Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Haha.. såg det nu
Nej fan jag är på jakt efter fitta och inget annat.
så BlitZan du får ragga på någon annan tyvärr

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
¨

En sak som jag dock inte gillar är när folk ska komma och kritisera andra för att vissa hur duktiga de själva är, nu syftar jag INTE på dig fullmoon men vissa andra i tråden.

Jag är väldigt ärlig mot min flickvänn, mer än de flesta skulle våga, men det är för att jag vet att hon vet att jag älskar henne. Jag har redan berättat det för henne förrigår. Hon svarade "fyfan för dig". Sen en halv timme senare förklarade hon att det inte gör något eftersom att hon vet att jag älskar henne etc. men att man ändå blir små sur. Jag är inte tillsammans med en vanlig, snygg brud. Jag är tillsammans med en tjej som verkligen förstår att uppskatta en människa för de positiva sidor de visar, trots deras negativa sidor. Och det är bra för mig eftersom att jag också är så.

Men för att få vissa saker klart: nej det är inte okej att strula med andra, men ibland sker saker som man inte riktigt planerat, och min flickvänn förstår det.

Lungt (även då jag vet att folk tycker jag är knäpp här ändå så)

Jag tycker att man ska sköta sina egna saker och låta andra vara men om att upplysa via konstruktiv kritik att tänk om du gjorde så eller om det var du hur skulle du känna. Jag säger inte att jag är bäst eller smartast för det är jag inte långt ifrån.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det är det jag gillar med dig fullmoon... Uppriktighet och att man helt enkelt inte gör sig själv märkvärdig.

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk

Hej folket,

Tänkte be om lite tips, eller höra vad ni har att säga om mina tankar.
Började snacka med en tjej för ca. 2v sedan som går i min föredetta skola (tog studenten iår). De var hon som tog första kontakten och idag pratar vi dagligen på msn (även telefon & sms). Vi har träffats två gånger, en hemma hos mig och en på bio. De har vart lite halv mysig stämning, vi har hållt hand och smekts lite men inget mer (mest pga. att våra två vänner var med och vi inte ville vara "osociala", men även för att jag ville ta det lugnt i början och känna efter). Vi ska träffas nu under veckan och allt känns väldigt bra. Båda två är väldigt positiva och gulliga mot varandra och de finns väll någon slags "känsla" i luften. Nu till min fråga;
Vi lär väll förmodligen kolla på någon film eller liknande. Då jag känner att jag nu vill närma mig lite mer för att få mysa intimt med henne, är det rätt att när jag slår mig ner i soffan, lägger armen runt henne, tar hennes hand och börjar lite försiktigt närma mig? Som de känns nu verkar det inte kunna gå annat än åt rätt håll, men man vet aldrig!
Kanske beskriver lite flummigt, men om ni har nå tankar kring detta, dela gärna med er

Visa signatur

Xbox 360 gamertag: Neonx019

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D-Crawler
Hej folket,

Tänkte be om lite tips, eller höra vad ni har att säga om mina tankar.
Började snacka med en tjej för ca. 2v sedan som går i min föredetta skola (tog studenten iår). De var hon som tog första kontakten och idag pratar vi dagligen på msn (även telefon & sms). Vi har träffats två gånger, en hemma hos mig och en på bio. De har vart lite halv mysig stämning, vi har hållt hand och smekts lite men inget mer (mest pga. att våra två vänner var med och vi inte ville vara "osociala", men även för att jag ville ta det lugnt i början och känna efter). Vi ska träffas nu under veckan och allt känns väldigt bra. Båda två är väldigt positiva och gulliga mot varandra och de finns väll någon slags "känsla" i luften. Nu till min fråga;
Vi lär väll förmodligen kolla på någon film eller liknande. Då jag känner att jag nu vill närma mig lite mer för att få mysa intimt med henne, är det rätt att när jag slår mig ner i soffan, lägger armen runt henne, tar hennes hand och börjar lite försiktigt närma mig? Som de känns nu verkar det inte kunna gå annat än åt rätt håll, men man vet aldrig!
Kanske beskriver lite flummigt, men om ni har nå tankar kring detta, dela gärna med er

Kanske lite tidigt nu, men vafan go for it om allt känns bra för både dig och henne så;) men gå lite varsamt fram utifall att

Permalänk

Du verkar ju redan har ordnat det mesta känns det som. om ni fattar tycke förvarandra (oftast vill väl den ena mer än den andra och blir då sårad iofs) men att ta de lungt o gå frammåt bara umgås och mys lite gran så ökar det mer o mer. skoja med varandra och lite skit jag och mitt EX brottades mycket på skoj i början.. haha fast alla tjejer är olika siså killar

Brottningen lede ju sen efter det till kys o smek o senare hänghalmen så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Kanske lite tidigt nu, men vafan go for it om allt känns bra för både dig och henne så;) men gå lite varsamt fram utifall att

Mjo kanske är lite tidigt, men det är svårt att avgöra... vill inte att det ska rinna ut i sanden liksom för att man inte vågar ta initiativ. Men ska helt klart gå fram försiktigt som du säger, ska bli roligt och se hur det går, nervöst ^^.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Du verkar ju redan har ordnat det mesta känns det som. om ni fattar tycke förvarandra (oftast vill väl den ena mer än den andra och blir då sårad iofs) men att ta de lungt o gå frammåt bara umgås och mys lite gran så ökar det mer o mer. skoja med varandra och lite skit jag och mitt EX brottades mycket på skoj i början.. haha fast alla tjejer är olika siså killar

Brottningen lede ju sen efter det till kys o smek o senare hänghalmen så

Exakt.
Bra tips att skoja till det lite! Vet inte hur hon är som person på den fronten men tror faktiskt det kan gå hem, hon verkar vara mycket kärleksfull. Som sagt, ska gå varsamt fram och se hur de artar sig

Visa signatur

Xbox 360 gamertag: Neonx019

Permalänk
Medlem

Ojoj, så lyckades man hångla upp syrrans kompis i midsommarafton då. Varför tänker man bara med pitten efter några öl? Jag har för fan inte ens snackat med henne förrut... eller ja, inte ens på midsommar.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Kan man säga
Behöver väl inte gå in på några detaljer men jag kan säga att det handlar om dålig timing.
Pojke blir intresserad av flicka, pojke väntar alldeles för länge.
Pojke och flicka träffas, flicka åker iväg.
Vet ej när vi ses igen

Min flickvän åker till USA för att plugga ett år på college i augusti. Känns sorgligt redan nu att inte kunna träffas hur man vill efter att ha varit tillsammans och bott nära varandra i snart tre år. Sen vet man ju inte hur man känner när hon kommer tillbaka. usch

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Ojoj, så lyckades man hångla upp syrrans kompis i midsommarafton då. Varför tänker man bara med pitten efter några öl? Jag har för fan inte ens snackat med henne förrut... eller ja, inte ens på midsommar.

Mitt tips är: sluta drick eller sluta skylla på alkoholen.
Det enda alkoholen gör är att sänka ens hämningar, man gör inte saker som man annars inte hade velat göra.
Du får lära dig att kontrollera dig själv.

Men starkast är nog tipset om att sluta dricka, för annars kanske du vaknar upp på ett ryskt containerfartyg, iklädd ballerina kjol bredvid en stor ryss vid namn vladimir.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Mitt tips är: sluta drick eller sluta skylla på alkoholen.
Det enda alkoholen gör är att sänka ens hämningar, man gör inte saker som man annars inte hade velat göra.
Du får lära dig att kontrollera dig själv.

Men starkast är nog tipset om att sluta dricka, för annars kanske du vaknar upp på ett ryskt containerfartyg, iklädd ballerina kjol bredvid en stor ryss vid namn vladimir.

Snacka om överdrift...

Permalänk

Detta har säkert rekommenderats tidigare, men jag säger det i så fall igen.
Läs "Spelet" av Neil Strauss.

Förutom att det är en rolig bok så har jag fått större självförtroende efter att ha läst den, vilket har resulterat i att jag träffat fler damer.

En liten moralfråga har jag också... För två månader träffade jag en tjej på krogen. Och efter de har vi träffats kanske 4 gånger. Hon har sovit över hos mig, men vi har aldrig haft sex. Hon sover med kläderna på tom :S.

Nu har jag inte träffat henne på över en månad, men vi har haft kontakt på internet/telefon. Och i helgen träffade jag en annan tjej, som har en gemensam kompis med henne. Det känns ju lite konstigt som ni förstår.

Några tips på vad ni tycker jag ska göra?

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Mitt tips är: sluta drick eller sluta skylla på alkoholen.
Det enda alkoholen gör är att sänka ens hämningar, man gör inte saker som man annars inte hade velat göra.
Du får lära dig att kontrollera dig själv.

Men starkast är nog tipset om att sluta dricka, för annars kanske du vaknar upp på ett ryskt containerfartyg, iklädd ballerina kjol bredvid en stor ryss vid namn vladimir.

Haha, nej inte skyller jag på alkoholen inte. Visst hade jag velat göra det annars också, men nykter skulle jag kommit på varför det var en dålig ide i tid. Onykter blev det några minuter efter det var för sent... Kontrollera mig själv brukar jag nog inte ha problem med. Det här är liksom ingen vanligt förekommande grej för mig.

Och det där med ryssen... fasiken vilken överdrift!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Min flickvän åker till USA för att plugga ett år på college i augusti. Känns sorgligt redan nu att inte kunna träffas hur man vill efter att ha varit tillsammans och bott nära varandra i snart tre år. Sen vet man ju inte hur man känner när hon kommer tillbaka. usch

Tips: Spara ihop pengar så du har råd att åka över och träffa henne om det skulle börja gå neråt i förhållandet.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Inaktiv

folk har visst svårt att fatta skämt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
folk har visst svårt att fatta skämt

?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
?

Det mortifer sa ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D-Crawler

vi har hållt hand och smekts lite men inget mer

Smekts lite? Om ni smekts lite så är det la bara att börja kyssas etc. Vilket hon antagligen kommer ta initiativet till om du inte är en kysk korgosse i hennes ögon.

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
Tips: Spara ihop pengar så du har råd att åka över och träffa henne om det skulle börja gå neråt i förhållandet.

Varför har jag inte sett det som en möjlighet istället för ett problem? Ibland undrar jag om jag inte automatiskt ser saker från dess negativa sida innan jag ens funderat över en situation. Förmodligen något jag borde tänka på.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Varför har jag inte sett det som en möjlighet istället för ett problem? Ibland undrar jag om jag inte automatiskt ser saker från dess negativa sida innan jag ens funderat över en situation. Förmodligen något jag borde tänka på.

Min flickvän jobbar nu i Tyskland fram till november, men självklart ska jag åka ner och hälsa på henne minst en gång fram tills dess Så go for it! Se det som en nöjesresa med den enorma bonusen att du får träffa din flickvän igen

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Hehe kom hlaft över den där tjejens städschema så man kanske kan klappa ihop det lite mer att man ser henne då. fast dumma är bara att antagligen sitter jag på mitt kontor eller är ute och ränner istan mesta delan så man kan ju missa henne.. iaf.. annars får man väl ragga upp någon på stan vet ja

Satt bakom ett elskåp och spanade lite på en brud när hon plockade ogräs .. haha

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Haha!

Offtopic var på ACDC igår och fan vad grymt det var... Var bara tvungen att få ur mig det xD

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Haha!

Offtopic var på ACDC igår och fan vad grymt det var... Var bara tvungen att få ur mig det xD

Va där jag också Sjukt bra!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Yes it was! =D

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Min flickvän jobbar nu i Tyskland fram till november, men självklart ska jag åka ner och hälsa på henne minst en gång fram tills dess Så go for it! Se det som en nöjesresa med den enorma bonusen att du får träffa din flickvän igen

tycker bonusen ska vara nöjet att åka bort, huvudattraktionen ska väl ändå vara flickvännen

förlåt jag gör sådär ibland...:/

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Min kompis kära ner sig i sommar efter att ha varit singel i två veckor, fyfan säger jag bara vi hade lovat att detta skulle vara killarnas sommar och inga tjejer:(

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Träffade en tjej på krogen på midsommar också förresten. Var stupfull redan när jag kom in på krogen, och dansade lite grann. På dansgolvet var en söt blond tjej som jag fick ögonkontakt med och vi log lite mot varandra.

Tänkte inte mer på det, så en halvtimma senare så drar jag till baren, och ska köpa en öl. Då kommer hon fram och bjuder upp mig

Älskar ni inte bara när tjejer tar första initiativet, speciellt när de är snygga?

Hursomhelst så dansar vi en stund och strular lite.
Senare på kvällen ville hennes kompisar åka hem, för de bodde i borås och vi va i göteborg. Så hon gav mig sitt nummer (behövde inte ens fråga, utan bara antyda till att vi borde festa ihop igen, tips till er som vill ha nummer)

Tre dagar senare så hör jag av mig, och hon säger att hon ska till göteborg för att festa imorn (alltså idag).

Tro fan inte att chefen ringer och ber mig jobba dagen efter!
Vad tror ni, får detta en tjej att bli mer intresserad när man inte kan träffas när hon vill, eller mindre intresserad?

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara hänga med men inte dricka en massa, så kan du ju jobb aiallafall. Hon fattar nog om du säger som det är.

Men det kanske är en vandringspokal om hon är så "på". (Förlåt alla flickor på forumet)

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Kan du inte bara hänga med men inte dricka en massa, så kan du ju jobb aiallafall. Hon fattar nog om du säger som det är.

Men det kanske är en vandringspokal om hon är så "på". (Förlåt alla flickor på forumet)

Jag tycker inte det är kul att festa ifall man inte festa ordentligt! Dessutom så måste jag vakna 06:30 :(.

Jag tror inte hon är en "vandringspokal", hon är inte en sån fjortisblondin. Hon pluggar på högskola, och verkar vara en smart skötsam tjej
Men man vet ju aldrig, skenet bedrar ibland

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Träffade en tjej på krogen på midsommar också förresten. Var stupfull redan när jag kom in på krogen, och dansade lite grann. På dansgolvet var en söt blond tjej som jag fick ögonkontakt med och vi log lite mot varandra.

Tänkte inte mer på det, så en halvtimma senare så drar jag till baren, och ska köpa en öl. Då kommer hon fram och bjuder upp mig

Älskar ni inte bara när tjejer tar första initiativet, speciellt när de är snygga?

Hursomhelst så dansar vi en stund och strular lite.
Senare på kvällen ville hennes kompisar åka hem, för de bodde i borås och vi va i göteborg. Så hon gav mig sitt nummer (behövde inte ens fråga, utan bara antyda till att vi borde festa ihop igen, tips till er som vill ha nummer)

Tre dagar senare så hör jag av mig, och hon säger att hon ska till göteborg för att festa imorn (alltså idag).

Tro fan inte att chefen ringer och ber mig jobba dagen efter!
Vad tror ni, får detta en tjej att bli mer intresserad när man inte kan träffas när hon vill, eller mindre intresserad?

Varför tackade du ja till att jobba? Om jag hade saker planerade och chefen ringde mig typ 1-2 dagar innan blir det ju blankt nej. Han kan ju inte förvänta sig att du skall släppa allt med så kort varsel.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"