Permalänk
Medlem

Auto Aim GTA IV

Tja tja, måste fråga om gta iv till PC om auto aim:ett ska fastna på gubben när man håller i ett vapen aimet fastnar bara om jag ska slå någon, kniva och slå igen xD Kan man göra så att ett gävär fastnar på gubben man ska skjuta till exempel med ak 47

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli

Permalänk
Medlem

Det kallas fusk. Om du är seriös så googla på GTA IV cheats / trainers.
Eller lär dig spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av phixip:

Tja tja, måste fråga om gta iv till PC om auto aim:ett ska fastna på gubben när man håller i ett vapen aimet fastnar bara om jag ska slå någon, kniva och slå igen xD Kan man göra så att ett gävär fastnar på gubben man ska skjuta till exempel med ak 47

Gå in på inställningar? Har GTA IV till Xbox och den är Auto aim från början, dock inte i Multiplayer, beror iofs på vad host har valt.

Skrivet av str8forthakill:

Det kallas fusk. Om du är seriös så googla på GTA IV cheats / trainers.
Eller lär dig spela.

Då kan man kanske säga att ALLA konsol spelare som kör GTA är fuskare? För det är Auto aim på dem.
GTA är inget vanligt shooter spel och det är ett spel man gärna flummar omkring och är allmänt galen i trafiken eller liknande. Eller så spelar man genom storyn (vilket är riktigt bra). Så vem bryr sig om det är Auto aim? Så länge man inte kör det i Multiplayer.
Om du inte tänkt hjälpa TS så kan du skippa att svara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Gå in på inställningar? Har GTA IV till Xbox och den är Auto aim från början, dock inte i Multiplayer, beror iofs på vad host har valt.

Då kan man kanske säga att ALLA konsol spelare som kör GTA är fuskare? För det är Auto aim på dem.
GTA är inget vanligt shooter spel och det är ett spel man gärna flummar omkring och är allmänt galen i trafiken eller liknande. Eller så spelar man genom storyn (vilket är riktigt bra). Så vem bryr sig om det är Auto aim? Så länge man inte kör det i Multiplayer.
Om du inte tänkt hjälpa TS så kan du skippa att svara.

Auto aim är ON men det fungerar typ inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av phixip:

Auto aim är ON men det fungerar typ inte

Om du högerklickar bör siktet börja hoppa runt om jag inte minns fel

Permalänk
Medlem

nej bara om jag ska slå!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Autoaim finns inte till PC vad jag vet, dock finns det till alla konsoller.

Permalänk
Ljusskygg

Autoaim finns ej till PC då PC spelare har mycket lättare med aim än vad konsol spelare har. Därfor tar bort dom bort funktionen för PC

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Autoaim finns ej till PC då PC spelare har mycket lättare med aim än vad konsol spelare har. Därfor tar bort dom bort funktionen för PC

Är väl så då
Men på PC är det ju lätt att sikta så egentligen ser jag inget problem här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Är väl så då
Men på PC är det ju lätt att sikta så egentligen ser jag inget problem här...

Och på vilket sätt hjälpte dina poster TS mer än att komma till slutsatsen jag skrev i mitt inlägg? Autoaim på konsol fungerar alltid, på PC kallas det fusk. Om han nu seriöst vill fuska finns det ingen som stoppar honom. Och det är enkelt att sikta på PC, därav lär dig att spela.

Permalänk
Medlem

Det verkar som om det är avstängt när man använder mus, om du har en xbox 360 kontroll då fungerar det(med kontollen inte musen).

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Och på vilket sätt hjälpte dina poster TS mer än att komma till slutsatsen jag skrev i mitt inlägg? Autoaim på konsol fungerar alltid, på PC kallas det fusk. Om han nu seriöst vill fuska finns det ingen som stoppar honom. Och det är enkelt att sikta på PC, därav lär dig att spela.

Och vad försöker du komma med den kommentaren? Försökte hjälpa TS men tydligen funkar det inte på PC, hur ska jag veta det om jag bara har konsol versionen? Nu ställer jag samma fråga: På vilket sätt hjälpte DINA poster TS? Du menar på att han ska lära sig spela, när du inte har någon aning om ifall han är bra eller inte. GTA IV är inget "seriöst" shooter spel, ett spel du kan göra vadfan du vill som är väldigt roligt. Om han nu vill ha auto aim så betyder det inte att han är dålig utan att han kanske rent av inte bryr sig.

Permalänk
Medlem

NEJNEJNEJNEJ Jag Vill ju inte fuska!! Ville ju bara veta om det var fel på mitt IV!! dra inte upp jävulen i röven på någon nu börjar bli en tråd med exakt likadana svar.....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur moddar man gta iv samt gta SA?

Visa signatur

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av phixip: