Programmeringstävling: ASCII art

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KurreKula
Äsch, folk får lära sig själva ingen postning av kod i tråden what so ever... Annars blir ju varje fall en bedömningsfråga! PM:a mig istället

Om folk vill kan vi ju köra på notepad eller dylikt istället så kan jag ta printscreen och lägga upp? För friheten i fontvalets skull samt den vita bakgrunden...

Nämen! Har vi frihet i fontvalet? Å så fall kommer jag lägga stor tid att göra en egen font
Nä, jag ska nog sluta uppvigla nu och ägna mig åt att tänka ut en vettig strategi.

Jag ser att de flesta verkar gå den enkla vägen genom att enbart mappa styrkan på pixel till bästa tecken.
Jag tror det bästa steget är att efter man gjort det gå över ett pass och hitta kanter och mappa dessa till de bästa tecknena. Hade vi kunnat använda fler tecken hade man kanske tom gett sig på ett försök till vektorisering.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Nämen! Har vi frihet i fontvalet? Å så fall kommer jag lägga stor tid att göra en egen font
Nä, jag ska nog sluta uppvigla nu och ägna mig åt att tänka ut en vettig strategi.

Jag ser att de flesta verkar gå den enkla vägen genom att enbart mappa styrkan på pixel till bästa tecken.
Jag tror det bästa steget är att efter man gjort det gå över ett pass och hitta kanter och mappa dessa till de bästa tecknena. Hade vi kunnat använda fler tecken hade man kanske tom gett sig på ett försök till vektorisering.

I frihet med fontval menar jag såklart att vi inte behöver köra det som forumet har utan vi kan välja en font som är bra till att göra ascii-art...

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

I frihet med fontval menar jag såklart att vi inte behöver köra det som forumet har utan vi kan välja en font som är bra till att göra ascii-art...

Man kan dock välja vilket teckensnitt man vill ha även på forumet.

++.+...#.............................. +#............................................. +##................................................ +#................................................... ++#.................................................... ++#.......#............................................ +##......#.........#####...............................

[font=courier new] ++.+...#.............................. +#............................................. +##................................................ +#................................................... ++#.................................................... ++#.......#............................................ +##......#.........#####............................... [/font]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Man kan dock välja vilket teckensnitt man vill ha även på forumet.

Visste jag inte men jag ser ingen skillnad på dem ?:S

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag omvandlar RGB till gråskala och mappar svart till mörka stora tecken (#) och sen går jag uppåt till vit som blir ett blanksteg.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Visste jag inte men jag ser ingen skillnad på dem ?:S

Så stor skillnad är det kanske inte (och det gäller ju också att din webbläsare tar hänsyn till teckensnittsvalet och att du dessutom har de aktuella teckensnitten). Den nedre bör vara courier new, och i alla fall hos mig ser man till exempel att figuren blir förskjuten åt höger.
Se även nedan:

*iiiiiiiii* *WWWWWWWWW* * WWWWWWWWW* *iiiiiiiii* *

[font=courier new] *iiiiiiiii* *WWWWWWWWW* * WWWWWWWWW* *iiiiiiiii* * [/font]

Permalänk
Medlem
Citat:

...Jag ser att de flesta verkar gå den enkla vägen genom att enbart mappa styrkan på pixel till bästa tecken.
Jag tror det bästa steget är att efter man gjort det gå över ett pass och hitta kanter och mappa dessa till de bästa tecknena. ... [/B]

Faktiskt inte... Om man kollar på mitt resultat kan de se så ut men den mappar faktiskt till bästa tecken beroende på konturen ser ut. Dock tar den inte hänsyn till färger... än

Citat:

Fixz92 nu känns det ännu mera som att jag vill gå Programmering C ^^
skulle vilja vara med, saknar kunskap dock

Detta är då ett ypperligt tillfälle att skaffa kunskapen! Programmering C, om jag minns rätt, handlar om objektorientering, vilket du kan klara dig utan här.

Angående space som tecken var det en korsning mellan skämt och undanflykt då jag använde "_" istället för space p.g.a. att programmet kukade ur då jag använde space.
Sedan ligger det alltid något poetiskt över hål (borrade hål alltså), mellanslag och svart. Ett objekt som baseras på avsaknad av objekt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av You
Mer smakprov:

Snyggt! Känns som att man åker på rå stryk i tävlingen =D

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem

Ingen som kan lägga upp ett ansikte på sig själv? eller på nån kändis så märker vi om det är likt

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
Ingen som kan lägga upp ett ansikte på sig själv? eller på nån kändis så märker vi om det är likt [/QUOTE

.................... ............................................ .................... ............................................ .................... .......................................... .................... ..................---..........---........ .................. . .. ....................-**-.......------*--...-- .................. .. ....................-****-----.--*-...-**--..- .........................--.. ...---****-...-***-----..-**-...-*=*-... ......------......----..---**----***=*======****-.....-*=*---------... ....---...-*-.....------------*-****============*.....-*=*---......... ...-*-.....-*-.....*==**-*-----******=============*...-*=*-........... ...-*--.------... *==***-----------****=============*--*==*-.......... ..-**--..........==*==**-------------***===============-*=**-....---.. ..-**-.........-======*---------------**================**==**--*--... ...***-.......-=******----------------***==============¤==-****---.... ...-**--.....-*-*=***--..-----...------**===============¤¤*.-......... ....-***-----****=---...-.-.......-----**===============¤¤=*.......... .....---**------**--..-----.......-----***===============¤¤=-......... ............-***---......--......------**=================¤¤=......... ............****--.......----...-------***================¤¤¤-........ ............-***--..........-.----------**=================¤¤=........ ...........-*-*--.............--------****=================¤¤=........ ...........**----.............--------*****=================¤=........ ...........=**--...............--------****=================¤¤........ ..........-==*---..............-------*****==========¤¤¤=====¤........ ..........-=**----................---*-****==========¤¤¤¤====¤........ ..........*=***--.................------****=========¤¤¤¤====¤........ ..........*****--...............------*--***==========¤¤¤====¤........ ..........*=*=*---..............------*--***=========¤¤¤¤====¤........ ..........*=***--..............------*---**==========¤¤¤¤=====........ ..........*===*--.............------**--***==========¤¤¤¤===¤-........ ..........*==**--..............-----******===========¤¤¤¤===¤......... .......=*------.-...............----**--***==========¤¤¤¤====......... .......=--..--................------**-**=****=========¤¤===-......... ......-*-....-..-..-....-**--------***-*==****==========¤===-......... ......---....-...----===¤¤¤==========***==**============¤==¤¤......... .......-.-*-.....----***===¤¤#¤¤¤¤=====*======¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤==¤=-........ .......-.*=*.---..--*-**===¤¤¤¤¤¤=====**====¤¤##=#######¤===.......... ........-=*.-.---.---====--=##¤=¤¤=*---*=¤¤#¤¤¤¤¤====¤¤¤¤===.......... ........-*-.----..-------=-=¤¤====**---*=¤#¤¤¤--¤####¤¤¤¤¤=........... .......-.-=.----....-..---========*----==¤#¤¤=*=¤¤#¤¤¤¤¤¤¤=........... .......--.--------......--*======*----*==¤¤¤¤¤======¤¤¤¤¤=-........... ...........------.---------***=*-------==¤¤¤¤¤=====¤¤¤¤¤¤=-........... ...........---------------**=*---------==¤¤¤¤======¤¤¤¤¤¤=............ ...........--------------*------------*=¤¤¤¤¤=========¤¤¤*-........... .........-*----------------------*----*=¤¤¤¤¤=========¤¤=............. ...........------------------**=*-----*=¤¤¤¤¤========¤¤¤=............. ...........-----------------**==------*=¤¤¤¤¤=======¤¤¤¤=.-........--. ...........----------------*====------*==¤¤¤¤=======¤¤¤==-...--------. ...........---------------*====**===*===¤¤¤¤¤======¤¤¤¤=-.-.....-----. ...........--------------**===******==¤¤#¤¤¤======¤¤¤¤¤¤.-....-------- ............-------------*=********====¤¤¤¤=======¤¤¤¤¤=..------------ ............-----------****==*--***=====¤¤¤=======¤¤¤¤¤--------------- ............-----------***===**---*=====¤¤¤=======¤¤¤¤=-.------------- ............----------***==============¤¤¤¤¤==¤===¤¤¤¤-..------------- ............-*--------***==¤===¤====¤¤¤#¤¤¤¤======¤¤¤¤.-.------------- ........... --*--*-**--*====*-*========¤¤¤¤¤=====¤¤¤¤=..-------------- ........... -----**--**===***-****=====¤¤¤¤¤=====¤¤¤¤..--------------- .........-- .--********===*****=====¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤==¤¤¤¤-..--------------- .........# ---******======**==========¤¤¤¤¤¤==¤¤¤¤..---------------- ........== ---***=========*===========¤¤¤¤¤¤¤¤¤#.-.---------------- .......=¤* ---===*===*=***===========¤¤¤¤¤¤¤¤¤=-..---------------- ......¤¤¤* ---========**-***=======¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤*-.--------------- ....*¤¤¤¤= --======****-=========¤¤¤¤¤#¤¤¤=¤¤=#=#¤=*----------- ..-¤¤¤¤¤¤# --*=================¤¤¤¤#¤¤¤¤==¤#=¤=#==¤=¤¤=#¤==--- ¤¤¤#¤¤¤¤¤# .-**==============¤¤#¤¤¤¤¤¤¤==¤##=¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤=¤¤ ¤¤###¤¤¤¤¤= --**=======¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤====##¤¤¤###########¤#¤ ¤###¤¤¤¤¤#¤ --**========¤¤¤¤¤¤¤¤¤=====¤###¤¤############## ####¤¤¤¤¤##- -**=======¤¤¤¤¤¤¤=======¤###¤¤############## ####¤#¤#¤##¤ .*=====¤¤¤¤¤==========¤¤################## ####¤¤¤#####- .-=======-***=======¤###################

Vem?

Permalänk
Medlem

Reinfeldt såklart.

Permalänk

Jag tyckte det såg ut som hitler först *ärligt*

Visa signatur

MVH
/Pro

Permalänk
Medlem

Får se om man orkar va med på tävlingen, har två algoritmer som skulle vara balla & testa, dock krävs det lite beräkningskraft... i teorin skulle dom ge ganska bra precision, på olika sätt.

Permalänk

Anmäler mig till tävlingen.

Permalänk
Medlem

Tar era program lång tid att köra? Matar mitt program med en testbild av en smiley på 600x600 pixlar och den tar flera minuter att köra igenom på en X2 4200+. :/

EDIT: Ah, med lite minimering av IO-operationer gick det visst lite snabbare.

Permalänk
Medlem

ocgwuw6Gadw@@@WWVmmmmmmmw@MmWmWm@@w@@4@wAbp@@anwwwwpw@0TVV00S@Vw4ÖÖÖÖ 0s06G@GwSGGmmmmmmmmmnn@@WWWUV@VVVVmV@VWWmR@@UUUD22nnunnnnnnZ@@@@4ÖÖÖÖ 9@0#0Gd@Umdmmmmm#mmmm@@@VVVV*****"*7"7V7G@G@UGww@Gmmww@Gwm@wmmnp4ÖÖÖÖ U@@@X@RGWdmmHmmmVVV7""""""""^`^^^^^!^^^^**7VVVWW@@UVWW@wKMBGW@@44ÖÖÖÖ @984U@dddEmmmVVV[[^^^!!````` ` ` `````!^!!^*7VVVU@4hmmAHUWWWpRX4ÖÖÖÖ 00@#GW444WWRV@[[^!^```` ```` ` ``!!!!]77VV@W@d8wmmmAKWw4ÖÖÖÖ @84D8n@4@WRR@[[\!`` ` `` ~~!!!!!j^7V@WWWmmHHHhmm4ÖÖÖÖ @8404k@@W@RR><[!~ ` ` `~~~!!!^!j?7VVWWmGmHHmm4ÖÖÖÖ 3@4@@8@@WkR@>[\!~ ~ ~~~~~!!~!!!?77VW@KmWm@%4ÖÖÖÖ 38@D@UD@H8D@>[\~~~ ` ` ~~!~~!~~!!!!]?3@wABUWhH4ÖÖÖÖ 8@bG64k6WWD>>[)!!! ~~~~~~!!~~~~??3@44@24Ma4ÖÖÖÖ a@0G4gk64GD$[?\~~~` `` ```~~~!!!!~~??344dm2mH44ÖÖÖÖ 4n8@4W6ApkD>>{!!~` `` ``````````!!~~}???77@4WEmhm4ÖÖÖÖ db@p4d4HkRD>\{!~~ ~,,,~!!~{?????7VW4mm@4ÖÖÖÖ Hkbn4d4B8BD>>\~~~ ,,,,&&&&&ooo&..!\?j??j7Vk4Mw4ÖÖÖÖ 8HkAn4nkaknnnxo&&&...~~~~ ~~~,&&&oggw@@*""""""*+&:??j??77kWH4ÖÖÖÖ 4gRdkdBW4mVVVV@@@wnpxc:~~~~~~~~~~%y@@@@V[<ccc&&&&;;;?*j\???j74W44ÖÖÖÖ 444bmbu48D>c<c<337VVVCc>:~~!~~~???o@@7u+@*TTTTV@wuxo&cc?<????]444ÖÖÖÖ 4#4kGk4Adhmww@XZZZ*voJ@t>:!!~~!^j3@[??CusE@VmEwmmmmmpx>[?!!??]444ÖÖÖÖ 4ddWHRHhdmmmwAmVZM@@u2>**>! ``~!?***ug@T.3@VV@V3mmmmV**^!!~}??744ÖÖÖÖ 44@HRRHW@WWaR7V@VVV=+V*\!} ` ``!{!~/"7j]<?7j<329@V"""^^^!!!~??744ÖÖÖÖ 4#H#BWR@RWmR@C7CC1&+=^^^!! ~!^``^^^"""***""""^^^````~~~!???44ÖÖÖÖ dH@NE@WWRUVVVV***""^!!^`~! `~!~~ ``^^`~~`````` ` ` ~~~(??c44ÖÖÖÖ d#HAk8WW@V[[^^^^!^`~'` ~~~ ~~~~~, ```````````` ~~~?<co94ÖÖÖÖ #HdURB#B$[^^!!!```` ~~!! ~!~~,~, ` `` ``` ~~~~?j<%304ÖÖÖÖ WdmNhBUD>[!~~~` `` ~;~~ ~~??j\~~~ ~~~~;?<<c@@@4ÖÖÖÖ dmmRRR@D>)!~~ ~/^!~ ,;{)!]:~~~, ~~~~~~??<<c@@@G4ÖÖÖÖ 4mBWF#Rk>>~~~~ ,~~{,&&...,;occc;;[^^~~,~~,,~~~~~~~?<<%<%0@344ÖÖÖÖ WkRhRRukx>>~~~~~ ~~,~!^jgaxooouwA@@+*" `^^\~,~~,,~~~??<<oc%%%v@4dÖÖÖÖ W4RWGRdkkx>:~~~!~~~/^``^"777VVV**""^~ ~ `^\?<;{?;<<<??%j%%%<344ÖÖÖÖ W4WRP4Ahbbcc><~;~??!~~~~~!!!!!^^`!!~~~~~~~~~~?j<?<?<??%<?<<?c0344ÖÖÖÖ 8F#HR44Mkbpxc<<?<?~~,;&&oocc&.;;<ccco+ooo&&&&&&&&><?j%<?<?%c%3344ÖÖÖÖ dGK#d44Mkb6@xc<o<&oocoooct>vctcooxz22nppzgcgdw@VV"????jj??c<ctu#4ÖÖÖÖ K##hR44FBBbx@$cywnnnn2pww4nuanAw@VVVVV77VVVV7""^^}???<<<<c0c0gdudÖÖÖÖ dGRdR44EEBkpx@c</7VVVV77""*"777*"""^^{(j?ccv<[!!~??<<<<<cc0ogdA44ÖÖÖÖ 9W4khdmmBknbpxccc<7%oocc>;;,,/[\,:~c&coov$@*^!!~??<<cccco0gad#BW4ÖÖÖÖ Gm4Ed4WWkmbabpxccc<7*%pooicc<c&&&ooog@@@**"!!!!}?<cccooguam@4BR84ÖÖÖÖ 8H4Rd4Rmkkm@mmxpxcc></77V@@wwwww@@VVV**"^^!~~~(??ccoggaAg@W@4B4A4ÖÖÖÖ 8@4R8WRKdWdwF4mmnpxc><:{!^""""""""""^^` ~~~~~?<&gguamm@WWW@44RdA4ÖÖÖÖ WWw@4RWK4mkdmdmhmmnxxc<<::~~~ ~~~~,,,~,~~;;<&&ganmm@WWU@V@@4dH4E4ÖÖÖÖ d@R44RRh44mhd3MNWMhmmnoc<<<;;;;;;;;;;;;&&oouaammwWWWV@@@0@0ddd4k4ÖÖÖÖ #@Rd4HRK44Em#hHAmmhfMkmnzozooo&oooooozunnnmmw@WWWW@@V@@@0@@4WWmW4ÖÖÖÖ #KH4#dHH44EMmEmddmmMAAkR@wwmmmmmmmmmmmmwwWWWWWWW@@@V@0@3gzgd4G4AdÖÖÖÖ mmmmmmmmAdmmmAmAdmmmmHhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmAAAAnnAAmmmmmmmAdÖÖÖÖ

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight

ascii

Wow, snyggt! Språk? Hur lång tid tar den att köra?

Permalänk
Medlem

tack, Delphi, en halv sekund kanske

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem

Lite output från min skapelse (fortfarande väldigt mycket work in progress):

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%+++++++++++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%############%%%+++++++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%#####################%%++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%###########################%++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%################################%++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%########%%%%%%%%%%%%%%%%%%%########%+++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%###%%%%%++++++++++++++++%%%%%%%%######%++++++++¤++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%###%%++++++++++++++++++++++%%%%%%%######%+++¤++¤¤¤¤++++######################### %%%%%%%%%%%%%%###%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤+++++++++%%%%%#######+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%%##%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++++%%%%%%######++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%##%%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%%%%######%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%##%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++++++%%%%%%%####%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%#%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%%%%%###%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%#%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+%%%%%%%%%%%%%%%##%++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%%#++++++%%%%%%%%%++¤¤¤¤++%%%%%%%%%###%%%###%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++%%%%%%+%%+%%#++++%%%%%++%%%+++¤¤¤++%++%+%%#%%%%%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %++++++%+%%%++%%+++++%%%%##%+%+++¤¤+%%+++++%%%%%%%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++%+++++++¤+%+++++%++++++++++++++%%+++++++++++%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++%+++¤¤+++++++++++¤¤¤¤¤+++++%%++++++++++++%%%%##%+%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++¤¤++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%++++++++++%%%%###%%¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++¤¤++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++¤¤¤¤++%+%++¤¤+++++%%%###%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++++++++¤¤¤¤¤¤¤¤+¤¤¤¤¤¤¤¤+++++%+++¤++++%%%##%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++++++++++++++++¤+++¤¤¤¤¤+++++++++++%%+++++++++++%%%%%+++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++++++++++++++++++++++¤++++++++++¤¤¤++++++%%%+%++%%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++++++++++++++++++++++++++%%%%%%%%%%++%%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+######################### ++++++++++++++++++++++++++%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤.¤¤%%%%+++%%%%+++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+######################### +++++++++++++++++++++++++++%%+++¤¤¤¤¤++%%%%++++%%%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++######################### ++++++++++++++++++++++++++¤+++++++++++%%%%+++%%%%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++######################### +++++++++++++++++++++++++++¤¤¤++++++++++++++%%%%%%++++++++¤¤¤¤¤¤¤¤++++######################### ++++++++++++++++++++++++++++¤¤¤¤¤++++++++++%%%%##%+++++++++++¤¤¤++++++######################### ++++++++++++++++++++%.+++++++++¤¤¤¤++++++++%%%#%%%+%++++++++++++++++++######################### ++++++++++++++++++%%+ ¤+++++++++++¤¤¤+++++%%%%%%%++##+++++++++++++++++######################### ++++++++++++++++%%##. ¤+¤¤++++++¤¤¤++++%%%%%%%%+¤¤%##%+++++++++++++++######################### ++++++++++%+%%%%###% .¤¤¤¤¤++++++++%%%%%%%%%¤.¤¤%####%%++++++++++++######################### +++++%%%%%%########% .¤¤¤¤¤¤++++%++%%%%%+....¤%########%%%+++++++######################### %%%%%%############%% .¤¤¤¤¤¤¤++++++++. .. .¤%##############%%%%######################### ##################%#¤ .¤+¤+¤+++++¤. ..¤%########################################### ##################%#% .¤++++¤¤ ¤¤¤%########################################### #################%%#%. . ¤¤¤%########################################### #################%%%%¤ +++%+. ¤¤¤############################################ ###############%####%+ .¤¤¤+%%%. .¤+############################################ ####################%% ¤¤++%%%+¤ ..%############################################ #####################%. ¤. +++%%¤ ..%############################################ #####################%+ .¤ ¤¤.¤++. .¤############################################# ######################% .+%%%%+ . .%############################################# ######################% ¤%%%%%+%¤ . ¤%############################################# #######################¤ ¤%+¤¤%%%+¤ . ¤############################################## #######################%%%%%%%%%%####%%%%%%%%%%%%##############################################

Permalänk
Citat:

ocgwuw6Gadw@@@WWVmmmmmmmw@MmWmWm@@w@@4@wAbp@@anwwwwpw@0TVV00S@Vw4ÖÖÖÖ 0s06G@GwSGGmmmmmmmmmnn@@WWWUV@VVVVmV@VWWmR@@UUUD22nnunnnnnnZ@@@@4ÖÖÖÖ 9@0#0Gd@Umdmmmmm#mmmm@@@VVVV*****"*7"7V7G@G@UGww@Gmmww@Gwm@wmmnp4ÖÖÖÖ U@@@X@RGWdmmHmmmVVV7""""""""^`^^^^^!^^^^**7VVVWW@@UVWW@wKMBGW@@44ÖÖÖÖ @984U@dddEmmmVVV[[^^^!!````` ` ` `````!^!!^*7VVVU@4hmmAHUWWWpRX4ÖÖÖÖ 00@#GW444WWRV@[[^!^```` ```` ` ``!!!!]77VV@W@d8wmmmAKWw4ÖÖÖÖ @84D8n@4@WRR@[[\!`` ` `` ~~!!!!!j^7V@WWWmmHHHhmm4ÖÖÖÖ @8404k@@W@RR><[!~ ` ` `~~~!!!^!j?7VVWWmGmHHmm4ÖÖÖÖ 3@4@@8@@WkR@>[\!~ ~ ~~~~~!!~!!!?77VW@KmWm@%4ÖÖÖÖ 38@D@UD@H8D@>[\~~~ ` ` ~~!~~!~~!!!!]?3@wABUWhH4ÖÖÖÖ 8@bG64k6WWD>>[)!!! ~~~~~~!!~~~~??3@44@24Ma4ÖÖÖÖ a@0G4gk64GD$[?\~~~` `` ```~~~!!!!~~??344dm2mH44ÖÖÖÖ 4n8@4W6ApkD>>{!!~` `` ``````````!!~~}???77@4WEmhm4ÖÖÖÖ db@p4d4HkRD>\{!~~ ~,,,~!!~{?????7VW4mm@4ÖÖÖÖ Hkbn4d4B8BD>>\~~~ ,,,,&&&&&ooo&..!\?j??j7Vk4Mw4ÖÖÖÖ 8HkAn4nkaknnnxo&&&...~~~~ ~~~,&&&oggw@@*""""""*+&:??j??77kWH4ÖÖÖÖ 4gRdkdBW4mVVVV@@@wnpxc:~~~~~~~~~~%y@@@@V[<ccc&&&&;;;?*j\???j74W44ÖÖÖÖ 444bmbu48D>c<c<337VVVCc>:~~!~~~???o@@7u+@*TTTTV@wuxo&cc?<????]444ÖÖÖÖ 4#4kGk4Adhmww@XZZZ*voJ@t>:!!~~!^j3@[??CusE@VmEwmmmmmpx>[?!!??]444ÖÖÖÖ 4ddWHRHhdmmmwAmVZM@@u2>**>! ``~!?***ug@T.3@VV@V3mmmmV**^!!~}??744ÖÖÖÖ 44@HRRHW@WWaR7V@VVV=+V*\!} ` ``!{!~/"7j]<?7j<329@V"""^^^!!!~??744ÖÖÖÖ 4#H#BWR@RWmR@C7CC1&+=^^^!! ~!^``^^^"""***""""^^^````~~~!???44ÖÖÖÖ dH@NE@WWRUVVVV***""^!!^`~! `~!~~ ``^^`~~`````` ` ` ~~~(??c44ÖÖÖÖ d#HAk8WW@V[[^^^^!^`~'` ~~~ ~~~~~, ```````````` ~~~?<co94ÖÖÖÖ #HdURB#B$[^^!!!```` ~~!! ~!~~,~, ` `` ``` ~~~~?j<%304ÖÖÖÖ WdmNhBUD>[!~~~` `` ~;~~ ~~??j\~~~ ~~~~;?<<c@@@4ÖÖÖÖ dmmRRR@D>)!~~ ~/^!~ ,;{)!]:~~~, ~~~~~~??<<c@@@G4ÖÖÖÖ 4mBWF#Rk>>~~~~ ,~~{,&&...,;occc;;[^^~~,~~,,~~~~~~~?<<%<%0@344ÖÖÖÖ WkRhRRukx>>~~~~~ ~~,~!^jgaxooouwA@@+*" `^^\~,~~,,~~~??<<oc%%%v@4dÖÖÖÖ W4RWGRdkkx>:~~~!~~~/^``^"777VVV**""^~ ~ `^\?<;{?;<<<??%j%%%<344ÖÖÖÖ W4WRP4Ahbbcc><~;~??!~~~~~!!!!!^^`!!~~~~~~~~~~?j<?<?<??%<?<<?c0344ÖÖÖÖ 8F#HR44Mkbpxc<<?<?~~,;&&oocc&.;;<ccco+ooo&&&&&&&&><?j%<?<?%c%3344ÖÖÖÖ dGK#d44Mkb6@xc<o<&oocoooct>vctcooxz22nppzgcgdw@VV"????jj??c<ctu#4ÖÖÖÖ K##hR44FBBbx@$cywnnnn2pww4nuanAw@VVVVV77VVVV7""^^}???<<<<c0c0gdudÖÖÖÖ dGRdR44EEBkpx@c</7VVVV77""*"777*"""^^{(j?ccv<[!!~??<<<<<cc0ogdA44ÖÖÖÖ 9W4khdmmBknbpxccc<7%oocc>;;,,/[\,:~c&coov$@*^!!~??<<cccco0gad#BW4ÖÖÖÖ Gm4Ed4WWkmbabpxccc<7*%pooicc<c&&&ooog@@@**"!!!!}?<cccooguam@4BR84ÖÖÖÖ 8H4Rd4Rmkkm@mmxpxcc></77V@@wwwww@@VVV**"^^!~~~(??ccoggaAg@W@4B4A4ÖÖÖÖ 8@4R8WRKdWdwF4mmnpxc><:{!^""""""""""^^` ~~~~~?<&gguamm@WWW@44RdA4ÖÖÖÖ WWw@4RWK4mkdmdmhmmnxxc<<::~~~ ~~~~,,,~,~~;;<&&ganmm@WWU@V@@4dH4E4ÖÖÖÖ d@R44RRh44mhd3MNWMhmmnoc<<<;;;;;;;;;;;;&&oouaammwWWWV@@@0@0ddd4k4ÖÖÖÖ #@Rd4HRK44Em#hHAmmhfMkmnzozooo&oooooozunnnmmw@WWWW@@V@@@0@@4WWmW4ÖÖÖÖ #KH4#dHH44EMmEmddmmMAAkR@wwmmmmmmmmmmmmwwWWWWWWW@@@V@0@3gzgd4G4AdÖÖÖÖ mmmmmmmmAdmmmAmAdmmmmHhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmAAAAnnAAmmmmmmmAdÖÖÖÖ

Mona lisa?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wishie
Lite output från min skapelse (fortfarande väldigt mycket work in progress):

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%+++++++++++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%############%%%+++++++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%#####################%%++++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%###########################%++++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%%%################################%++++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%%########%%%%%%%%%%%%%%%%%%%########%+++++++++++++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%%###%%%%%++++++++++++++++%%%%%%%%######%++++++++¤++++++######################### %%%%%%%%%%%%%%%###%%++++++++++++++++++++++%%%%%%%######%+++¤++¤¤¤¤++++######################### %%%%%%%%%%%%%%###%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤+++++++++%%%%%#######+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%%##%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++++%%%%%%######++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%##%%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%%%%######%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%##%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++++++%%%%%%%####%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%#%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%%%%%###%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%#%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+%%%%%%%%%%%%%%%##%++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %%%%%%%%%%%%%%#++++++%%%%%%%%%++¤¤¤¤++%%%%%%%%%###%%%###%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++%%%%%%+%%+%%#++++%%%%%++%%%+++¤¤¤++%++%+%%#%%%%%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### %++++++%+%%%++%%+++++%%%%##%+%+++¤¤+%%+++++%%%%%%%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++%+++++++¤+%+++++%++++++++++++++%%+++++++++++%%%%%##%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++%+++¤¤+++++++++++¤¤¤¤¤+++++%%++++++++++++%%%%##%+%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++¤¤++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++++++%%%++++++++++%%%%###%%¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++¤¤++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++¤¤¤¤++%+%++¤¤+++++%%%###%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++++++++¤¤¤¤¤¤¤¤+¤¤¤¤¤¤¤¤+++++%+++¤++++%%%##%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++++++++++++++++¤+++¤¤¤¤¤+++++++++++%%+++++++++++%%%%%+++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### ++++++++++++++++++++++¤++++++++++¤¤¤++++++%%%+%++%%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤######################### +++++++++++++++++++++++++++++++++++++%%%%%%%%%%++%%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+######################### ++++++++++++++++++++++++++%%%+¤¤¤¤¤¤¤¤.¤¤%%%%+++%%%%+++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤+######################### +++++++++++++++++++++++++++%%+++¤¤¤¤¤++%%%%++++%%%%%+++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤++######################### ++++++++++++++++++++++++++¤+++++++++++%%%%+++%%%%%%+++++++¤¤¤¤¤¤¤¤¤+++######################### +++++++++++++++++++++++++++¤¤¤++++++++++++++%%%%%%++++++++¤¤¤¤¤¤¤¤++++######################### ++++++++++++++++++++++++++++¤¤¤¤¤++++++++++%%%%##%+++++++++++¤¤¤++++++######################### ++++++++++++++++++++%.+++++++++¤¤¤¤++++++++%%%#%%%+%++++++++++++++++++######################### ++++++++++++++++++%%+ ¤+++++++++++¤¤¤+++++%%%%%%%++##+++++++++++++++++######################### ++++++++++++++++%%##. ¤+¤¤++++++¤¤¤++++%%%%%%%%+¤¤%##%+++++++++++++++######################### ++++++++++%+%%%%###% .¤¤¤¤¤++++++++%%%%%%%%%¤.¤¤%####%%++++++++++++######################### +++++%%%%%%########% .¤¤¤¤¤¤++++%++%%%%%+....¤%########%%%+++++++######################### %%%%%%############%% .¤¤¤¤¤¤¤++++++++. .. .¤%##############%%%%######################### ##################%#¤ .¤+¤+¤+++++¤. ..¤%########################################### ##################%#% .¤++++¤¤ ¤¤¤%########################################### #################%%#%. . ¤¤¤%########################################### #################%%%%¤ +++%+. ¤¤¤############################################ ###############%####%+ .¤¤¤+%%%. .¤+############################################ ####################%% ¤¤++%%%+¤ ..%############################################ #####################%. ¤. +++%%¤ ..%############################################ #####################%+ .¤ ¤¤.¤++. .¤############################################# ######################% .+%%%%+ . .%############################################# ######################% ¤%%%%%+%¤ . ¤%############################################# #######################¤ ¤%+¤¤%%%+¤ . ¤############################################## #######################%%%%%%%%%%####%%%%%%%%%%%%##############################################

Barrack Obama?

Visa signatur

MovieDatabase

Permalänk
Medlem

Första kanske är typ angelina jolie eller nått, den andra bör vara obama.

Permalänk
Medlem
Citat:

tack, Delphi, en halv sekund kanske

Det får man nog svårt att tävla med tror jag. Hur stor bild använde du till den där?

Permalänk
Medlem

Här har ni ett litet smakprov på mitt bidrag skrivet i php.

*********+++++*+++++++++++**++****+*+++++++*++++*+*++************************** ****************++++++++@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@**++++*++++++*+******************** *******************+=@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@*+++++*********************** ***************+*@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+++*+******************** *************+*+%@@@@@@@%@@@@%@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@++********************* ************+*%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+******************** **********+***%@@%%%#%@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@******************* **********+*@@@@@@@%##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@****************** *********+#@@@@@@@@@@@@@@@%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+**************** *********#@@@@@@@@@%@%*%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%+*************** ********#@@@@@@@@@@#%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@*+************** *******@@@@@@@@@@*%@@@@@@@@@@@@@@@%@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+*************** ******%@@@@@@@@+*@@@@@@@@@@@@%##+*%##%%%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%+************** *****@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#*=++=+=++##%%%@@@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@*+************* *****@@@@@@@@@%@@@@@@+-==--:---===+#%%%%#%#%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#++************ ****#@@@@@@@#@@@@#-+-.....::.:--==**###%%#%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+***********+* +++++@@@@@@*%*==+-::.......::::-=+***##%%%#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#++********+** *++++@@@#@++=-.-.........:.=--=++*+**###%%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#++++*+++*+++* *++++*@%*-=-:-::::..:.:.::...::-=++*##%#%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@#+++*+++++++++ ***++*@%++=-::-:::::.::---:.::-:-=**#%%#%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%+++++++++++++ ******@@=++--:-::--:::...:::.:-=****##%##%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+++++++++++++ +***+*@@++===-:.::........:-:.:+-==#####%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=++++++++++++ ******@@*++=-:::.::....-:..::=--*=-=+**###%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=+++++++++++ +++*++@@@++==-::::.::.:..:.:=-----+***#%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=+++++++++++ *+++**#@@++==-::::.-:...-::==:==*#%###%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=+++++++++++ @+#%##*@@#===--=---:=.-:--=+**%@@@@**#%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=+++++++++++ @@++*+*@@*==-:-:-==--::=+++#@@@@@@@@@@@@@@@@@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=+++++++++++ @@@+**+@@#+*====*#*+#--=+*%@@@%@%=-:--=*@@@@@@%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@==++++++++++ @@@%++++@@%**#@@@@@@@*::-+%@@+::--=-=*%%@#****##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%=+++++++++++ @@@@++++=+#*#@@@@++*-:-:=*%@%*=====++*#+*+++*+*#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=++++++++++++ @@@@@++===*%@*----+==---+*%%%#*-::::.:-:=+==+*##@@@@@@@@@@@@@@@@@@+++++++++++=++ @@@@@+========+=+=-=---:=*%#***+-::.:---=+++++*#@@@@@@@@@@@@@@@@@#+=+=+++======= @@@@@@+====*+--=::::-=--=+#%#*#+=--:::-=++++**##@@@@@@@@@@@@@@@@@====++++======= @@@@@@+====-==-:::.:----=*##%%#+----::-=++****#%@@@@@@@@@@@@@@@@*====+========== @@@@@@@+====+=--:..:--:-=*#%@%##*-+*::-==+***##@@@@@@@@@@@@@@@@@================ @@@@@@@#++==*=--:.:::=:-=+#%@#*%@@--:--=++**##@@@@@@@@@@@@@@@@@@#=============== @@@@@@@@**+==+=-::::--:.:=*@@@@@@@@-====+**#%%@@@@@@@@@@@@@@@@@@#=============== @@@@@@@@#***+*=-----=+-==*@@@@@@@%=-====+*%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%=============== @@@@@@@@@#**+++=---==:-+%@@@@@@@#++=+++*+*%@@@@*@@@@@@@@@@@@@@@@@*=-============ @@@@@@@@@%#*++#*+====---==+#*+*+****+*++*++*@@@=%@@@@@@@@@@@@@@@@@============== @@@@@@@@@%%%*++##+=+--=====++-+****#%#**+**=#@@=*@@@@@@@@@@@@@@@@@%+============ @@@@@@@@@@*#%#*=+*========:==:=++++#%%@#**#:+@@+*@@@@@@@@@@@@@@@@@@*============ @@@@@@@@@@++#%%#+*+===-=-=++-+%%%@@@#*%#=+-:+@@*+@@@@@@@@@@@@@@@@@@@*=========== @@@@@@@@@@+=+#@%%%+==*%=*##*+*=--=+#@@*+=-:-*@@=*@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@=========== @@@@@@@@@@@+++*##*%=---=+=-:.:+=*#@@==+*+-=+@@@+#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@+======== @@@@@@@@@@@*+=+***=#==:===+*#####*+=--=+=*@@@@#*%@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@======= @@@@@@@@@@@*++==+**-%+=--=--===----:--++*%@@@@#%@@@@@@@@@@@@@@@%@@@@@@@@@@====== @@@@@@@@@@@@+++==+++=#*+=-:--:::------*##@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%%%%@@@@@@@@@@===== @@@@@@@@@@@@+*++===+#%%*==::-::::::--*#@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%%#=--%#@@@@@@@@@==== @@@@@@@@@@@@@#*=---===+%*=-:.::-:::-+*#@@@@@@@@@@@@@@@@@%%#+---==@@@@@@@@@@@@%== @@@@@@@@@@@@@%+--------=#+==----::-++#@@@@@@@@@@@@@@@%%%#-:---=+@@@@@@@@@@@@@@@= @@@@@@@@@@@@@%+=-------==%*+==++-=+*#@@@@@@@@@@@@@@@%%%%+:::---@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@*=--------@@@#****##%@@@@@@@@@@@@@@@@@%%%#-:::-#@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@%=--------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@%%%%#=::--@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Någon som listar ut vem filuren är?

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Pierce Brosnan kanske?

Permalänk
Medlem

Det ser ut som hitler \o

Permalänk
Medlem

Roger Moore skall det föreställa. Inputbilden var dock ingen höjdare. Sen blev bilden för lång när jag kopierade in den i forumet. Ser bättre ut annars.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk

@@@@@@@@@########@##@@#@@###%%@######@@@@@#@@@@@%@@%@@@@############@@@@@@@@@@@@ @@@@@%@########@@#@@@########@@#####@##@@@##@@#@@@@%@@@############@@@@@@@@@@@@@ @@@@############@@##########################@@##@@@@%@#################@@@@@@@@@ @@@@##############@##############################@%@########@############@@@@@@@ @@@@@############################################@@#@@########@@@#########@@@@@@ @@@@@################@########################@@@@%@###########@@##########@@@@@ @@@@##################@@@@@#####################################@@@#########@@@@ @@@################@@%%@%%%%@@@@#####@@@@@@@@@@@@@@%%%%%%%%@#####@@@@########@@@ @@@#############@@%=====+++++=========+++++++++++++++++++++=%@######@@#######@@@ @@@##########@%%===+++++*******************************++++++=%@#####@@######@@@ @@@#########@%%==++++++*****************:::**********+++++++++=%@@@@@%@#######@% @@@@######@@@%%==++++++***********::::::::::::::******++++++++==%@@@@@@#######@@ @@@@######@@%%%===+++***********:*::::::::::::::*******+++++++==%%%@@@@########@ @@@########@@%%===++++************::::::::::::::******+++++++===%@@%@##########@ @@#########@@%%===+++*+************:::::*:::*::*******+++++++=+=%%%%@##########@ @%@#########@%%==+++++++***************:*::::::::***++++++++=++=%%%@###########@ @%@@########@%%==+++++*********************:::::*****+++++++++=+=%@@###########@ @@@@#########@%===++++*********************::::*****+++++++++++=%%@###########@@ @@@##########@@===+++*****:::::::********::::::********++++++++=%%#############@ @@@@#########@@%===+++*****::::::***********************+++++====%@############@ @%@@@########@%%======+++++********++********************+++++++==@###########@% @@@@@#######@%%==++======+++**+**+**++++++==============+++++++++=%@#########@@% @%@@@@#####@@@@@##@@@@@@@%%=+++*+++*+++==%%%@@@@@@@%%%%%@@%==+++++=%########%%@% @%@@@@#############@#@@@@@@@%%%==++++==%%%%%%%@@@%%%%%%%%%%%=+++++=%@######%+%@% @%@@@@@#########@@@@@@@###@@@@%@=+***++=%%%%@#+%@##@%%#@=+++++++++=%@####@%=++%% @%@@@@@#######@@##%%@#@@==@#@@@%=+*:**+++++++++++++++++++++***++++=%##@@%+++=+%% @%@@@@@@###@@@@@#@===++*******=%=+*:*********+*++++++*********+++++=##%%=++++=@% @%@@@@@@@##@@@%%%%%%=+++*+++++=%=**:************:::::::::*****++++==@=*++*:*+%@% @%@@@@@@@##@%===++++*******+++%%=**:*******::::::::::::*******+++==%%+:****+%@@% @%@@@@@@@##@%===++++*******++=%%=+*:********::*:::::::*******+++===%=*****++%@@% @%@@@@@@%##@%%%==++++++****+=%%=++***********::**:::::******++++==%%+++**+*=@@@% @%@@@@@@%###@%%====++++****+%@=++**:***+++******************++++=%%%++++***=@@@% @%@@@@@@@###@@%%%===++++++++=%=+***:**********************+++++=%%%==+***+=%@@@% @%@@@@@@@####@@%%%====+++++=@@%++**::***++*+*****+**++*+++++++==%%%=@@++=%@@@@@% @%@@@@@@@@####@@@@%%===+++=@@@@%===+++=%@%%+******+++++++++++===%=%=@#@@@@@@@@@% @%@@@@@@@@%%@#@@@@@%%==++=%########@@#@%=+**********+++++++++=====%==%@@@@@@@@@% @%@@@@@@@@@@@#@@@@@@%=====%%@@####@@%+****************++++++++====%===@@@@@@@@@% @%@@@@@@@@@@@##@@@@@%====%======++++++********+++**++**+++*++++===%=+=@@@@@@@@@% @%@@@@@@@@@@%##@@@@@%===%%%%==+++***********++++++++++*++++++=++=%%+++*%@%@@@@@% @%@@@@@@@@@@%@##@@@@%===%@@@@@@@@%%===%%@@@@@@@@@=++++*+++*+==+=%%=++:-*%%@@@@@% @%@@@@@@@@@@@@#####@%===%######%%=====+++++===+**+*+++*+++++=+==%=++-.--*@%%@@@% @%@@@@@@@@@@@%@####@%====@@@%%%%=+**+**+++++++++****++++++++==%%=+*..----*@%%%%% @%@@@@@@@@@@@@%@####@====%%%%%%%%%%%%====+++++++**+++++=+++==%%=+:..------=###@% @%@@@@@%%@%%%%%%@####@%%%%%%%%%%==++++++++++++++++++++==++==%%=*.....------=#### @%@@@@@@@@@%%%%%%%@####@%%%%%%=====++++++++++++++++++++++==%%*.........-----%### @%@@@@@@@@@@@%%%%%%%####@%%%=====++***********+++++++++==%@+.............-----+# @%@@@@@@@@@@@%%%%%%%%@###@%%======+++*********+++++====%@=-...............----%# @%@@@@@@@@@@@%%%%%%%%%%@##@%=======+++++++*++++++====@@+:--.................-@## @%@@@@@@@@%%%@@@@%%%%%%%####@%%=========++++++=====@@+:--..................+#### %%@@@@@@@@@%%%@@@%%%%%%%@###@@@@%%%%%%%%%========@%*::--..................@##### @%@@@@@@@@@@@@%%%@@%%%%%@######@@@%%%%%%%==%@@@@=**::-.....-.-----..... :####### @%%@@@@@@@%%%%%@@%%%%%%%##########@@@@@#@@%%@%=+*+---::::::-:---:-:::::=#@@@%### @%%%@@@@@%@%%%%%%%%%%%@############@@@@@#@#@==+****:::::*::::::::::*-:########## @%%%%%%%%%%%%%%%%%%%@###############@@@@@%+*::--...... ...... =###########

Vem kan det vara?

Tror Delights ASCII ska föreställa Angelina Jolie.

Visa signatur

Min dator är bättre än din.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tungviktarn

ascii

Vem kan det vara?

Tror Delights ASCII ska föreställa Angelina Jolie.

Det är ju Arnold!

Permalänk
Medlem

Arnold Schwarzenegger

Har lite problem att få fast bredd på tecken i mitt program, dock kanske det blir rakt i tex notepad om man sparar resultatet :S

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
Har lite problem att få fast bredd på tecken i mitt program, dock kanske det blir rakt i tex notepad om man sparar resultatet :S

Se till att använda courier new eller liknande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Se till att använda courier new eller liknande.

Yes, gör det, men i programmet gör det ingen skillnad, hoppas på det funkar om man pastar i annat program. Har testat tex textbox / richtextbox i C#...