Tredjeperson vy i helikopter? (BFBC2)

Permalänk
Medlem

Tredjeperson vy i helikopter? (BFBC2)

Hallå där clockers. Som titeln säger, går detta att uppnå? har inte hittat något i "Options" eller liknande.
Och när vi ändå håller på, någon som har lite tips när man är ute och flyger apache?

Permalänk
Medlem

Är inte det upp till servern? T.ex. kör du hardcore tror jag det är avstängt per default.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelloxy:

Är inte det upp till servern? T.ex. kör du hardcore tror jag det är avstängt per default.

Har ingen aning. Och ja, jag spelar HC

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Hallå där clockers. Som titeln säger, går detta att uppnå? har inte hittat något i "Options" eller liknande.
Och när vi ändå håller på, någon som har lite tips när man är ute och flyger apache?

Är det inte samma som för t.ex tanks? Tror att det var "c" man klickade på , prova det.

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

Tryck C. På vissa servrar funkar det inte men ibland kan de bugga upp sig också.

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk

Det är "C" by default.
Dock har vissa servers det avstängt helt enkelt.

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Smoke är givet tillsammans med Apache

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

Smoke är givet tillsammans med Apache

Om man flyger med en polare så är secondary weapons för både förare och gunner sweet mot all pansar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eaan:

Om man flyger med en polare så är secondary weapons för både förare och gunner sweet mot all pansar.

sant!

fast man måste då hålla sig lite mer på avstånd ifall man möter folk som faktist vet hur man använder tracer

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!