Permalänk
Medlem

Hotell i Göteborg 12-13 december

Hej,

Gör ett sista desperat försök att hitta ett hotellrum i centrala Göteborg=)

Ska dit med flickvännen mellan den 12e och 13e december och det är helt fullbokat i hela innerstaden. Så min fråga är någon som har något tips på något mindre hotell som inte kommer upp i sökningarna på hotels.com och bookings.com.. Eller kanske vet något annat smart sätt att hitta ett dubbelrum.

Tack på förhand

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem

Funderat på vandrarhem?
http://www.goteborgsvandrarhem.se/

Visa signatur

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matti4s
Funderat på vandrarhem?
http://www.goteborgsvandrarhem.se/

Japp det har jag men har valt bort det. Tack ändå för tipset.

Visa signatur

- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?

Permalänk
Medlem

http://www.hotelformule1.com/gb/hotel-2698-formule-1-goteborg...

har aldrig varit där, men jag åker förbi det varje dag. Goda kommunikationer med stan.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Tälta i slotsskogen, billigt och centralt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Tälta i slotsskogen, billigt och centralt.

haha.. nja.. ordnar du med frukost ?

Visa signatur

Permalänk

Jävla varmt tält de får ha då XD Har ingen erfarenhet av hotellboende då jag bor i gbg men om du ska bo i innerstan får du punga upp en jävla massa cash, det vet jag. Du känner inte nån du kan bo hos då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Jävla varmt tält de får ha då XD Har ingen erfarenhet av hotellboende då jag bor i gbg men om du ska bo i innerstan får du punga upp en jävla massa cash, det vet jag. Du känner inte nån du kan bo hos då?

nope tyvärr.. Har dock hittat ett rätt ok alternativ nu. Det är ett hotell som heter Hotell Kusten och ligger i Majorna. De ska ha 750kr för ett dubbelrum.. så de är bra pris. Är väll hyffsat när centrum också ? Typ 10 min spårvagn o 30 med fötterna ? Någon annan som har bättre koll kanske ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ligger vid Chapmans Torg, 10 med vagnen, runt 40-50 till fots beroende på var du börjar, 150-200 med taxi om du inte tar någon av friåkarna.

Helt okej läge för att vara en desperatbokning.

Vad händer 12-13 dec som gör att det är fullbokat?

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Hedersmedlem

Hittade ett par hotell hyffsat centralt med lediga rum:

Mornington Hotel Göteborg - www.mornington.se/goteborg
Quality Hotel 11 - www.hotel11.se

Fanns ett par till hotell för 45 minuter sen, men rummen verkar försvinna fort...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Ligger vid Chapmans Torg, 10 med vagnen, runt 40-50 till fots beroende på var du börjar, 150-200 med taxi om du inte tar någon av friåkarna.

Helt okej läge för att vara en desperatbokning.

Vad händer 12-13 dec som gör att det är fullbokat?

Först trodde jag det var fitnessmässan men de va förra helgen.. SÅ jag vet inte.. In Flames spelar men det kan la in dra så mycket folk ;P

Får ju bli spåret då.. 10 min funkar ju absolut.

Visa signatur