Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Permalänk

Jag är bäst på Diddy Kong Racing till N64, helt klart

Permalänk
Medlem

Dancing Stage :/

Ja, jag har tre av spelen och klarar alla låtar på expert... jag tror nog jag är en av de bästa i Göteborg i alla fall. Fastnade verkligen trots att jag inte gillar musiken som spelas.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem

Var en jäkel på Redfaction 1 mp. Utslängd från dem flesta servrarna och anklagad som fuskare.

Var duktig men inte bäst på Tony hawk pro skateboarding 3 mp. Bara anklagad för fusk på 60% av servrarna jag lirade på.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

hmm jag vet inget specifikt spel som just JAG skulle vara BÄST på:)

Men oj oj oj oj vad det värmer i hjärtat när man är så pass bra att man blir kickad/bannad för att man är såpass bra att man klassas som cheater :P:P:P

Permalänk
Medlem

Battlefield 1943 på PS3

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Jag är bäst på allt!:D

Permalänk

Det är ganska tråkigt att man inte har satsat på ett spel, men man har ju mött dom bästa klanerna i BF2 och DotA t.ex. Lite tråkigt att man har blivit lite av en allround spelare. Hyfsat grym på alla genres.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Inte bäst, men väldans bra på Call of DUty 4

[UME] Mudkips

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SissY
hmm jag vet inget specifikt spel som just JAG skulle vara BÄST på:)

Men oj oj oj oj vad det värmer i hjärtat när man är så pass bra att man blir kickad/bannad för att man är såpass bra att man klassas som cheater :P:P:P

Det var jag med om vääääldigt många gånger då jag hade min lilla "fjortis, cs storhetstid", de få gånger jag körde public så blev jag cheatanklagad

Minns julafton för x antal år sen då jag satt och körde Cs:s och hade runt 300 - 2 i stats... Blev kickad från servern om och om igen, men sen blev jag bannad från servern.

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk

Pokemon blue på gameboy. Kan garantera att ingen tar mig på det ^^

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

HAHa När jag å polarna satt å lanade Halo 2 Varje helg, ägde verkligen sönder alla med sniper å plasmagranater, då tänkte man hehe måste ju fan va jävligt bra, de tvivlar jag inte på fick xbox live sen där kom man etta typ varje runda, man dålig förlorare var jag, när vi lanade om jag låg under 5kills bytte jag bana xD Sedan BF2 där vart jag kickad å bannad antal gånger för aimbot med SVD på karkand, tog 7st av 10skott på 10 sec i hs xD

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Det är ganska tråkigt att man inte har satsat på ett spel, men man har ju mött dom bästa klanerna i BF2 och DotA t.ex. Lite tråkigt att man har blivit lite av en allround spelare. Hyfsat grym på alla genres.

Egentligen samma här

Permalänk
Medlem

Man var kunglig på Re-Volt för tio år sedan... Ahh.. minnen.

Permalänk
Medlem

Jag är bäst på John Deere American Farmer Deluxe

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Pokemon blue på gameboy. Kan garantera att ingen tar mig på det ^^

Om jag inte hade tappat bort mitt gameboy skulle jag ta dig så lätt! Kunde flera grottor i spelet utantill, blundade när jag gick igenom en ^^

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem

hade en halo 3-period förra våren då jag alltid fick mvp och de 3 "medaljerna" efter varje runda på xbox-live. det var goa tider.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Medlem

Måste nog hålla med piddeman och LightBlizz, Red alert 2 känner man sig lite övermäktig på ibland

Visa signatur

Chaos isn't the problem, it's the mellow times in between all the madness that keeps me freaking out.

Permalänk
Medlem

Jag har blivit bannad från flera servrar för aimbot på cs.
Sen så har jag blivit kickad från flera games på CoD5 för att jag har cheatat och så.

Menmen, grym är man och fusk är för den som är för dålig för att spela riktigt.

Juste, när jag köpte min Copperhead vart jag kickad flera gånger på Delta Force Black Hawk Down.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Jag var grym på HL2DM ett tag, många banor låg jag 10:1 upp till 40:1, lite beroende på hur många health packs det fanns utspridda, tveksamt dock om man var bäst men kul var det.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk

Jag är väl inte bäst på source men började spela source i slutet av sommaren och vilken galen förändring i skills... Spelar aldrig cs men efter att ha spelat ~2timmar om dagen i ett par veckor så spelade jag lika bra som de som var allra bäst på de flesta servrar. Vann gungames, fick grymma stats oavsett vilken server jag var inne på, och hs:ade alla med colt/ak47

Jag var absolut inte bäst på cs, inte någonstans i närheten men min ratio i skills/antal speltid måste vara högst i världen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Day of Defeat var man grym på.
Styvfarsan hade top5 rankad server i Sverige.

Riktigt kul vare, Avalanche-mapen!!!

Avalanche och caen var kung!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jag var med i ett gammalt nr av Super Play när jag var yngre för jag var snabbast i sverige på Sonic 1 och 2, Dom 3 första banorna :S

Kanske inte bäst i världen men bäst i sverige iaf. haha

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Grejen är att man kan vara bäst i världen på något men det kommer alltid finnas någon bättre på Internet

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Hedersmedlem

När man lanar med kompisarna så är det enda spelat man piskar de hårt i DOTA.
I de andra varierar det vem som är bäst, men man är aldrig sämst

Har funderat på det att bara köra ett spel hela tiden, men det är inte så bra eftersom den dagen någon slår mig jättehårt slutar man spela för man tycker det inte är skoj längre.
Men om man då ska köra lan med vännerna så vill de ju inte spela spelat man själv (var) bäst på utan de vill köra andra Multiplayer spel, fast de vill ju inte jag eftersom då smiskar alla andra mig:(
(Ungefär som WoW, man kör bara det och skiter i andra spel).

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Jag är bäst i allting jag spelar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Rome Total War upp till patch 1.4. Beror dock på vilket lag man körde men hade nog bästa overallbuilden. Bästa Rome-builden tillföll dock min kompis som numera ligger 1:a på EVE-onlineladdern:P (Jävligt nördigt)

Permalänk
Medlem

Är en allround gamer men aldrig bäst på något :/

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Jag ägde upp alla kompisarna i Halo 3 på ett lan. Annars brukar jag vara medelmåttig på det mesta med en touch av killing spree ibland. Jävligt bra på Protection, det är ett spel jag och en kompis gjorde i Flash. Åtminstone näst bäst är jag nog.

Permalänk
Medlem

Ingen slår mig på fallout 3!
Bara liberty prime som är lite jobbig isf..
Men det var innan DLC'n Broken steel så nu är han ägd!