Vad kan man önska sig i julklapp?

Permalänk
Medlem

Vad kan man önska sig i julklapp?

Vad kan vara kul att önska sig, som inte kostar allt för mycket?
Tycker det är lätt att komma på julklappar till andra. Men när folk frågar mig, har jag ingen aning?!
Prylar till datorn som är av intresse är vanligen för dyra då jag är vuxen och tjänar egna pengar till skillnad från många knoddar här på forumet. Är det något man behöver, som inte är allt för dyrt köper man det själv? Jag har inga direkta behov. Därför undrar jag om några tips på kul grejer man kan önska sig? Kanske något man kan pilla med under julen. Alla förslag är välkomna

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Låter som en klok idé. Är i precis samma sits och päronen vill ju envetet köpa något trots att man är vuxen. Gör inte saken bättre att tjejen tjatar heller för den delen.

Kul att se dig på QL igår förresten.
/xec

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Personligen så brukar jag önska mig saker till köket, nya knivar, kastruller osv! Sånt är alltid bra och sällan sånt man unnar sig själv.

Annars så är grejjer som parfymer, andra hygienprodukter från typ bodyshop och sånt jävligt nice, och nej det är inte bara för tjejer

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Ett par varma sockar är aldrig fel
(att prata om mjuka paket på Swec är en synd jag vet)

Permalänk

Bluray filmer är ju alltid trevlig, hudvårdsprodukter är också trevligt. En god chokladask är inte heller fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Önska dig hembakat. Bröd, bullar, kakor, knäck och sånt. Man har alltid behov av hembakat och det är billigt och det är kul och enkelt att göra.
Jag ska göra hembakat till alla i år. Fuck hårda paket, de tar bara plats och hamnar på deponi förr eller senare.
Hembakat e bäst.
Hembakat.
Heeeeem...

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Kläder är alltid bra o ha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Vi har næstan helt gått øver till ætbara julklappar i min familj. Eftersom vi inte behøver mer prylar.
I år tænkte jag ge mig på att gøra egen senap och ge bort tex.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Mjuka paket är INTE fel.

Meeeen... eftersom jag ganska nyligen rensade ut tre sopsäckar med kläder som man sällan/aldrig använder och ÄNDÅ har ont om plats i garderoben så är inte kläder högst på min önskelista. xD Förutom strumpor och boxershorts då, vilka slits mer än övriga kläder.

Har rätt mkt kläder jag me, men använder typ 40% för resten har morsan köpt utan att jag gillat dom >.<

( Hoppas ingen kallar mig otacksam. )

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag tror jag önskar mig en snug rug. Tänkte ge bort en sådan själv nu och sedan får jag veta om de är så najs som det sägs.

Tänker mig att den ska vara rätt soft att mysa runt i hemma

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Inaktiv

Underlakan och bäddset till sängen är en favorit hos mig

Permalänk
Musikälskare

Jag önskar mig en jäshink till öl lol å lite andra saker

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

http://www.roligaprylar.se

Massa onödigt skit som ändå kan va askul

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)