Permalänk

Leverans Tid?

Hej jag undrar hur långt tid det tar för posten i stockholm komma fram till malmö ?

Permalänk
Medlem

1-2 dagar.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Medlem

Dock skickas inte paket på helgdagar.

Visa signatur

PC Specifikationer:
5900X (U14S) | Gigabyte X570 | 32 GB DDR4-3200
RMx 650W | RTX 4060 | Dell U2415 UltraSharp

Permalänk
Skrivet av Superlight:

Dock skickas inte paket på helgdagar.

det skickades igår kl 21:00 var den i stockholm ingen aning om de skicka det då elr väntar tills måndag

Permalänk
Avstängd

Det beror på vad det är för typ av paket. Har du beställt hemkörning så kommer den antagligen på måndag efter fyra. Har du inte beställt hemkörning så kan det hända att du får en avi med posten på tisdag så får du hämta ut den själv. Är det ett företagspaket så kan det komma när som helst under måndagen (före antingen 7, 9, 12 eller 16).

Permalänk
Skrivet av snajk:

Det beror på vad det är för typ av paket. Har du beställt hemkörning så kommer den antagligen på måndag efter fyra. Har du inte beställt hemkörning så kan det hända att du får en avi med posten på tisdag så får du hämta ut den själv. Är det ett företagspaket så kan det komma när som helst under måndagen (före antingen 7, 9, 12 eller 16).

Men det står i status att den Transporteras ? så är du säker elr? för va menar de me "Status: Transporteras" ?
tack för svar

Permalänk
Avstängd

Transporteras betyder bara att den har lämnat leverantören, det säger inget om när den kommer bara att den är på väg.

Och nej, jag är inte säker. Det kan man aldrig vara när det gäller posten, men om inte något går fel så gäller vad jag sa.

Permalänk
Skrivet av snajk:

Skrivet av snajk:

Transporteras betyder bara att den har lämnat leverantören, det säger inget om när den kommer bara att den är på väg.

Och nej, jag är inte säker. Det kan man aldrig vara när det gäller posten, men om inte något går fel så gäller vad jag sa.

ok tack för hjälpen hoppas nånting går fel så ja får den imorn asså inget fel med saken men att ja får den tidigaert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe_de_vi:

det skickades igår kl 21:00 var den i stockholm ingen aning om de skicka det då elr väntar tills måndag

Bör komma fram på måndag. Om du inte får någon avi men det står levererat till servicestället på måndag så kan du gå till servicestället med kollinumret och insistera på att få ut paketet. Om de vägrar så står du bara på dig, de är i så fall bara lata. Men se till att vara säker på att paketet har kommit fram till ditt serviceställe.

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM