på sånt men jag kommer inte redigt ihåg allt om det kan varit på teststadiumet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har iaf läst och sett bilder på sånt men jag kommer inte redigt ihåg allt om det kan varit på teststadiumet.

Det stämmer säkert, men antar att den stoppar utlösningen och inte orgasmen då