Permalänk
Medlem

Spindlar I Datorn!

Det är en eller flera spindlar som har byggt ett jätte spindelnät inne i min burk! såg det nyss när jag tittate inn i burken genom min windowmodd!

hehe! e jag den förste som har inkräktare i datorn?

Visa signatur

||AmD Athlon xp 2000+@ 1743Mhz||256DDR||Western Digital 80 GB||G Force 4 MX|| Besök gärna! -->www.bw-lan.tk<--

Permalänk
Medlem

Har damm rottor o lite annat smått o gott...

Visa signatur

Party Party !! || Stolt dyslektiker
Amd 64 3000+ Winchester -|- 1024mb DDR 3200 -|- GF 6800LE @ 399/800 -|- Msi K8N Neo2 Platinum Server Druon 900 på något MSI mobo -|- 1024mb PC133-|- 4st 120gb 2st 200gb 1st 250gb och en 40gb

Permalänk
Medlem

jag AVSKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR spindlar, jag skulle inte röra burken på en månad sen bekämpa den med alla medel som krävdes för att göra mitt rum och närvaro spindelfri *Brrr*

*Ryyys*

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znurf
jag AVSKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR spindlar, jag skulle inte röra burken på en månad sen bekämpa den med alla medel som krävdes för att göra mitt rum och närvaro spindelfri *Brrr*

*Ryyys*

Det gör jag med:D vad ska jag göra? dummpa datorn i bekämmpningsmedel?

Visa signatur

||AmD Athlon xp 2000+@ 1743Mhz||256DDR||Western Digital 80 GB||G Force 4 MX|| Besök gärna! -->www.bw-lan.tk<--

Permalänk
Medlem

Jag skulle skrika åt dem att Gensat avlägsna sig från min dator, sen skulle jag nuka dem, nej men jag skulle stänga av datorn, dra ur sladden (om det inte är en spindel där, då skulle jag inte röra där, då skulle jag döda dem)

jag skulle inte kunna sova innan de var döda eftersom de kan äta upp mig när jag sover, så jag skulle ta burken och ta fram nån spray, eller det kanske inte är så bra för mobot, jag skulle ställa ut den på balkongen och låta de små jävlarna frysa ihjäl över natten, sen ta in den och isolera den totalt så inget djur någonsin kan ta sig in i den igen!

Eller gå till första iden och nuka dem

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag skulle skrika åt dem att Gensat avlägsna sig från min dator, sen skulle jag nuka dem, nej men jag skulle stänga av datorn, dra ur sladden (om det inte är en spindel där, då skulle jag inte röra där, då skulle jag döda dem)

jag skulle inte kunna sova innan de var döda eftersom de kan äta upp mig när jag sover, så jag skulle ta burken och ta fram nån spray, eller det kanske inte är så bra för mobot, jag skulle ställa ut den på balkongen och låta de små jävlarna frysa ihjäl över natten, sen ta in den och isolera den totalt så inget djur någonsin kan ta sig in i den igen!

Eller gå till första iden och nuka dem

hmm?? eller kanske rent ut sagt ta moppen upp ti OKQ8 ok köpa 20 lite bensin och tutta på hela rummet..med datorn och allt...

hade jag ahft en digitalkamera så hade jag tagit kort på bebyggelsen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Åk och köp en kamera då det ska jag imorgon, en liten sak på clas Ohlson om de har öppet det vill säga

Men rummet blir nog fint... Eller så kan du spaffa Flytande kväve på sprayflaska, finns typ på biltema, spraya de jävlarna och sen damsuga upp dem eller bara damsug upp dem

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem
Citat:

Åk och köp en kamera då det ska jag imorgon, en liten sak på clas Ohlson om de har öppet det vill säga

Men rummet blir nog fint... Eller så kan du spaffa Flytande kväve på sprayflaska, finns typ på biltema, spraya de jävlarna och sen damsuga upp dem eller bara damsug upp dem

vad kostar en sånn flaska då?:D ska fan höra med pappa om vi kan åka till sudsvall och köpa upp lagret av kväve och spruta ner hela satans rummet med skiten!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe, ja jag vet inte hur långt det är till östersund men... Säg hej till mig då

och det är bättre att köpa en tioliters tank då, jag har sett sånna, vi hade en hemma faktiskt en gång tio liter flytande kväve, så hade vi en termos full med det, kul att leka med

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Hedersmedlem

Jag brukar hitta en hel del döda myggor i min dator, både vanliga små och hästmyggor...

Finns nog nån bild på nån stackars förolyckad mygga på hemsidan, länk finns i signaturen

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Hehe, ja jag vet inte hur långt det är till östersund men... Säg hej till mig då

och det är bättre att köpa en tioliters tank då, jag har sett sånna, vi hade en hemma faktiskt en gång tio liter flytande kväve, så hade vi en termos full med det, kul att leka med

jag bor i brunflo... 2 mil utanför östersund... det e väll typ 17-18 mil till sudsvall härifrån då!..ska fan dit och köpa...:D *skämmmtar* kanske ska på IKEA i alla fall!..
MEn tänk om dom jävlarna skaffar barn och bygger bon över hela dator jäveln då? vad ska jag gör med datorn? slänga den!!! spindlar e så äckliga

Visa signatur

Permalänk
Medlem

F*rf*n!
Om är räddare än mig =), ta på dig galoscherna, regnstället, fram med damsugaren och RENSA bruken från dem vedervärdiga insekterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om dem kommer tillbaks så finns det ett program som skrämmer
bort myggor och kackerlackor, dem bör väl också bekämpa spindlar.(skickar ut ljudvågor som skrämmer skiten ur dem från datorns interna högtalare)!!
Olyckligtvis är jag inte säker på vart jag hittade det hära programmet, men det kan ha varit på: www.idg.se eller på några av deras undertidningar!

//Lycka till!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobeck
F*rf*n!
Om är räddare än mig =), ta på dig galoscherna, regnstället, fram med damsugaren och RENSA bruken från dem vedervärdiga insekterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om dem kommer tillbaks så finns det ett program som skrämmer
bort myggor och kackerlackor, dem bör väl också bekämpa spindlar.(skickar ut ljudvågor som skrämmer skiten ur dem från datorns interna högtalare)!!
Olyckligtvis är jag inte säker på vart jag hittade det hära programmet, men det kan ha varit på: www.idg.se eller på några av deras undertidningar!

//Lycka till!!!

törs fan inte ens titta eller röra på chassit!!.. spindelnätet e lika stort som ett pingisracket... fast man kanske skulle låta skiten sitta kvar.. dom kanske tror att jag ahr suttit dit skiten när jag e på LAN..:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dra en sladd och löda fast i chassit och dra på 230volt i det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a.heimer
Dra en sladd och löda fast i chassit och dra på 230volt i det?

Då lär ju hela proppskåpet gå åt skogen..rent ut av sagt SPRÄNGAS..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om det nu du säger stämmer, så är det en olycklig bi-effekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TrOxxEr

Då lär ju hela proppskåpet gå åt skogen..rent ut av sagt SPRÄNGAS..

Och??? spindelskiten dör? elektriska chassit för dem
altså, jag avskyr spindlar!
skaffa en fågel, de äter spindlar

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Emil, du får låna min kamera

Permalänk
Medlem
Citat:

Och??? spindelskiten dör? elektriska chassit för dem
altså, jag avskyr spindlar!
skaffa en fågel, de äter spindlar

vilken sorts fågel!! ska jag ut med luftgeväret och skade skjuta nån skata eller...:D

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

L0L jag hittade en liten mask på mitt G4 men den var ganska DÖD

Permalänk
Medlem

TrOxxEr: njae, vet inte, leta tills du hittar

och lutte, brukar du fiska?

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk

Hoppas inte att ni snackar om små husspindlar eller liknande.
I sommras hade jag spindlar med en diameter (benen inräknade) på ~10 cm , det klickade i golvet när jävlarna gick på golvet. Det kallar jag spindlar och hade en sådan byggt bo i min dator hade jag behållt den

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Då hade jag fått fnatt och dragit upp eldkastaren och gått bärsärkargång genom stan och dödat allt och alla

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Avstängd

znurf jag brukar faktiskt fiska

Permalänk
Medlem

lol, tänkte det

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

Ska fan ta och rensa chassit från bebyggelser!!! men jag tror nog att jag ska försöka få min lillebror att rensa ur skiten!!:D för jag tänker inte röra chassit en gång.. förns skiten e rensad från djur...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag städade

Jag städade i mitt rum. När jag lyfte ur en bunt gamla pcgamer ur en kista(det var årgångarna 1997-1999) så låg det ca 150-200 DÖDA silverfiskar i bottnen. Jag höll på att SPY. jag klarar tio spindlar, men fan inte 200 döda äckliga silverfiskar som har sprungit runt i mitt rum i 5 år utan att jag vetat om det )~ bläääää

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Fan va äckligt, vet dina föräldrar om det? silverfiskar är ohyra och man bör ringa efter hjälp om det finns mycket...

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem
Citat:

Eller så kan du spaffa Flytande kväve på sprayflaska, finns typ på biltema

Vart hittar du dom sprayerna om jag får fråga?
Leta själv: www.biltema.se

Permalänk
Medlem

HAHA

älska ironi?

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!