Eve Online-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Sheet vad tråkigt detta spel har blivit nu, är inte med i en corp heller.

Har spaceship command V, engineering V, electronics V, Gunnery V och tränar just nu Mechanic V (kanske glömt nån V skill) och gör inget annat än just det.

Haha, ja, inte verkar du vara något evematerial om du är trött på att skilla efter de där skillsen. Personligen har jag väl ungefär 100 skills på level 5 och jag har inte fått nog på långa vägar!

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torach
man börjar med att träna skills till lvl 3 bara, då har man en bra grund att stå på. Sen jobbar man upp dom till lvl 4 så klarar man sig bra. Vill man börja använda T2 saker så tränar man upp till lvl 5.

1a kontot har 147 skills varav 29 är på lvl 5. Han kör lvl 4 missions solo och pvpar samt är full skillad mining booster
2a kontot har 133 skills varav 29 är på lvl 5. Han kan mina allt med t2 kristaller samt köra lvl 4 missions solo.
3dje kontot har 127 skills varav 27 är på lvl 5. Han är en full skillad miner bara.

Man behöver inte alla skills på lvl 5, det är roligare om man tar dom viktigaste skillsen bara för då kan man mera
Alla skill plans sträcker sig minst 1½ år frammåt.

Hittade precis en video på nästa expansion... Yay

http://gamertube.com/video-1838853-EVE Online: Tyrannis Teaser Trailer

Min main har 140 skills, mer än hälften ligger på 3. 25% kanske på 4. Och sedan 2% på 5.

Och sedan kan man inte göra något utan en Corp i detta spel, och jag har varit i flertalet corps och dom alla var riktigt tråkia och inaktiva, och gjorde aldrig någonting tillsammans. Jag pallar inte göra enformiga missions hela tiden som går ut på att leverera något eller åka och döda någon med ship restriction så man inte kommer in med sitt battleship eller nåt annat.

Skulle vilja härja som pirat men det går ju inte förräns man har fler 5 skills och råd att skaffa kloner hela tiden. Fast man har ju hört att pirateri, merc m.m. har dött ut och går mest ut på att spana efter folk i flera timmar tills man sedan hittar en, men som hinner warpa ut eller något liknande. Eller att man stöter på bait och blir gangad.

Vad hände med alla biffiga corp battles? Förr var det väl typ BoB & Goonswarm som härjade, nu är det väl mera battles som går ut på att attackera små corps 1000 vs 50?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Vad använder du dina skills till då?

Till att flyga nya skepp och använda nya moduler mer effektivt, men man tröttnar när det kan ta en månad att lära sig en viss turret.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Min main har 140 skills, mer än hälften ligger på 3. 25% kanske på 4. Och sedan 2% på 5.

Och sedan kan man inte göra något utan en Corp i detta spel, och jag har varit i flertalet corps och dom alla var riktigt tråkia och inaktiva, och gjorde aldrig någonting tillsammans. Jag pallar inte göra enformiga missions hela tiden som går ut på att leverera något eller åka och döda någon med ship restriction så man inte kommer in med sitt battleship eller nåt annat.

Skulle vilja härja som pirat men det går ju inte förräns man har fler 5 skills och råd att skaffa kloner hela tiden. Fast man har ju hört att pirateri, merc m.m. har dött ut och går mest ut på att spana efter folk i flera timmar tills man sedan hittar en, men som hinner warpa ut eller något liknande. Eller att man stöter på bait och blir gangad.

Vad hände med alla biffiga corp battles? Förr var det väl typ BoB & Goonswarm som härjade, nu är det väl mera battles som går ut på att attackera små corps 1000 vs 50?

Till att flyga nya skepp och använda nya moduler mer effektivt, men man tröttnar när det kan ta en månad att lära sig en viss turret.

Piracy är i sig inte utdött. Finns mycket idioter att döda, men personligen anser jag att det snabbt blir urtrist att döda folk på en gate i lowsec. 0.0 is teh shit! Att någon hävdar att PvP är utdött säger mer om dennes egen förmåga än spelet i sig.

För övrigt så ska du inte fitta speciellt dyra skepp för att de ska bli dyrare än klonerna.

Allianskrig finns, om några dagar så kommer tydligen IT att gå upp mot NC via Cloud Ring hörde jag. Det kommer blir stora strider. Ryssarna i öst strider ju titt som tätt mot olika motståndare.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Finns det något corp med under 10% tax man kan joina bara för att softa i highsec, gallente space? Dålig ammar och caldari standings har jag dock.

Insåg att jag betalat över 300M skatt till NPC-corps dem senaste två veckorna.

Permalänk
Medlem

under 10% tax?

Det finns nog inte många corps som har det.

Vi finns i Amarr space och har 10% tax om det inte är mission op kväll då kör vi 100% för att dra in lite deg till corpet.

//Torachal
The Forgotten Herritage.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Hej allihopa. Om nån här är intresserad av ren PVP inom en internationell organisation tillsammans med väl genomtänkta, resultatsorienterade campaigns men utan allt detta med att behöva försvara 0.0 rymd, ta en titt på detta:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=125...

Vi baserar våra campaigner inom kontexten av EVEs bakgrundhistoria och har väldigt många dedikerade medlemmar. Detta behövs då många av våra campaginer sträcker sig månader om inte över ett år och detta nästan alltid mot överlägsna fienden, flera gånger större än oss själva.

Vår senaste campaign mot Sev3rance Alliance i Providence har nyss nått ett slut med goda resultat. Denna campaign har också blivit nämnt flera gånger i det officiella nyhetsorganisationen ISD, ni kan läsa om en av dessa här och resultatet av campaignen här.

Vi har flera svenskar i alliansen och medelåldern ligger över 25 enligt vår senaste undersökning.

Om nån har några frågor, kom gärna förbi vår kanal "Star Fraction Public".

Vår Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/thestarfraction

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Finns det något corp med under 10% tax man kan joina bara för att softa i highsec, gallente space? Dålig ammar och caldari standings har jag dock.

Insåg att jag betalat över 300M skatt till NPC-corps dem senaste två veckorna.

Mitt corp ligger på 2% förutom den sista varje månad då den höjs till 50% för 1 dag. Vi är dock mest (läs enbart) i Caldari rymd. Kolla in Watership Horizons om du känner för det.

Permalänk
Medlem

Eh nevermind, kom i kontakt med en gammal polare i EVE och vart inbjuden till ett väl etablerat 0.0 corp i ett najs system. Lugnt system.

Så, 0.0 here we go!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Hej allihopa. Om nån här är intresserad av ren PVP inom en internationell organisation tillsammans med väl genomtänkta, resultatsorienterade campaigns men utan allt detta med att behöva försvara 0.0 rymd, ta en titt på detta:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=125...

Vi baserar våra campaigner inom kontexten av EVEs bakgrundhistoria och har väldigt många dedikerade medlemmar. Detta behövs då många av våra campaginer sträcker sig månader om inte över ett år och detta nästan alltid mot överlägsna fienden, flera gånger större än oss själva.

Vår senaste campaign mot Sev3rance Alliance i Providence har nyss nått ett slut med goda resultat. Denna campaign har också blivit nämnt flera gånger i det officiella nyhetsorganisationen ISD, ni kan läsa om en av dessa här och resultatet av campaignen här.

Vi har flera svenskar i alliansen och medelåldern ligger över 25 enligt vår senaste undersökning.

Om nån har några frågor, kom gärna förbi vår kanal "Star Fraction Public".

Vår Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/thestarfraction

Låter väldigt kul, men är inte Jericho/Star Fraction av RP-mässiga skäl mot ägande av rymd? Jag säger inte att det skulle vara ett problem, utan är mest nyfiken.

Hänger ni bara i trakterna kring Providence/Curse eller rör ni er över hela New Eden?

Visa signatur

Vill du flyga med andra svenskar i EVE-Online? Se vårt forum för detaljer:
http://sae.synth.se/smf/index.php?topic=4239.0

Permalänk
Medlem

Jericho Fraction är riktigt gay. Lyssna inte på människan som promoteade dem, utan satsa istället på ett vanligt corp som ser mer till PvPn i sig inte RP. Finns ju en del att välja på! Har ni en del erfarenhet och SP så rekommenderar jag corpet jag är en del av, nämligen Nibbletek. Vi är en spinoff på Atomic Battle Penguins, kort och gott ett gäng som har flugit tillsammans under en väldigt lång tid.

Annars lär Genos Occidere vara väldigt bra också, men några i det corpet är lite väl smacktastic för min smak. Kan ge fler exempel om någon önskar.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Jericho Fraction är riktigt gay. Lyssna inte på människan som promoteade dem, utan satsa istället på ett vanligt corp som ser mer till PvPn i sig inte RP. Finns ju en del att välja på! Har ni en del erfarenhet och SP så rekommenderar jag corpet jag är en del av, nämligen Nibbletek. Vi är en spinoff på Atomic Battle Penguins, kort och gott ett gäng som har flugit tillsammans under en väldigt lång tid.

Annars lär Genos Occidere vara väldigt bra också, men några i det corpet är lite väl smacktastic för min smak. Kan ge fler exempel om någon önskar.

Ja, du får väl isk av att rekrytera nytt folk? ^^ /sarcasm.

Någon som vet hur lång tid (ca) det kan ta att kunna flyga en Dread eller Carrier?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Ja, du får väl isk av att rekrytera nytt folk? ^^ /sarcasm.

Någon som vet hur lång tid (ca) det kan ta att kunna flyga en Dread eller Carrier?

Haha, nej, det får jag då inte.

Angående caps så är det väldigt beroende av vilka krav man ställer på sina supportskills. Visst, du kan säkerligen rent teoretiskt sitta i en capital vid 20m SP, fast då har man dåliga supportskills.

Jag förordar att man inte ska rusha sina skills (förutom om man inte tränar för försäljning typ). Träna skillsen som de kommer, karaktären blir så mycket mer solid på det sättet.

Själv lärde jag mig att flyga dread vid 75m SP eller något tror jag. Kan än idag inte flyga carrier, fast jag funderar på att lära mig det i brist på andra träningsmöjligheter.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Jericho Fraction är riktigt gay. Lyssna inte på människan som promoteade dem, utan satsa istället på ett vanligt corp som ser mer till PvPn i sig inte RP. Finns ju en del att välja på! Har ni en del erfarenhet och SP så rekommenderar jag corpet jag är en del av, nämligen Nibbletek. Vi är en spinoff på Atomic Battle Penguins, kort och gott ett gäng som har flugit tillsammans under en väldigt lång tid.

Annars lär Genos Occidere vara väldigt bra också, men några i det corpet är lite väl smacktastic för min smak. Kan ge fler exempel om någon önskar.

Så vadå, bara för vi uppskattar EVEs bakgrundhistoria och använder det som en del av vår motivation så är vi alla gay? Väldig bra argument där!
Visst, JF är unik och därför passar inte för alla. Men å andra sidan till skillnad från många andra "rena pvp corps" så har vi en lång historia, ett ökänt rykte, ett namn som alla känner igen. Men om ni hellre vill gå med nån random pvp corp... visst.

van uber: Ja, vi är emot ägande av rymd. Vi är strikt NRDS och rör oss över hela New Eden. Var vi hamnar beror på vad för campaign vi har.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Så vadå, bara för vi uppskattar EVEs bakgrundhistoria och använder det som en del av vår motivation så är vi alla gay? Väldig bra argument där!
Visst, JF är unik och därför passar inte för alla. Men å andra sidan till skillnad från många andra "rena pvp corps" så har vi en lång historia, ett ökänt rykte, ett namn som alla känner igen. Men om ni hellre vill gå med nån random pvp corp... visst.

van uber: Ja, vi är emot ägande av rymd. Vi är strikt NRDS och rör oss över hela New Eden. Var vi hamnar beror på vad för campaign vi har.

Ni kramar historia som ingen bryr sig om och är allmänt sämre än de så kallade "random pvp corpsen"? Bara det faktum att ni är NRDS säger ju allt.

Jag ser faktiskt ingen fördel med JF, dessutom måste man vara i närheten av Jade Constantine. Ugh...

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Ni kramar historia som ingen bryr sig om och är allmänt sämre än de så kallade "random pvp corpsen"? Bara det faktum att ni är NRDS säger ju allt.

Jag ser faktiskt ingen fördel med JF, dessutom måste man vara i närheten av Jade Constantine. Ugh...

Bara för att du inte gillar RP så behöver du inte hacka på dom.. dom spelar inte för att vara bäst, bra eller så, dom spelar för att ha kul och leva sig in i spelet, inte skrika åt varandra på ventrilo när något går dåligt.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Bara för att du inte gillar RP så behöver du inte hacka på dom.. dom spelar inte för att vara bäst, bra eller så, dom spelar för att ha kul och leva sig in i spelet, inte skrika åt varandra på ventrilo när något går dåligt.

Då har du inte mött Jade Constantine. En mer högljudd gaphals till fjant får man fan leta efter.

Och oggan har en poäng, JF vägrar enträget att släppa historia som slutade vara relevant när CCP och resten av communityn upptäckte att EVE drivs av spelarna och inte statiska entiteter som olika fraktioner som du ser i te.x. WoW. Mycket till JFs och särskilt Jade Constantines högljudda bitterhet.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Ni kramar historia som ingen bryr sig om och är allmänt sämre än de så kallade "random pvp corpsen"? Bara det faktum att ni är NRDS säger ju allt.

Jag ser faktiskt ingen fördel med JF, dessutom måste man vara i närheten av Jade Constantine. Ugh...

Right och ändå får vi mer uppmärksamhet i nyheterna och fler diskussioner på diverse forum än de flesta organisationer i EVE. Bara tanken på hur många personer som uppenbarligen ogillar oss och som går så långt att de aktivt spenderar tid på att skriva om det i alla möjliga forum visar att vi är mer aktuella nu än någonsin.

Och du säger att vi är sämst. Har du någonsin mött oss i rymden, eller är det bara något du har hört från de allmänna smutskastning som försigår lite här och där?

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Right och ändå får vi mer uppmärksamhet i nyheterna och fler diskussioner på diverse forum än de flesta organisationer i EVE. Bara tanken på hur många personer som uppenbarligen ogillar oss och som går så långt att de aktivt spenderar tid på att skriva om det i alla möjliga forum visar att vi är mer aktuella nu än någonsin.

Och du säger att vi är sämst. Har du någonsin mött oss i rymden, eller är det bara något du har hört från de allmänna smutskastning som försigår lite här och där?

Jaså? Jag brukar lusläsa eve-o forumet men jag har inte läst mycket om eller från er på sistonde eller menade du RP delen av forumet?

Jag tror inte att ni kommer lyckas med att bli det nya Goonswarm för även om folk la tid och energi på att skriva om hur mycket de hatade Goons så bedrev de stora som små kampanjer som de även vann, till skillnad från JF.

Jag brukade stöta på JF i faction warfare och det borde väl säga allt om er kompetens i 0.0 om något?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Right och ändå får vi mer uppmärksamhet i nyheterna och fler diskussioner på diverse forum än de flesta organisationer i EVE. Bara tanken på hur många personer som uppenbarligen ogillar oss och som går så långt att de aktivt spenderar tid på att skriva om det i alla möjliga forum visar att vi är mer aktuella nu än någonsin.

Och du säger att vi är sämst. Har du någonsin mött oss i rymden, eller är det bara något du har hört från de allmänna smutskastning som försigår lite här och där?

Haha, jag har spelat EVE i snart sju år nu, så nog har jag mött JF ett antal gånger.

Sorry, men ni är inte direkt kända för att vinna fights med brutalt dåliga odds på er sida. Ni är däremot kända för att skriva en massa konstiga posts och sådant crap på grund av er RP.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solaris
Jaså? Jag brukar lusläsa eve-o forumet men jag har inte läst mycket om eller från er på sistonde eller menade du RP delen av forumet?

Jag tror inte att ni kommer lyckas med att bli det nya Goonswarm för även om folk la tid och energi på att skriva om hur mycket de hatade Goons så bedrev de stora som små kampanjer som de även vann, till skillnad från JF.

Jag brukade stöta på JF i faction warfare och det borde väl säga allt om er kompetens i 0.0 om något?

Eftersom vi är en RP-organisation så är självklart där mycket av våra handlingar får uppmärksamhet. Det lustiga är hur det sprider sig till även de som inte har någon som helst intresse av RP eller för den delen mött oss, visar att långt ifrån alla "inte bryr sig" om oss.

Och vem har sagt att vi vill bli som Goonswarm? Goonswarm spela(de) EVE för skadeglädjens skull, för att förstöra för andra. Vi använder EVEs medium som ett verktyg för att göra något unikt, okonventionellt och i retur skapar historia och kännedom som bevaras. Sen att många uppenbarligen inte greppar detta och därför försöker förstöra det av alla möjliga anledningar är väl inte något som vi kan påverka och knappast något som vi uppmuntrar.
Sen att du försöker jämföra JF och SF på 230 medlemmar med Goonswarm som i sin höjd hade mer än 5000 inom ramarna av vem som hade mest påverkan är bara löjligt. Vi gör vårt bästa med de resurser vi har och med tanke på hur mycket vi har gjort relativt vår storlek så är det knappast något att förlöjliga över.

Sist så visar du återigen din okunskap genom att jämföra oss med alla random 0.0 corp och allians. Vi har ingen anledning hålla rymd i 0.0 eller bedriva krig mot random 0.0-allians bara för att. Hela förra året spenderade vi i FW mot Amarr som en del av vår kampanj, detta inte för att vi är odugliga i 0.0 utan för det är något som vi tyckte gav mest inom ramarna av vår RP.
Men om du kanske missat länken ovan, så har vi spenderat i år i 0.0 och Providence i en kampanj mot Sev3rance, inte för att få "bäst killboard stats" utan genom okonventionella metoder med Black Ops och Stealth bombers störa och till slut totalt avstanna den industriella verksamheten för en allians 4-5 gånger större än oss själva med hela CVA och andra Holders som backup.

Citat:

Sorry, men ni är inte direkt kända för att vinna fights med brutalt dåliga odds på er sida. Ni är däremot kända för att skriva en massa konstiga posts och sådant crap på grund av er RP.

Men å andra sidan så går de flesta av våra kampanjer inte ut på att bara vinna "fights", vi har mer långsiktiga mål än det. Sen med tanke på att många av dessa kampanjer är riktade till organisationer flera gånger vår storlek rent numeriskt så kan du inte påstå att bara för att vi inte helt förstör dom efter en strid så är vi "brutalt dåliga". Annars får du gärna visa att du är bättre i liknande scenarion

Sist om du tycker att det vi skriver är "crap" är väl något du får tycka, men jag vet många som tycker om det och har stor respekt för Jade. Så skriv gärna "i mitt tycke" efter ett sånt påstående och inte så att det påstås vara fakta.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

"Vi använder EVEs medium som ett verktyg för att göra något unikt, okonventionellt och i retur skapar historia och kännedom som bevaras."

Jag har i princip tappat förmågan att skriva vidare i denna fråga efter jag läste det där. Men, jag kan dock dra några corps ur min employment historia (för att påvisa att man minsann har slagits några gånger), The Priory, Spartan Industries, Nibbletek. Resten får herrn titta upp själv. Mina ingamekaraktärer är Demoria och Amarro Detah.

Att Jade är en asshat och ren tönt är allmänt otvistat.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Wall of blaj

Som oggan skrev, kika på mina karaktärers historik. Creon och Digital Solaris.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
"Vi använder EVEs medium som ett verktyg för att göra något unikt, okonventionellt och i retur skapar historia och kännedom som bevaras."

Jag har i princip tappat förmågan att skriva vidare i denna fråga efter jag läste det där. Men, jag kan dock dra några corps ur min employment historia (för att påvisa att man minsann har slagits några gånger), The Priory, Spartan Industries, Nibbletek. Resten får herrn titta upp själv. Mina ingamekaraktärer är Demoria och Amarro Detah.

Ah, väldigt kul för dig, en del bra PVP corps där som oturligt nog har failcascadat. Men du ser inte dom ofta på ISD eller att deras handlingar vävs in som en del av EVEs officiella historia. Sen har jag inte heller hävdat vårt sätt är det enda sättet att skapa kännedom. För uppenberligen verkar det så att endast vara bra på PVP har en tendes att locka uppmärksamhet nuförtiden, som t.ex. Genos Occidere. Men det är inte denna målgrupp vi siktar oss in på och är faktiskt något vi försöker undvika för de lockar väldigt många "wannabe l33t kiddies".

Citat:

Att Jade är en asshat och ren tönt är allmänt otvistat.

Kanske enligt folk som bosätter sig i CAOD eller folk som vi tidigare har gjort förbannad. Men av de som jag har pratat med så har de flesta stor respekt för Jade. Vilket inte är så förvånande med tanke på att den första CSM representant-posten föll till just honom.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har köpt ett konto på steam och har nu hittat en boxad version av spelet för en billig peng. Jag undrar nu om jag kan slå ihop den boxade versionen med mitt nuvarande konto och samtdigt få ta del av de 30 dagar av fri speltid.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Hej. Jag har köpt ett konto på steam och har nu hittat en boxad version av spelet för en billig peng. Jag undrar nu om jag kan slå ihop den boxade versionen med mitt nuvarande konto och samtdigt få ta del av de 30 dagar av fri speltid.

Jag tror om du försöker uppgradera ett trial konto till ett betalande konto så försvinner det kvarvarande trialtiden, så var det i alla fall med de vanliga trialkontona för ett tag sen. Skadar inte att vänta tills 1 dag innan trialtiden tar slut innan du slår in koden, om du nu inte behöver träna något eller använda något strax som inte funkar under trial.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Ah, väldigt kul för dig, en del bra PVP corps där som oturligt nog har failcascadat. Men du ser inte dom ofta på ISD eller att deras handlingar vävs in som en del av EVEs officiella historia. Sen har jag inte heller hävdat vårt sätt är det enda sättet att skapa kännedom. För uppenberligen verkar det så att endast vara bra på PVP har en tendes att locka uppmärksamhet nuförtiden, som t.ex. Genos Occidere. Men det är inte denna målgrupp vi siktar oss in på och är faktiskt något vi försöker undvika för de lockar väldigt många "wannabe l33t kiddies".

Kanske enligt folk som bosätter sig i CAOD eller folk som vi tidigare har gjort förbannad. Men av de som jag har pratat med så har de flesta stor respekt för Jade. Vilket inte är så förvånande med tanke på att den första CSM representant-posten föll till just honom.

Nej, men å andra sidan så har man fått åtskilliga tusen spelare att gråta sig till sängs genom att spränga deras käraste ägodelar.

Failcascadeat är nog inte rätt ord, vi tappade lusten och lade ned helt enkelt. Personligen ser jag inget fel i det, det händer att man tröttnar på spel, så är det.

Klart att ni inte riktar in Er på sådana lirare, det kan jag förstå, men å andra sidan är det nog mutual ska du se.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Hej. Jag har köpt ett konto på steam och har nu hittat en boxad version av spelet för en billig peng. Jag undrar nu om jag kan slå ihop den boxade versionen med mitt nuvarande konto och samtdigt få ta del av de 30 dagar av fri speltid.

Nej, boxade versioner och via steam är endast "startpaket", du kan skapa ett account med dem men Inte förlänga speltid på ett nuvarande account. Tekniskt sett har du köpt två stycken accounts bara.

Heh, lite halvt inte har alls med mig att göra. ROL förlorade en Titan igår, tusen röster grät ut högt. http://kb.xrol.in/?a=kill_detail&kll_id=40158

Permalänk
Medlem

ok. tack svaren:)

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Avstängd

Rageee!

Aja, värt att satsa på Covert Ops eller Black Ops?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Nej, men å andra sidan så har man fått åtskilliga tusen spelare att gråta sig till sängs genom att spränga deras käraste ägodelar.

Medan vi har varierande kampanjobjektiv, (som inte alltid går ut på att få flest kills) fast med oftast väl utarbetade mått på hur bra eller dåliga vi uppfyller dessa. En grej som gör många av våra motståndarna galen är att även om vårt mål i en viss kampanj inte är K/D ratio så gillar de att attackera oss utanför spelet med just killboardstatistik och när vi berättar för dem vad vi verkligen är ute efter så slutar det oftast med massa obegriplig trollande.

Sen så självklart, vi har inte 1000+ medlemmar (än) så det är mycket svårare för oss att "steam-rolla" andra allianser i 0.0 till skillnad från t.ex. Tri i deras glansdagar och vilket du var med i, speciellt med tanke på hur eve-landskapet ser ut just nu med NAPs överallt. Men vi sätter upp mål inom ramarna av vad vi klarar av och oftast lite till. Sedan pga. vad vi representerar, de sätt vi för krig och vår PR resulterar i att vi får så mycket uppmärksamhet, både från ISD och allmänheten, även från icke RParna är vad som gör oss stå ut från alla andra corps/allianser.

Citat:

Failcascadeat är nog inte rätt ord, vi tappade lusten och lade ned helt enkelt. Personligen ser jag inget fel i det, det händer att man tröttnar på spel, så är det.

Jo, det var nog fel ord, jag satt och tänkte på Tri när jag skrev detta.

Citat:

Klart att ni inte riktar in Er på sådana lirare, det kan jag förstå, men å andra sidan är det nog mutual ska du se. [/B]

Givetvis, men för det skulle jag aldrig kalla er corp för gay bara för att ert sätt att spela eve skiljer sig från oss.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]