Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dampela
Jag var faktiskt jävligt bra på Codename: Eagle när jag lirade det på nätet via 56k modem. Konstigt nog presterade jag sämre när jag uppgraderade till adsl Hade anpassat mig så mycket till den sega responsen att man hade på känn när och hur mycket man skulle rycka på musen för att slänga iväg ett skott med pansarvagnen för att träffa ett flygplan t ex.. När jag sedan skulle göra samma manöver med 50 ping istället för 200 blev det helt fel.

hahahahaha underbart xD jag hade ungefär samma problem när jag var liten och spelade robotwars på blip.se (då hette det spel.tv4.se). Hade ungefär 2fps (nej jag hittar inte på), och hade lärt mig hur man skulle spela

Permalänk
Medlem

Quake 3 (CPMA) + alla Tekken. Bring it! ^^

Permalänk

Medal of Honor: Allied assault. Spelade i en klan vid namn NVA på clanbase. Slogs hela tiden om första platsen mot en annan guild, under den tiden var inga andra klaner nära oss. Då körde jag som krypskytt och gjorde de mest sjukaste sakerna, som jag själv inte fattade att jag klarade. Men det gjorde den andra klanens sniper med så skulle nog säga att vi var delad 1a.

Efter några månader mötte vi den klanen och förlorade dock med ett poäng om jag inte minns fel. Sen kom battlefield och den "karriären" var slut.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Inaktiv

bejeweled blitz på facebook, smeker er alla med förbundna ögon!

Permalänk
Medlem

Bloons Tower Defense 4. Spelade till lvl 89 sen orkade jag inte mer, laggade så mycket.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Ha jo visst jag leker er båda samtidigt

Och jag tar alla er samtidigt :D:D

Mellan klan-matcherna brukade jag roa mig att köra lite 1v4 om man hittade folk som ställde upp, dock inge übergamers man mötte då direkt men skoj va det.

Vad nickade ni du? Nån som var med i SWE_ klanen eller så? eller _chicken ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Bloons Tower Defense 4. Spelade till lvl 89 sen orkade jag inte mer, laggade så mycket.

Kan tänka mig det, vilket crapspel egentligen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
Och jag tar alla er samtidigt :D:D

Mellan klan-matcherna brukade jag roa mig att köra lite 1v4 om man hittade folk som ställde upp, dock inge übergamers man mötte då direkt men skoj va det.

Vad nickade ni du? Nån som var med i SWE_ klanen eller så? eller _chicken ?

Nej asså jag spelade offline bara men spelade väldigt mycket när jag var liten. Men mycket har jag spelat iaf! Och jag vet jag skulle få stryk av er lol

Permalänk
Medlem

Jag måste vara bäst på Bloons TD4

http://i46.tinypic.com/f4iwpz.jpg

Sen ville inte Firefox vara med mera och bestämde sig för att krascha <.<

)för er som inte orkar klicka på länken så klarade jag round 118 och firefox kraschade på 119)

Den bilden har jag bara för att bevisa för dom andra i skolan jag tävlar mot

Permalänk
Medlem

Personligen är jag väl en rätt medioker spelare som klarar mig bra i det mesta. Jag kommer särskilt ihåg när jag lirade BF2 som en galning, nu vet jag att pub inte är på långa vägar lika seriöst som pcw, men det gick ändå bra. Jag brukade ligga på top 3 nästan hela tiden och lärde mig fort att bemästra soloheli. Jag vill minnas en runda med 90/0 i helin.
Därefter gick allt över till 2142 och fortsatte i samma anda. Min publicklan mötte det svenska landslaget i en match. Vi lyckades t.o.m. vinna en runda mot dem. Skillnivån på strategi och aim var dock väldigt stor!
På liknande sätt fortsatte det in i COD4, som gjorde klanen mer seriös. Vi ställde upp ett antal roliga turneringar för att stödja barncancerfonden och liknande. Vi klarade oss halvbra, men kul var det.

Idag så tar jag det mer lugnt och spelar TF2 eller L4D2 med klanen för att det är roligt. Dock brukar vi allihopa hamna relativt högt på scoreborden i TF2, och om vi går tillbaka till BF2 brukar vi toppa där med.

Permalänk
Medlem

Jedi Outcast - Online. Duell med enbart lasersvärd. Efter några månader mötte jag sällan någon som kunde ge mig stryk. Det började dock förekomma mkt buggar och fusk efter ett tag på många servrar, så jag slutade.

Har funderat på att börja spela det igen, men vet inte om någon spelar det fortfarande. Sen tar det ett bra tag att bli lika bra igen.

Edit: Här är en video på en snubbe som verkar ha rätt teknik : http://www.youtube.com/watch?v=rdRBcIlDOHM

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion
Jedi Outcast - Online. Duell med enbart lasersvärd. Efter några månader mötte jag sällan någon som kunde ge mig stryk. Det började dock förekomma mkt buggar och fusk efter ett tag på många servrar, så jag slutade.

Har funderat på att börja spela det igen, men vet inte om någon spelar det fortfarande. Sen tar det ett bra tag att bli lika bra igen.

Edit: Här är en video på en snubbe som verkar ha rätt teknik : http://www.youtube.com/watch?v=rdRBcIlDOHM

Tja, det där är v1.02 senaste versionen är v1.04 och jag kan säga att jag en gång i tiden va bäst på duel med lasersvärd (no force, men med force jump, dvs kick allowed)
no kick dueller va jag OK på vann några turneringar t.ex så höll Jolt.co.uk ett par turneringar varav jag vann en av dom sista som hölls

Vill även säga att jag va bland de bästa på TFFA, no force. Har vunnit en hel del turneringar och spöade klaner som eF som var dominanta under en lång period.

Det här va förstås i v1.04 men jag vet vem som va bäst i 1.02/1.03 på duel och det va PAnick, så om du inte råkar vara PAnick så tvivlar jag på att du va bäst

Jag spelar det heller inte längre, la av för något år sedan helt med det, det är mycket folk som scriptar i det där spelet och det är tråkigt, men det kom endel sköna servertillägg så man kunde se hur mycket skada man givit någon och hur mycket skada man tagit emot i en tffa t.ex.

Jag kan ju ha missat dig då jag inte spelade 1.02, 1.03 särskilt mycket utan har mest spelat 1.04 och mest hört rykten om 1.02 1.03 så det kan mycket väl vara så att du va bland de bäst

Permalänk
Medlem

Jag hette, samma som jag heter här, men sen bytte jag till AnGry. Minns dock inte va min klan hette längre :S. Var länge sen detta. Jag var säkert inte den bästa, men det var inte ofta som jag förlorade :). Riktigt kul spel var det iaf, så länge det varade.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk

Cod 4 MP och Batman Arkham Assylum Jag är 5 i världen på Survival Tactics utmaningen på Batman

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk
Medlem

Inte bäst men bland dom bästa på counterstrike:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SissY
hmm jag vet inget specifikt spel som just JAG skulle vara BÄST på:)

Men oj oj oj oj vad det värmer i hjärtat när man är så pass bra att man blir kickad/bannad för att man är såpass bra att man klassas som cheater :P:P:P

Visst gör det? Har tappat räkningen på antalet gånger det hände i Battlefield 2, som tur är finns ju bf2s som håller räkningen åt en
Speciellt tv-missilen i helikoptern va väldigt många admins misstänksamma mot, de har uppenbarligen inte sett redux in action ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtreX
Visst gör det? Har tappat räkningen på antalet gånger det hände i Battlefield 2, som tur är finns ju bf2s som håller räkningen åt en
Speciellt tv-missilen i helikoptern va väldigt många admins misstänksamma mot, de har uppenbarligen inte sett redux in action ^^

Nej Redux han var en riktig jäkel på det där. Jag brukar fortfarande kika in hans fragfilm med jämna mellanrum!