Spotify stänger av sig. Iphone 3Gs.

Permalänk

Spotify stänger av sig. Iphone 3Gs.

Hej

Har på senaste tiden, säkert pågått i 2månader nu, märkt att mitt spotify på telefonen stänger av sig. Jag har en iphone 3gs. När jag lyssnar på musik så kan det helt plötsligt bara dö och då har hela spotify appen stängts av. När jag sedan startar appen igen kan telefonen ibland gå in på en låt som jag lyssnade på för länge sedan, kan vara allt från 10låtar sedan upp till ett par dagar innan. Någon som har haft liknande problem? Jag har testat att starta om telefonen, ominstallerat appen ett par ggr etc.

Permalänk
Medlem

Kan inte vara så att du skiter i att stänga ner gamla apps som du inte använder?
Då använder du allt ram minne och till slut kan telefonen "hänga" sig i några sekunder och stänga av några program.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Jag vet varför. Jag hade samma problem med många apps, även till min iPad 2. Bara koppla in din enhet i datorn och synka den med iTunes, efter det fungerar allt som det ska igen

Permalänk

Någon som har märkt att shuffle funktionen inte fungerar längre? Shuffle knappen lyser men den tar låtarna i vanlig ordning.. (iphone4)

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, Nintendo 3DS moddat
Ringa: iPhone 13 Pro

Permalänk
Skrivet av hankthetank91:

Hej

Har på senaste tiden, säkert pågått i 2månader nu, märkt att mitt spotify på telefonen stänger av sig. Jag har en iphone 3gs. När jag lyssnar på musik så kan det helt plötsligt bara dö och då har hela spotify appen stängts av. När jag sedan startar appen igen kan telefonen ibland gå in på en låt som jag lyssnade på för länge sedan, kan vara allt från 10låtar sedan upp till ett par dagar innan. Någon som har haft liknande problem? Jag har testat att starta om telefonen, ominstallerat appen ett par ggr etc.

Hade liknande problem med min 4:a!
Sedan kom det en uppdatering av appen vilket hjälpte mig. Se bara till att du har uppdaterat den i appstore

Visa signatur

Cpu AMD Phenom2 X4 970 3,5GHz
Gpu Crossfire XFX Radeon HD6870 1GB
Mobo MSI 870A Fuzion AM3'
Minnen Corsair 8GB (4x2048MB) 1600MHz
Skärm LG W2453V

Permalänk

Får testa att synca den via iTunes var år sedan sist. Stänger ofta av mina apps så att inte ramminnet dras för mkt

Permalänk

Testade att synca den, telefonen uppdaterade, stängde av sig å satte igång precis som den skall å spotify verkade funka först åkturen jag tog med bilen men när jag åkte hem så spökade den igen samma sak.

Permalänk

Uppdaterade till 5.0 idag åh verkar som det har löst problemet.