Altkoden för infinity ∞∞∞∞∞∞∞????

Permalänk

Altkoden för infinity ∞∞∞∞∞∞∞????

Har testat alt +
236 ý,
0236 ì,
22252 ý,
022252 ì,
8734 ▲,
08734 ,
Testat en del andra också som blir fyrkanter

Ja och längre än så har jag väl inte kommit då.

Var fan hittar man en korrekt alt+lista för sverige?

Visa signatur

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Dem har köpt varsin studs matta. Dem köpte ochså en katt och döpte hon till maria. Katten tycker att det är kul och hoppa studs matta.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

∞ tihi..

Permalänk
Medlem

http://www.google.se/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ASCII+...
tog sedan första länken högst upp
http://chexed.com/ComputerTips/asciicodes.php

drog en ctrl + f å sökte efter infinity
fick upp alt + 236
å de sluta med ∞

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av elghinnarisa:

fick upp alt + 236
å de sluta med ∞

Bara med amerikansk teckenuppsättning väl? För övrigt kan man med fördel använda det med windows medföljande programmet "teckenuppsättning" ("charmap").

Permalänk

The infinity symbol is available in standard HTML as ∞ and in LaTeX as \infty. In Unicode, it is the character at code point U+221E (∞), or 8734 in decimal notation.

Vad betyder Unicode U+221E?
Kan jag på något sätt skriva det (U+221E) direkt från tangentbordet för att få ut ∞ ?

Visa signatur

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Dem har köpt varsin studs matta. Dem köpte ochså en katt och döpte hon till maria. Katten tycker att det är kul och hoppa studs matta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bigmac pro:

The infinity symbol is available in standard HTML as ∞ and in LaTeX as \infty. In Unicode, it is the character at code point U+221E (∞), or 8734 in decimal notation.

Vad betyder Unicode U+221E?
Kan jag på något sätt skriva det (U+221E) direkt från tangentbordet för att få ut ∞ ?

Testa Alt+8734...
Fungerar iaf för mig, ▲
hmm, jag får infinity då jag kör Alt+8734 i adressfältet, men inte i denna text ruta

Visa signatur

Stuff and things!