Varför har man USA:s flagga i sovrummet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Det är bara blöjraggare som kör 2-740, riktiga raggare kör amerikanskt.

Instämmer.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Riktiga raggare kör jänkare, Volvo är för dom med blöjhäng och sned keps a.k.a Volvoraggare/leftovers/wannabe

Jo riktiga raggare umgås man med, svåger är en sådan med 9st jänkare på sin gård, med min Dodge klassas jag inte som raggare, den är ju tillverkad i Kanada

Volvo är vinterbil. Kände en tjej (detta var cirka 20-25 år sen) som hade en Pontiac 1963 (kommer inte på va modellen hette,rak 6:a, 4dr, 3 petad rattväxlad) som var byggd i Kanada, men som klassades som jänkare av raggare, då många Kanada byggda modeller (från 50 å 60 talet) är kanske lite svårare att få tag i.

Tillägg i txt.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Likvid:

När jag var 15 så sydde jag fast en USA flagga på baksidan av min vinterjacka, antar man tyckte det var coolt i den åldern.

Hank i Turbonegro är coolare:

Permalänk
Medlem

Svenska flaggan är ju definitivt snyggast! .....eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Visst är det.
Tycker att det är sååå löjligt att jag är bara tvungen att visa bjöjhängen hur man sladdar, fungerar faktiskt då dom get upp försöken.
Alla letar sig till områden där dom kan bli "kungar", ligger i mupparnas natur.. Sen att någon klassar ut dom är en annan sak, dom försvinner.. Kanske gråter hos sina morsor.

Moppe fjantarna försvann när jag blåste förbi dom där skrikande grisarna med min symaskin a.k.a Honda MT5, Stylade kebabsvarvarna försvann efter 100m svarta streck med en sleeper 360GLT..

Idioterna som bara var tvungna att hävda sig med onödiga omkörningar gav upp när dom inte orkade/vågade hänga med upp i 240.

Gäller bara att sätta dom på plats.

Finns massor av muppar överallt, hoppas dom kör ihjäl sig utan att skada andra.

Sen att du är imponerad, ja, roligt för dig då

Man bör inte skriva om sina bragder på gatan på internetforum Hoppas du förstår att det säkert sitter 10 andra personer med bättre bilar som fnissar åt dig. Dra en Volvo kan till och med min hudratjugofemma göra. Ett tips är att skaffa dig en motorcykel, då är du snabbare än alla och hatad av alla bilister.

Dessutom tycker jag att din attityd angående omkörningar är lite knepig. Kanske gjorde de en omkörning för att de behövde, att då hetsa upp till 240 är idiotiskt. Ingen drar på så snabbt efter att ha blivit omkörd utan att vara butthurt. Ursäkt godtas om du har en riktig bil - eller hoj - som säkert kan köra i 240 km/h. En 360 glt i 240 är puckat.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Svenska flaggan är ju definitivt snyggast! .....eller?

Sydstatsflaggan är mycket snyggare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Sydstatsflaggan/Skånes är mycket snyggare.

Äh, här kör man på Gotlands flagga, lamm är bra skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Äh, här kör man på Gotlands flagga, lamm är bra skit.

Går bra det osså.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av eas@tetris:

Man bör inte skriva om sina bragder på gatan på internetforum Hoppas du förstår att det säkert sitter 10 andra personer med bättre bilar som fnissar åt dig. Dra en Volvo kan till och med min hudratjugofemma göra. Ett tips är att skaffa dig en motorcykel, då är du snabbare än alla och hatad av alla bilister.

Dessutom tycker jag att din attityd angående omkörningar är lite knepig. Kanske gjorde de en omkörning för att de behövde, att då hetsa upp till 240 är idiotiskt. Ingen drar på så snabbt efter att ha blivit omkörd utan att vara butthurt. Ursäkt godtas om du har en riktig bil - eller hoj - som säkert kan köra i 240 km/h. En 360 glt i 240 är puckat.

Tro mig, det var 100% onödiga och olagliga omkörningar, smurfen var ökänd på att köra som en k*khuve.
Jag körde lagligt som varje morgon, skithögen ville så gärna ge mig och andra stenskott i rutan, men en morgon vill mongot rejsa lite... det fick han.

En 360GLT går nog inte 240, finns myter på 360power forum att någon skrämde upp sin tulpanlåda i 260 efter byte till B230 motor.. Det är skitsnack, om inte han satte dit 10" framhjul (hasighets wire sitter där)
Men 360 går nog 240 när den rostar, min 1985 var fräsch när jag ställde den på parkeringen för 2år sen.. Idag? det är bara att ringa bilskoten.

Och självklart finns det massor av folk som har bättre bilar, jag har inte ens påstått att jag har det, eller? skrev bara att jag satte pojkarna/smurfarna på plats, hela byhålan var terroriserad av dessa skithögar, körde som idioter, parkera skitarna kors och tvärs så man kom knappt fram, bara visa dom att dom är inte värt flygskit, snutarna gör inte ett skit.. so why not?

Jag är varken bäst, snyggast, har bäst bil bla bla.. Lev med det.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

är väl inge märkvärdigare än att det är en fin flagga=/, behöver inte ha nån mening eller stå för något, man tycker den är fin helt enkelt.
jag har en hel del flaggor, dock inte upp hängda just nu då jag inte har så stor boende, som jag brukar pryda mina väggar med, bla USA flaggan, sydstats, en del andra länders, flaggor från vissa regementen från karoliner krigen och tom flaggor från WWII där bla hakkors flaggor och SS flaggor är inräknade, har ingen som helt mening med dem eller innebörd, det jag ser då jag tittar på dessa flaggor är ett par snygga flaggor, thats it.

Klart det har en innebörd, hur vackert du än må tycka det är. Skulle du även tatuera in en SS-symbol eller hakkors på kroppen för att det är vackert?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

är väl inge märkvärdigare än att det är en fin flagga=/, behöver inte ha nån mening eller stå för något, man tycker den är fin helt enkelt.
jag har en hel del flaggor, dock inte upp hängda just nu då jag inte har så stor boende, som jag brukar pryda mina väggar med, bla USA flaggan, sydstats, en del andra länders, flaggor från vissa regementen från karoliner krigen och tom flaggor från WWII där bla hakkors flaggor och SS flaggor är inräknade, har ingen som helt mening med dem eller innebörd, det jag ser då jag tittar på dessa flaggor är ett par snygga flaggor, thats it.

Du blir tagen för en bondläpp med dessa flaggor upphängda.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Skrivet av Beamy:

Klart det har en innebörd, hur vackert du än må tycka det är. Skulle du även tatuera in en SS-symbol eller hakkors på kroppen för att det är vackert?

jag pratar självklart för mig, skiter i vad andra tycker att det har för innebörd.
är folk så trångsynta så de tror nått bara för att man har dessa flaggor på väggarna, synd för deras skull då, deras problem.

Skrivet av sebbeharry:

Du blir tagen för en bondläpp med dessa flaggor upphängda.

utav vilka då? utav dig? mina vänner och lite mer okänt folk som jag har haft på besök har aldrig trott eller sagt nått negativt ang dessa flaggor, de vet att jag har ett mycket starkt intresse för historiska perioder, speciellt för WWII och samlar på allt runt omkring det som hör till krig och historia.
sen så kan jag inte hjälpa att det finns människor därute som inte kan tänka längre än vad näsan räcker, dem skiter jag i, deras problem som sagt.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

jag pratar självklart för mig, skiter i vad andra tycker att det har för innebörd.
är folk så trångsynta så de tror nått bara för att man har dessa flaggor på väggarna, synd för deras skull då, deras problem.

Mänskor bedömer inte varan på vad vi har på insidan, det vet vi alla. Så om du flaggar med flaggor i farstun så kommer folk anta att du står för dess värderingar. Sedan om du nu har, (som jag förstår på din andra post) någon form av museum monter för diverse WW2 saker så är det något annat.