Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Typhonos
Här har du det bästa paketet.

Är du säker? för jag blev osäker för det som pehhhr och JonnyRocker säger

Permalänk

http://www.hardwaresecrets.com/article/750

Costing only USD 50, it provides an outstanding cost/benefit ratio. If you are building a mainstream PC and are not thinking of installing a very high-end video card you can buy this power supply with your eyes closed.

.

Visa signatur

Intel Core i5-8600k / ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING /Corsair 2x4GB DDR4 3000MHz / PowerColor HD5750 1GB SCS3 Passiv kylning / Intel SSD 256GB / 2st Samsung SpinPoint F1 1TB / Be quiet! Pure Rock Cpu-kylare / Be quiet! Straight Power 10 400W / Antec Sonata Elite /
Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JonnyRocker
http://www.hardwaresecrets.com/article/750

Costing only USD 50, it provides an outstanding cost/benefit ratio. If you are building a mainstream PC and are not thinking of installing a very high-end video card you can buy this power supply with your eyes closed.

.

Men va e det för fel på den som jag hade? https://www.inet.se/datorkomponenter/datorlaador/ace-gears-4-...

Permalänk
Medlem

Är Ace produkter inte bra asså?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spiken95
Men va e det för fel på den som jag hade? https://www.inet.se/datorkomponenter/datorlaador/ace-gears-4-...

Jag skrev när jag såg det nätagget som du valde före denna lådan med medföljande agg.
Men ace är väl inte känt för sin enormt höga kvalite.

Är det pris utan moms som man ser på din lista eller ???

.

Visa signatur

Intel Core i5-8600k / ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING /Corsair 2x4GB DDR4 3000MHz / PowerColor HD5750 1GB SCS3 Passiv kylning / Intel SSD 256GB / 2st Samsung SpinPoint F1 1TB / Be quiet! Pure Rock Cpu-kylare / Be quiet! Straight Power 10 400W / Antec Sonata Elite /
Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

Är Ace produkter inte bra asså?

Kolla på den här tråden, så finns det många orsaker till varför du inte ska köpa ett Ace.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av perost
Kolla på den här tråden, så finns det många orsaker till varför du inte ska köpa ett Ace.

aha, tack

Permalänk

En stark rekommendation till trådskaparen är att avvakta datorköpet tills hon eller han hunnit läsa in mellanstadienivån i svenska. Det lär inte bli fler hemläxor gjorda med en spelburk inne på kammaren eller hur?

Visa signatur

Inger 78år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frankwhite
En stark rekommendation till trådskaparen är att avvakta datorköpet tills hon eller han hunnit läsa in mellanstadienivån i svenska. Det lär inte bli fler hemläxor gjorda med en spelburk inne på kammaren eller hur?

va snackar du om? jag går i 8an inte i mellanstadiet -.- utan högstadiet

Permalänk
Medlem
Citat:

Frågan är ju om du ens ska sitta vid en dator då du inte verkar särskilt frisk.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Citat:

LOL!!!!!!! inte fler hemläxor gjorda.......

Men svara på frågan.
Varför är det billigare priser i din lista än dom som man ser på Inet.

.

Visa signatur

Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

LOL!!!!!!! inte fler hemläxor gjorda.......

Men svara på frågan.
Varför är det billigare priser i din lista än dom som man ser på Inet.

.

vettefan. de är väll visst samma priser? fasst jag har juh den dära kampanj sweclockers mackapären på

Permalänk
Medlem

Tippar på att Spiken95 har valt postorderpriser medan JhonnyRocker valt butikspriser.

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Tippar på att Spiken95 har valt postorderpriser medan JhonnyRocker valt butikspriser.

Tack. det var därför det skillde på priserna.

.

Visa signatur

Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack. det var därför det skillde på priserna.

.

HAHA FAIL!

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHA FAIL!

Whow ta det lugnt, känns som om du är lite väl vild =/ Du sitter på ett forum och diskutera datordelar liksom... Och kommentarer som "ni får vakna upp lite mer. skulle gärna vilja beställa idag" känns lite onödiga. Tänk på att folk hjälper dig helt gratis på sin fritid...

EDIT: För övrigt saknar alla dina paket DVD-brännare. Har du redan en eller?

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
Whow ta det lugnt, känns som om du är lite väl vild =/ Du sitter på ett forum och diskutera datordelar liksom... Och kommentarer som "ni får vakna upp lite mer. skulle gärna vilja beställa idag" känns lite onödiga. Tänk på att folk hjälper dig helt gratis på sin fritid...

EDIT: För övrigt saknar alla dina paket DVD-brännare. Har du redan en eller?

Japp jag har en DVD-brännare http://www.webhallen.com/prod.php?id=90824

Permalänk
Permalänk

Klart vettigt förslag.

Visa signatur

Fri frakt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

Klart vettigt förslag.

Jag håller med!

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Citat:

Klart vettigt förslag.

Bäst hitills iallafall

Permalänk
Medlem
Citat:

Klart vettigt förslag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
Jag håller med!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pehhhr
Bäst hitills iallafall

Ok! så jag ksa kunna få hög fps i de nyaste spelen på minimum/medium?

Annars kommer jag ta detta då

Permalänk
Medlem

Så!

Sådärja! jag känner mig nöjd med denna packet. jag har beställt allt nu, och tur att de hade allt i lager så man inte behöver vänta

Jag vill tacka er alla som ställde upp och hjälpte mej med detta ^^ TYTY!

Juste.. det kostade juh inte 5000 som det gjorde för er :S ni valde kanske den dära butikpriserna eller vafan va det va:P men aja tyty!