Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Tror ingen förväntar sig att du ska lägga upp den, ingen fara. Blir kanske att köpa CDON+ pga. detta.
Kan du bara kolla om koden fungerar med processorer också, då den inte är med under titeln 20% men samtidigt står det datorkomponenter.

Den fungerar inte med processorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Tror ingen förväntar sig att du ska lägga upp den, ingen fara. Blir kanske att köpa CDON+ pga. detta.
Kan du bara kolla om koden fungerar med processorer också, då den inte är med under titeln 20% men samtidigt står det datorkomponenter.

Jag har redan testat på 4670k och den var låg kvar på 1855kr även efter att jag använde koden. Så nej, det funkar inte på processorer.

Permalänk
Medlem

Då är koden inget speciellt faktiskt. Fungerar inte på processorer, nvidia har gått ut med att de ska sänka priserna på GTX 770 och GTX 780 för att kontra AMD. Jag antar att det är okej om man ska köpa nätagg eller något.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Svar från kundtjänst: Om man blir CDON+ medlem idag, får man inte de mail som redan har gått ut

Permalänk
Skrivet av Paratroper:

Grymt skön kontrosstol, köpte själv en idag.

GÄLLER BARA TILLS IDAG.

http://jysk.se/kontor/kontorsstolar/gold/kontorsstol-fred-lad...

Synd bara att tipset kom en halvtimme efter att butikerna stängt. =/

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Apelsingummi:

Tja det beror helt på vilken butik man kikar på, mina 2st som finns inom 2 minuters avstånd har öppet till 17 respektive 18 idag.
(Inom 5 minuters avstånd finns det en som har öppet till 21 ^^)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

"Frakt 749:- SEK"

Synd!

Permalänk
Skrivet av Apelsingummi:

Bättre sent än aldrig, I guess :/ Någon affär kanske har öppet längre...?

I don't know.

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apelsingummi:

De har tydligen stolen för 800 kr, 80 kr mer än nuvarande pris, fram till 13 okt.

http://ipaper.ipapercms.dk/jysk/se/CampaignPaper/51191dbb_42d...
Sista sidan.

Permalänk
Keeper of Traditions

Vilken sjuk frakt det var på den stolen... Mer än vad stolen i sig kostar, hur sjutton tänkte de där?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd

Frakt 599:- SEK

Permalänk
Medlem

Samma här.... Jag blev intresserad tills jag knappade in mitt post nummer och det vissade 599kr frakt.... Nej tack.

Permalänk
Medlem

Steglös lutningsmekanism menas med det? Kan man inte bara luta sig bakåt eller?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av trollhattan:

Frakt 599:- SEK

740:- här... Helt galet.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

740:- här... Helt galet.

idioter på jysk

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pompa_kumla:

Steglös lutningsmekanism menas med det? Kan man inte bara luta sig bakåt eller?

jo, det är det dom syftar på

Lite finare ordval bara.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

Kolla deras hemsida dagligen (ni som vill ha stolen) för de kan förlänga rabatten. Så var det i mitt fall när jag handlade en kontorstol från dem för ca. 2 veckor sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjurak:

Cyberphoto kör HTC One mini för 2990 kr på kampanj, begr antal.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=htconeminis

Jag har en galaxy S2 nu som börjat bli väldigt sliten och är väldigt sugen på en ny lur. Om man jämför SGS2 mot One Mini, vilken är den bättre av dem två? Sett till prestanda, kamera m.m.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av FireFox:

Jag har en galaxy S2 nu som börjat bli väldigt sliten och är väldigt sugen på en ny lur. Om man jämför SGS2 mot One Mini, vilken är den bättre av dem två? Sett till prestanda, kamera m.m.

HTCn har en qualcomm dualcore på 1.4GHz jämfört med en arm dualcore på 1.2GHz hos S2, kameran på HTC är dock endast 4MP vilket inte bådar allt för gott, även om folk tenderar att lägga allt för mycket vikt på den siffran i "vanliga fall".

Slutsatsen från Swedroid kring kameran: "En annan besvikelse är kameran som inte är mycket att hurra för. Kamerans prestanda kan säkert bli bättre genom firmwareuppdateringar, men de som ser en högupplöst och riktigt bra kamera som ett måste bör välja en annan telefon."

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Paratroper:

Grymt skön kontrosstol, köpte själv en idag.

EDIT: Nu kostar stolen (igen) 720 kr fram tills den 13:e!

http://jysk.se/kontor/kontorsstolar/gold/kontorsstol-fred-lad...

Och idag var till och med den lilla Jyskaffär som ligger här öppen, så klippte till på en, trots att de ej hade demo-ex som man kunde provsitta.
Tack för tipset!

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

-

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av jerseph:

Köpte just två stycken 670, man kunde ändra så man fick två möss istället för mus och musmatta gratis, 360 Norton, spelen två gånger om och ramminnena två gånger om då det inte stod max en per kund eller liknande.. Utnyttjade även cdon + 20% rabattkoden på komponenter. Fick allt för 3480 spänn inklusive frakt. jäklar vilken deal.

Gör man den dealen och sitter med minnen sedan tidigare när de inte kostade skjortan så kan man nog dra in närmare en tusenlapp på att sälja vidare minnena också, om man nu får en sticka med varje kort.

Edit: Är förmodligen inte 8GB-stickor så blir nog inte fullt så mycket men iaf. :>

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Gör man den dealen och sitter med minnen sedan tidigare när de inte kostade skjortan så kan man nog dra in närmare en tusenlapp på att sälja vidare minnena också, om man nu får en sticka med varje kort.

Edit: Är förmodligen inte 8GB-stickor så blir nog inte fullt så mycket men iaf. :>

Det skall det vara:

Team Elite 8GB DDR3 1600MHZ ELITE BULK (TED38GM1600HC11BK) medföljer automatiskt

Permalänk
Skrivet av jerseph:

Köpte just två stycken 670, man kunde ändra så man fick två möss istället för mus och musmatta gratis, 360 Norton, spelen två gånger om och ramminnena två gånger om då det inte stod max en per kund eller liknande.. Utnyttjade även cdon + 20% rabattkoden på komponenter. Fick allt för 3480 spänn inklusive frakt. jäklar vilken deal.

Nu förutsätter jag att du menade - 20% och inte + 20% (;)) men får man fråga vart du fick tag på den koden, var det engångs?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Oneinalifetime:

Nu förutsätter jag att du menade - 20% och inte + 20% (;)) men får man fråga vart du fick tag på den koden, var det engångs?

Han menade till och med CDON+ 20%, eller CDON+ -20%.
Det är alltså en kod för sedan tidigare existerande "CDON+-medlemmar". ^^

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Han menade till och med CDON+ 20%, eller CDON+ -20%.
Det är alltså en kod för sedan tidigare existerande "CDON+-medlemmar". ^^

hahahaha, karma i sitt esse!
Tänkte först redigera bort mitt misstag men nu när det är citerat och grejer så får jag väl bjuda på den..

Tack för upplysningen, hade jag varit CDON+'are hade jag inte tvekat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

hahahaha, karma i sitt esse!
Tänkte först redigera bort mitt misstag men nu när det är citerat och grejer så får jag väl bjuda på den..

Tack för upplysningen, hade jag varit CDON+'are hade jag inte tvekat.

Haha jag skrev det nog inte så jävla snyggt heller xD var väl för exalterad över min grymma deal xD

Måste säga att cdon + änsålänge har varit en sjukt bra deal, 199 för gratis frakt och sjukt bra erbjudanden varannan vecka ungefär.. Har tjänat väligt mycket på att ha det.. eller så har de tjänat väldigt mycket på att jag handlat mer än vanligt... hmm... hahah!

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kexjohan:

Brukar vara skeptisk med att köpa färdigbyggda datorer eller företags "fixade". Men detta paket är väldigt lockande och är rekomenderande av mig! http://www.inet.se/produkt/v100270/dator-i-delar-bf4-kraftful... . La upp alla prylar i en kundvagn och det skulle gå på 15612:-

Vet inte riktigt hur du har räknat men det blir inte 15612:- iaf. Närmare 14000:- och då är man tvungen att ta Bequiet Kraft.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/3978026/2013-10-06

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av amanito:

http://www.dexim.net/content.php?id=10&pid=8