Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

Ni med Internet Explorer 8, kör i kompabilitetsvy eller använd annan browser om det inte dyker upp några knappar efter scannen.
Och om ni flyger tillbaka till första sidan beror/berodde det nog på den tunga trafiken - En hel del Star Wars fans över världen + TOR beta = Kaotisk tillvaro.

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Medlem

Tack för kompabilitetsvy tipset men nu har jag fått ett nytt problem, så fort jag loggar in och accessar mitt konto så får jag jag upp sign-up page för forum...
Har redan ett sånt konto men sidan vägrar tillåta mig att vara inloggad när jag försöker accessa mitt konto. >_<

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag signade upp mig för nån timma sedan, hade redan ett konto så det gick snabbt. Scannen tog bara nån sekund.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Min scan bli aldrig klar?
Den visar upp min specs direkt när jag klickar scan men det finns ingen next knapp nånstans?

Samma här

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Nu var sidan helt nere igen...
Får testa imorgon då

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Fick ordning på det till slut för min del men det tog ett tag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Nu fungerade det bättre för mig. Viktigt som sagt att man går in och uppdaterar Java till nyaste versionen, samt att man godkänner ActiveX-skriptet.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Jag har gjort klart allting och det stod att jag skulle få ett mail för att aktivera, men det har inte kommit.. Så nu kan ja inte logga in och jag kan inte skapa en ny med det användarnamnet och lösenordet, så nånting har iaf blivit rätt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattskit
Jag har gjort klart allting och det stod att jag skulle få ett mail för att aktivera, men det har inte kommit.. Så nu kan ja inte logga in och jag kan inte skapa en ny med det användarnamnet och lösenordet, så nånting har iaf blivit rätt!

Om du skulle orka läsa lite på deras sida så står det:

Citat:

The Old Republic community members using either Hotmail or Yahoo email providers may not be receiving transactional emails at this time. This includes validation and password recovery emails. We are looking into the situation and will update you when we can.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Vart stod det där? Jag såg ingenting när ja skapa. Det kanske inte hade kommit upp då.. Och vadå orka, förlåt för jag fråga då!

Fått brevet nu iaf, och ja har yahoo.

Permalänk
Medlem

Någon som har hört något om betatesting? Har inte hört ett pip sedan jag reggade mig...

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RawHead
Någon som har hört något om betatesting? Har inte hört ett pip sedan jag reggade mig...

Inget officiellt men det ryktas om början på nästa år.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

har aldrig spelat mmorpg som WOW tex.

men om detta inte är för dyrt att spela och att man kan spela i lagom portion så är dett ett givet köp för dessa går ju bara att spela online inte som BF2 med botar o sånt.

Om jag har förstått gengren så vad tror ni detta kosta att spela efter at tman köpt det?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legopappa
har aldrig spelat mmorpg som WOW tex.

men om detta inte är för dyrt att spela och att man kan spela i lagom portion så är dett ett givet köp för dessa går ju bara att spela online inte som BF2 med botar o sånt.

Om jag har förstått gengren så vad tror ni detta kosta att spela efter at tman köpt det?

Du betalar 449 kr för spelet och kan då lira i 30 dagar dvs du har betalat för spelet.
Sedan itllkommer månadskostnader efter dessa 30 dagar som går till ny content och att sponsra Bioware's serverar osv.

och 250 kr för 2 mån är inte så himla mkt.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Inget officiellt men det ryktas om början på nästa år.

Vi får inte veta ifall dom tagit in folk för beta, detta är inte direkt som en Closed Beta med NDA.

Snarare en privat beta med NDA där enbart dom som kommer in får veta om det, dvs kanske hundra stycken.

Fint att Jedi och Agent finns nu, saknas bara Officer (?) och en till.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Vi får inte veta ifall dom tagit in folk för beta, detta är inte direkt som en Closed Beta med NDA.

Snarare en privat beta med NDA där enbart dom som kommer in får veta om det, dvs kanske hundra stycken.

Fint att Jedi och Agent finns nu, saknas bara Officer (?) och en till.

Om en beta startats kommer man få reda på det, alltid något som kommer fram, oavsett om de är NDA eller inte.

Och de 2 sista klasserna har varit ute ett tag.

Båda är "force" klasser, Jedi Consular och Sith Inquisitor
http://www.starwarsmmo.net/news/pc-games-magazine-reveals-jed...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jepp, och Consular är i Holonet, nu.
http://www.swtor.com/info/holonet/classes/jedi-consular

Blir nog Inquisitor nästa vecka.

Och alla som klagar på att det är 4st force users... Tänk efter, vilka två realistiska classer skulle kunna finnas förutom dessa, i ett actionMMO?
Officer, med attackerna "Whine" och "QQ"? Politician, med "Ultimate Negotiation of Doom"?

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntraxXx
Jepp, och Consular är i Holonet, nu.
http://www.swtor.com/info/holonet/classes/jedi-consular

Blir nog Inquisitor nästa vecka.

Och alla som klagar på att det är 4st force users... Tänk efter, vilka två realistiska classer skulle kunna finnas förutom dessa, i ett actionMMO?
Officer, med attackerna "Whine" och "QQ"? Politician, med "Ultimate Negotiation of Doom"?

Officer är väl en 'skillad' soldat och även en som kan skrika på folk.

Spy. Anyone? ahhhh justja, Agent är typ det.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2136255#post2...

Holonet kommer nog vara uppe om några timmar - Och jag kommer definitivt köra en SI Underbara kläder, men man får hoppas att det finns i lite mer "klassiskt" stuk, som Palpatines.

Så, vad ska ni andra köra då? Efter vad vi har sett hittills?

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntraxXx
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2136255#post2...

Holonet kommer nog vara uppe om några timmar - Och jag kommer definitivt köra en SI Underbara kläder, men man får hoppas att det finns i lite mer "klassiskt" stuk, som Palpatines.

Så, vad ska ni andra köra då? Efter vad vi har sett hittills?

Det klassiska stuket fanns inte i Kotor eran som är innan palpatine, visst fanns väl robes, men i detta så har ju alla armor under sina. lol.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntraxXx
Och alla som klagar på att det är 4st force users... Tänk efter, vilka två realistiska classer skulle kunna finnas förutom dessa, i ett actionMMO?
Officer, med attackerna "Whine" och "QQ"? Politician, med "Ultimate Negotiation of Doom"?

Image designer
Shipwright
Politician
Brawler
Scout
Rifleman

Ja, du kanske hajar vart jag vill komma..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Det klassiska stuket fanns inte i Kotor eran som är innan palpatine, visst fanns väl robes, men i detta så har ju alla armor under sina. lol.

Det är ju klart att det finns under den här eran, av just den orsaken att BW är snälla och ger oss fanboys vad vi vill ha Men jo, rustning var vanligt.

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Image designer
Shipwright
Politician
Brawler
Scout
Rifleman

Ja, du kanske hajar vart jag vill komma..

Ja, och rifleman passar ju in, vem vill spela som en Rifleman när Trooper finns? Som kan dessutom använda fler vapen än en Rifleman. Vad ska en politician göra? Döda folk genom att prata politik? Scout, där har du Agent. Brawler, där har du väl också Agent och Smuggler.

Trader och sådant lär ju bli vanliga yrken..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntraxXx
Det är ju klart att det finns under den här eran, av just den orsaken att BW är snälla och ger oss fanboys vad vi vill ha Men jo, rustning var vanligt.

Rustning ser dock annorlunda ut när man är van med det nyare där dom bara kör robes och västar.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n

Rustning ser dock annorlunda ut när man är van med det nyare där dom bara kör robes och västar.

Kanske - Själv har jag nog vant mig vid rustning-looken också

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd

Bara jag som har förhandsbokat den på webhallen? Collectors edition, 900kr tror jag det var. Enligt osäkra källor verkar det inte släppas så många..

Har folk fått börja beta testa?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Bara jag som har förhandsbokat den på webhallen? Collectors edition, 900kr tror jag det var. Enligt osäkra källor verkar det inte släppas så många..

Har folk fått börja beta testa?

CE på webhallen låg på 649 kr dagen jag bokade, har dom höjt priset? Vafan..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Bara jag som har förhandsbokat den på webhallen? Collectors edition, 900kr tror jag det var. Enligt osäkra källor verkar det inte släppas så många..

Har folk fått börja beta testa?

Njae... Det har inte nämts beta test än, bara... Test.

"It's GAME testing, not BETA testing" - Vettefasen, det verkar som att BW kommer dela upp antagna personer i grupper och låta dem pröva specifika saker i spelet, istället för att låta dem testa spelet från början till character whipe.

Och jag tänker då inte beställa tills ett riktigt release date har slagits fast, spelet är ju inte ens färdigt än.

Update: SI är uppe, och jag är såld

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Medlem

Tatooine har offentliggjorts; Inte så värst förvånande enligt mig, det är ju den mest klassiska Star Wars-planeten som finns, men hur känner resten av er?

Och vad tror ni att vi kommer få se på fredag, då? Själv hoppas jag på att vi får en ny sektion, för species, i Holonet.

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk

Finns det inga beta invites folk kan skicka

Permalänk
Medlem

Nepp, och det är inte beta. Det är något slags limbo, mellan alpha och beta...

Typ, en slags hybrid mellan A och B.

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500