Permalänk

Det var väl städerska som drog ur sladden....när hon stoppa i dammsugarn.

Gissar att några hade det svettigt!

Kör hårt.

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Hedersmedlem

Som student med studentrabatt så skulle det vara trevligt att se orginalpriset med. Om man vill jämföra i dagsläget så får man logga in och ut hela tiden.

Tack

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hilton
Som student med studentrabatt så skulle det vara trevligt att se orginalpriset med. Om man vill jämföra i dagsläget så får man logga in och ut hela tiden.

Tack

Jag håller med. Hade varit en trevlig funktion, men inte nödvändig.

Edit:
Skulle du kunna bekräft det sena lagerdatumet på denns skärmen:
http://www.dustinhome.se/pd_5010249814.aspx

Jag vill ha den svarta inte den silvriga.

Du har PM också;)

Tack för hjälpen!

Visa signatur

HTPC

Permalänk

Varför har Dustin Home endast ett års garanti på Gigabytes produkter när t ex Komplett och NetOnNet ger tre år (hänvisar till Gigabytes garanti)? Det är knappast så att moderkorten är billigare hos er på Dustin Home.

Visa signatur

För många datorer för signaturen.
http://h23.se

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
Jag håller med. Hade varit en trevlig funktion, men inte nödvändig.

Edit:
Skulle du kunna bekräft det sena lagerdatumet på denns skärmen:
http://www.dustinhome.se/pd_5010249814.aspx

Jag vill ha den svarta inte den silvriga.

Du har PM också;)

Tack för hjälpen!

Hej!

Tack för synpunkterna!

Det ETA datumet som står där nu är det som gäller för närvarande, kan inte se någon annan information om leveranstiden. Det jag kan bekräfta är att det står ETA 2009-10-05 just nu, men ETA kan alltid ändras.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av inomjordisk
Varför har Dustin Home endast ett års garanti på Gigabytes produkter när t ex Komplett och NetOnNet ger tre år (hänvisar till Gigabytes garanti)? Det är knappast så att moderkorten är billigare hos er på Dustin Home.

Maila mig gärna exempel på produkter som har ett års garanti specificerat hos oss men längre på andra ställen, så kan jag be vår produktavdelning att se över detta. Gigabyte har produktspecifika garantitider på sina produkter, så alla deras produkter har inte tre års garanti.

Mvh
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Snusfri

Ville bara säga att 99% av det jag handlar inom datorväg har köpts från Er då jag alltid blivit trevligt bemött samt att ni har riktigt snabba leveranser.

Har även fått de flesta vännerna att handla från Er och även så min mor som även de är mycket nöjda med Er så vi kommer att fortsätta handla från dustin i fortsättning.

KUTGW

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Avstängd

I mitt jobb har jag alltid handlat av dustin, det är smidigt med snabba leveranser till dörren. Webben har sedan den introducerades (ja, jag har varit med ett tag) alltid varit föredömligt lätt och överskådlig. Men nu börjar utbudet bli väldigt stort och konkurrensen är hårdare.

För att hitta vilken produkt jag vill ha/letar efter måste jag börja hos webhallen eftersom jag kan sortera på releasedatum, det underlättar mycket för att slippa bläddra igenom gammalt skräp jag inte är intresserad av. Sedan måste jag gå till prisjakt och pricerunner för att se vilka som tar in produkten. Mao, dustin har förlorat mig som automatisk goto-sajt för nya inköp.

För mig är inte billigast viktigast, bara det är i närheten av billigast, stor återförsäljare samt stort sortiment. För att jag skall glömma alla andra krävs betydligt bättre filtrering och sortering samt produktspecifikation, taggar om du vill. Exempelvis har jag försökt hitta 120mm PWM fläktar vilket varit segt hos er är alla fläktar huller om buller, visst tillverkare om jag vet det eller det är viktigast finns ju. Men om jag vill köpa ett ati radeon 5870 vill jag ju se dessa ihop, inte per tillverkare.

Som kund när jag väl handlat såväl privat som i jobbet har jag bara positiva erfarenheter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MartenKL
I mitt jobb har jag alltid handlat av dustin, det är smidigt med snabba leveranser till dörren. Webben har sedan den introducerades (ja, jag har varit med ett tag) alltid varit föredömligt lätt och överskådlig. Men nu börjar utbudet bli väldigt stort och konkurrensen är hårdare.

För att hitta vilken produkt jag vill ha/letar efter måste jag börja hos webhallen eftersom jag kan sortera på releasedatum, det underlättar mycket för att slippa bläddra igenom gammalt skräp jag inte är intresserad av. Sedan måste jag gå till prisjakt och pricerunner för att se vilka som tar in produkten. Mao, dustin har förlorat mig som automatisk goto-sajt för nya inköp.

För mig är inte billigast viktigast, bara det är i närheten av billigast, stor återförsäljare samt stort sortiment. För att jag skall glömma alla andra krävs betydligt bättre filtrering och sortering samt produktspecifikation, taggar om du vill. Exempelvis har jag försökt hitta 120mm PWM fläktar vilket varit segt hos er är alla fläktar huller om buller, visst tillverkare om jag vet det eller det är viktigast finns ju. Men om jag vill köpa ett ati radeon 5870 vill jag ju se dessa ihop, inte per tillverkare.

Som kund när jag väl handlat såväl privat som i jobbet har jag bara positiva erfarenheter.

Hmm.. på vilket sätt löser inte fritextfilterfunktionen det du söker? Gå in på grafikkort, PCI-E Ati och i fritextfiltret skriver du 4870. Samma sätt används under Kylning/Fläktar med "PWM" i fritextfiltret. Fungerar ypperligt.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Hmm.. på vilket sätt löser inte fritextfilterfunktionen det du söker? Gå in på grafikkort, PCI-E Ati och i fritextfiltret skriver du 4870. Samma sätt används under Kylning/Fläktar med "PWM" i fritextfiltret. Fungerar ypperligt.

Ännu bättre lösningar för sådant är på gång.

Tack för all feedback!

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Fick igår hem två hårddiskar jag hade beställt och funderar lite över de som packar sakerna. Hårddiskarna ligger i var sin liten kartong med bra stötdämpning. Men de små kartongerna ligger i en på tok för stor låda med pinsamt lite stötdämpning som bara ligger på ena sidan. Alltså inget som skyddade de små kartongerna uppifrån, nerifrån och från 3 sidor. När man skakade på kartongen så hörde man hur sakerna flög runt.
Med tanke på att hårddiskar är rätt ömtåliga saker så undrar man ju hur skicket är på diskarna nu när de är framme.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RubberDucc
Fick igår hem två hårddiskar jag hade beställt och funderar lite över de som packar sakerna. Hårddiskarna ligger i var sin liten kartong med bra stötdämpning. Men de små kartongerna ligger i en på tok för stor låda med pinsamt lite stötdämpning som bara ligger på ena sidan. Alltså inget som skyddade de små kartongerna uppifrån, nerifrån och från 3 sidor. När man skakade på kartongen så hörde man hur sakerna flög runt.
Med tanke på att hårddiskar är rätt ömtåliga saker så undrar man ju hur skicket är på diskarna nu när de är framme.

Har jag oxå funderat över. Dock så skall ju även de små lådorna tålas att transporteras och slängas omkring på posten så det borde ju inte vara någon fara Något som håller dem på plats känns dock tryggare.

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Hmm.. på vilket sätt löser inte fritextfilterfunktionen det du söker? Gå in på grafikkort, PCI-E Ati och i fritextfiltret skriver du 4870. Samma sätt används under Kylning/Fläktar med "PWM" i fritextfiltret. Fungerar ypperligt.

Bara om PWM eller 4870 finns i produktnamnet. Jag letar exempelvis DDR3 rejtade för 1,5 volt.

Jag vet inte om du inte läste vad jag skrev eller tror att jag är gravt förståndshandikappad. Borde jag inte fattat det där med fritextfiltret vid det här laget? Det är bra för många saker, men som sagt bara då det du vill ha finns i produktnamnet.

Release date är en oerhört kraftfull parameter. Mycket annat finns parametriserat idag men varken sökbart eller sorterbart, använder du jämför kan du se en massa paramterar som det skulle vara intressant att sortera på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MartenKL
Jag vet inte om du inte läste vad jag skrev eller tror att jag är gravt förståndshandikappad.

Jag tycker inte det är uppenbart att du känner till fritextfiltret utifrån ditt ursprungliga inlägg men det gör du tydligen. Du får helt enkelt hoppas att de nya funktionerna, som JMartoja talar om, gör dig nöjd. Trist att du blev upprörd över mitt svar, det var inte min avsikt.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Jag tycker inte det är uppenbart att du känner till fritextfiltret utifrån ditt ursprungliga inlägg men det gör du tydligen. Du får helt enkelt hoppas att de nya funktionerna, som JMartoja talar om, gör dig nöjd. Trist att du blev upprörd över mitt svar, det var inte min avsikt.

Sorry, inte ett smack upprörd, men vore det inte konstigt om jag missat fritextfiltret som varit kund sedan innan dustin hade web?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MartenKL
Sorry, inte ett smack upprörd, men vore det inte konstigt om jag missat fritextfiltret som varit kund sedan innan dustin hade web?

Vad bra, man kunde annars lätt tro det med tanke på tonen Om du läser ditt inlägg igen ser du säkert att du inte nämner fritextfiltret eller dess funktioner / brister så för mig som inte har en aning om hur listig du är säger det inte så mycket att du har använt deras webbplats i flera år Trevlig helg!

PS. Kanske bäst att vi fortsättningsvis låter tråden handla om Dustin home istället för eventuella feltolkningar från min sida

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

garantin...

Jag vet inte riktigt om jag vill slänga upp ett varnande finger för dustins garanti eller ej men jag tar och gör det ändå.

Jag köpte för 2 år och 23 dagar sedan en mp3 (Iriver clix2 8gb) från dustinhome.se, när jag sedan fått problem med spelaren (glapp i hörlurskontakten) kontaktade jag kundservice. Jag fick svaret att dustin inte gör något åt problem med produkten efter 2 år och jag får införskaffa mig en ny.

Jag förstår fullt ut att man inte kan förvänta sig ha hur lång garantitid som helst men när man lagt ut ca 2500kr på en mp3-spelare förväntar man sig att den ska hålla i några år. Och inte gå isönder precis när garantitiden gått ut.

Jag måste erkänna att det känns väldigt kasst att behöva punga ut mer pengar för en ny mp3 när man redan köpt en "dyr" i tron om kvalitet.

Jag kanske bara hade otur och fick tala med någon som vaknat på fel sida idag. Men det är sånt som tyvärr kan få en att avstå från senare köp.

Permalänk
Dustin AB

Re: garantin...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chew!e
Jag vet inte riktigt om jag vill slänga upp ett varnande finger för dustins garanti eller ej men jag tar och gör det ändå.

Jag köpte för 2 år och 23 dagar sedan en mp3 (Iriver clix2 8gb) från dustinhome.se, när jag sedan fått problem med spelaren (glapp i hörlurskontakten) kontaktade jag kundservice. Jag fick svaret att dustin inte gör något åt problem med produkten efter 2 år och jag får införskaffa mig en ny.

Jag förstår fullt ut att man inte kan förvänta sig ha hur lång garantitid som helst men när man lagt ut ca 2500kr på en mp3-spelare förväntar man sig att den ska hålla i några år. Och inte gå isönder precis när garantitiden gått ut.

Jag måste erkänna att det känns väldigt kasst att behöva punga ut mer pengar för en ny mp3 när man redan köpt en "dyr" i tron om kvalitet.

Jag kanske bara hade otur och fick tala med någon som vaknat på fel sida idag. Men det är sånt som tyvärr kan få en att avstå från senare köp.

Hej!

Om du har köpt den som privatperson så har du reklamationsrätt, så det bör inte vara några större problem med att få det åtgärdat. Om produkten inhandlades som företag så är det lite svårare.

En produkts garanti lämnas inte av oss som återförsäljare utan av respektive tillverkare. Men som privatperson har man som sagt reklamationsrätt också för att erbjuda en sorts lösning för fel som uppstår inom tre år.

Maila mig gärna ordernumret om det finns några oklarheter så kan jag kolla på ärendet.

Mvh,
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Jag har en kort prisfråga
Antec P183(5010315102) kostar 1395 på dustinhome men på dustin 1195 exkl moms, med moms från dustin blir det 1493,75. Varför denna skillnad?

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dEnnA
Jag har en kort prisfråga
Antec P183(5010315102) kostar 1395 på dustinhome men på dustin 1195 exkl moms, med moms från dustin blir det 1493,75. Varför denna skillnad?

Hej!

Denna är f.n. billigare på Dustin Home än på Dustin AB, det har historiskt sett funnits många produkter med små skillnader i prisbilden, ibland har business-produkterna varit billigare på AB, ibland har konsumentinriktade produkter varit billigare på Home. Dustin AB & Home är två bolag med olika målgrupper, med egna kampanjer och ibland egen prissättning, även om det oftast är samma pris på produkterna.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av majje
Har jag oxå funderat över. Dock så skall ju även de små lådorna tålas att transporteras och slängas omkring på posten så det borde ju inte vara någon fara Något som håller dem på plats känns dock tryggare.

Frågan är ju hur skicket på hårddisken påverkas av att de flänger runt i lådan.

Permalänk
Medlem

Kan man få någon finger vink av när ni lägger upp Core i5 750 i ert sortiment för förbokning?

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arowe17
Kan man få någon finger vink av när ni lägger upp Core i5 750 i ert sortiment för förbokning?

Lanseras den 8:e september

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej Dustin.

Jag köpte för 2 år sen en skärm hos er: en LG204WT. Riktigt fin: 1680x1050 upplösning och 8-bit panel.
Den gick sönder och skickades till infocare. Efter att ha satt datum för byte till 26:e oktober (helt oacceptabelt bara det) så har det nu gått helt fel!
I utbyte så vill de ge mig en en skärm med 1440x900 upplösning och 6-bit panel. Som ni förstår är det här inte ens nära ett likvärdigt byte!

Jag har nu mailat till dom och inväntar svar. Kort och gott krävde jag att antingen så skickas en likvärdig skärm inom de närmsta veckorna (jag är i stort sett utan dator utan skärm) eller någon form av kompensation (antingen pengar eller tillgodo hos er exempelvis).

Vet inte om ni på Dustin har råd till en nu rätt så trött och desperat grabb, men skriver detta med förhoppning.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Hej Dustin.

Jag köpte för 2 år sen en skärm hos er: en LG204WT. Riktigt fin: 1680x1050 upplösning och 8-bit panel.
Den gick sönder och skickades till infocare. Efter att ha satt datum för byte till 26:e oktober (helt oacceptabelt bara det) så har det nu gått helt fel!
I utbyte så vill de ge mig en en skärm med 1440x900 upplösning och 6-bit panel. Som ni förstår är det här inte ens nära ett likvärdigt byte!

Jag har nu mailat till dom och inväntar svar. Kort och gott krävde jag att antingen så skickas en likvärdig skärm inom de närmsta veckorna (jag är i stort sett utan dator utan skärm) eller någon form av kompensation (antingen pengar eller tillgodo hos er exempelvis).

Vet inte om ni på Dustin har råd till en nu rätt så trött och desperat grabb, men skriver detta med förhoppning.

Hej!

Skicka gärna över ditt ordernummer och alla ärende/RMA-nummer du nu har fått för detta ärende från Infocare/LG, så får vi se vad vi kan göra. Du ska i alla fall inte behöva tacka ja till en ny skärm som är sämre än vad du hade innan.

Mvh,
Jüri Martoja
jm@dustin.se
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Ännu bättre lösningar för sådant är på gång.

Tack för all feedback!

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Känns bra att ni jobbar på det, jag har stört mig länge på den tafatta filterfunktionen. Ett tips är att låta er inspireras av http://www.wowhead.com/?items, den filterfunktionen är den bästa jag någonsin provat (Klicka på "Create a filter" uppe i hörnet)

En annan sak jag stört mig lite på är erat menysystem. När man sitter med dålig uppkoppling eller det är rusningstid på Dustin så tar det väldigt lång tid att bläddra i menyerna då sidan uppdateras för varje submeny som utvecklas, kan ni inte skapa en javascriptlösning istället?

Till sist en liten undran om ett par hörlurar (CREATIVE EP 635). Jag köpte dessa för 3-4 månader sen, och de har fungerat jättebra. Men nu i veckan så gick helt plötsligt ena snäckan sönder, och kan nu bara ge ca 10% av volymen. Detta är väldigt irriterande då jag lyssnar väldigt mycket på musik varje dag när jag pendlar. Det känns lite omständligt att skicka in hörlurarna till er för att sedan vänta ~1vecka innan jag får tillbaks ett par nya, eftersom jag knappt skulle klara en dag utan dem. Finns det något smidigare sätt att lösa detta på?

Tack Dustin för er underbara kundservice och leveranstid!
Mvh Jakob

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apro
Känns bra att ni jobbar på det, jag har stört mig länge på den tafatta filterfunktionen. Ett tips är att låta er inspireras av http://www.wowhead.com/?items, den filterfunktionen är den bästa jag någonsin provat (Klicka på "Create a filter" uppe i hörnet)

En annan sak jag stört mig lite på är erat menysystem. När man sitter med dålig uppkoppling eller det är rusningstid på Dustin så tar det väldigt lång tid att bläddra i menyerna då sidan uppdateras för varje submeny som utvecklas, kan ni inte skapa en javascriptlösning istället?

Till sist en liten undran om ett par hörlurar (CREATIVE EP 635). Jag köpte dessa för 3-4 månader sen, och de har fungerat jättebra. Men nu i veckan så gick helt plötsligt ena snäckan sönder, och kan nu bara ge ca 10% av volymen. Detta är väldigt irriterande då jag lyssnar väldigt mycket på musik varje dag när jag pendlar. Det känns lite omständligt att skicka in hörlurarna till er för att sedan vänta ~1vecka innan jag får tillbaks ett par nya, eftersom jag knappt skulle klara en dag utan dem. Finns det något smidigare sätt att lösa detta på?

Tack Dustin för er underbara kundservice och leveranstid!
Mvh Jakob

Hej!

Skickar vidare tipsen till utvecklarna.

Om du mailar mig ordernumret på lurarna så får vi se vad vi kan och inte kan göra

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Ville bara ge lite beröm! Beställde en dator till mor i söndags, nu var det oturligt nog så att ni verkade inte ha kontakt med handelsbanken så inget av de två olika kortet fungerade (och ja det fanns pengar på dem ). Problemet fanns kvar även måndag morgon men ett snabbt samtal till er kundtjänst bytte det hela till postförskott utan avgift (han såg att det fanns ett antal misslyckade kortbetalningar).

Pga snabb lösning av problemet kommer jag kunna hämta ut datorn på posten idag efter kl 13. Så max poäng för smidig service so far.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Skickar lite berömm jag med, drog en beställning på högtalar kit igår vid 16 tiden och paketet va iväg med posten vid 17. Vilket betyder att jag får den om nån timma.

Kan inte bli snabbare!

Permalänk

Jag skulle gärna se integration med "Delivery Status":
https://junecloud.com/

Att få lagda ordrar automatiskt i "Delivery Status" hade varit otroligt trevligt

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Inanimate
En funktion jag saknat är att på sin inloggade sida se om man har CSN-rabatt eller inte. Jag vet visserligen i efterhand att jag har det då jag vid spridda tillfällen mailat och frågat ifall jag ligger i CSN-databasen hos er.

Kan tänka mig att ni kanske vill detta också, så ni slipper dessa mail

Det står iofs student i rätt stora bokstäver på första sidan om du har studentkonto

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1